Geweldig en houd van zijn vaderquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom ik net uit de plee, stond hij net buiten te wachten en rent hij ook weer gierend van de schik naar de bank toe!
Haha dat zeker!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geweldig en houd van zijn vader
hoe is het met je moeder?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dat zeker!
Mijn moeder videobelde me net ook via Facebook (ze is 88 jaar oud!), en meneertje stal de show weer compleet!
Slaapt ie nog niet??quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
Ennnn nu gaat hij weer naar mama op zoek!
Deur open, en wil net de trap op kruipen, maar mama kwam net naar beneden toe.
Naar omstandigheden wel redelijk, maar ze heeft sowieso al vele jaren gezondheidsklachten..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met je moeder?
quote:
Ohquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel redelijk, maar ze heeft sowieso al vele jaren gezondheidsklachten..
Wel lief dat je het vraagt.
[..]
[ afbeelding ]
Ja ze heeft zolang ik leef al hartproblemen (hartritmestoornissen, 2 versleten hartkleppen), 3 of 4 TIA's gehad, ongeluk met haar scootmobiel waardoor haar ruggewervel en nek ernstig beschadigd zijn enz.quote:
Oh ik dacht dat je het over wakkere MiniToT had.....maar sterkte!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze heeft zolang ik leef al hartproblemen (hartritmestoornissen, 2 versleten hartkleppen), 3 of 4 TIA's gehad, ongeluk met haar scootmobiel waardoor haar ruggewervel en nek ernstig beschadigd zijn enz.
Haha die staat nu bovenop de computer mee te lezen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over wakkere MiniToT had.....maar sterkte!!
Wijsneus ha haquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die staat nu bovenop de computer mee te lezen!
Thx!
quote:
hopelijk komt ze deze ware tijd goed doorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel redelijk, maar ze heeft sowieso al vele jaren gezondheidsklachten..
Wel lief dat je het vraagt.
[..]
[ afbeelding ]
dat is niet mis Tot wens haar veel kracht en beterschapquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze heeft zolang ik leef al hartproblemen (hartritmestoornissen, 2 versleten hartkleppen), 3 of 4 TIA's gehad, ongeluk met haar scootmobiel waardoor haar ruggewervel en nek ernstig beschadigd zijn enz.
wil jij klappen ofzo beetje met mijn mini tot gooienquote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]Hij zat net naast het toetsenbord!
Maar hij krijgt nu zo een flesje en wordt vervolgens zijn bedje in gesodeflikkerd!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hopelijk komt ze deze ware tijd goed door
Dank je!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is niet mis Tot wens haar veel kracht en beterschap![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil jij klappen ofzo beetje met mijn mini tot gooien
Nice nice, altijd leuk tegen Ajax.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja volgende maand oefenwedstrijdje tegen Ajax ouwe reus
Van harte beterschap gewenst ToT!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker slapen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |