Tiesj is een leuke jongen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)ner-ik-ben~aa0fa2e5/
Twee uur Tiesj.
@:Columbiafan
Adrie is altijd een genot om naar te luisteren.quote:
Leuke podcast inderdaad, goeie gozer!quote:
Prima podcast!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)ner-ik-ben~aa0fa2e5/
Twee uur Tiesj.
@:Columbiafan
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 20:52:57Veel wielerpodcasts gaan toch grotendeels over mannen die met andere mannen over weer andere mannen op een racefiets praten.
Niet @degroteplaat. Ze hebben een mooie mix van mannen- en vrouwenkoers. En muziek! Tip
https://t.co/HA1N50uRVv reageer retweet
Paar afleveringen van geluisterd maar sprak me niet heel erg aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Luisteren jullie weleens 'de grote plaat'?twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 20:52:57Veel wielerpodcasts gaan toch grotendeels over mannen die met andere mannen over weer andere mannen op een racefiets praten.
Niet @:degroteplaat. Ze hebben een mooie mix van mannen- en vrouwenkoers. En muziek! Tip
https://t.co/HA1N50uRVv reageer retweet
Knabbel en Babbel Podcastquote:Anne Tauber is Nederlands Kampioene mountainbiken en winnaarres van de Alternatieve Elfstedentocht 2018. Lotte Koopmans is mountainbikester en arts op de spoedeisende hulp. Omgedoopt tot 'Knabbel en Babbel' kletsen zij ronduit over mountainbiken, training, wedstrijden en alles wat ze mee maken. Ondertussen kijken ze met een schuin oog naar de wetenschap en brengen je ook daar van op de hoogte.
Die ga ik weer even luisteren. De vorige 2 ben ik na 10 minuten afgehaakt, echt tenenkrommend. (Engels moeten ze sowieso niet doen en de andere liep Stefan alleen maar te kwispelen)quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Na een tijdje overgeslagen te hebben is dit weer een goede aflevering met Renate Verhoofstad in een dorpje in de Toscane over de Strade en met interessante verhalen van Renate.
Laurens en Stefan gaan verder. En ze zijn niet alleen. Wielerliefhebster en Italiekenner Renate Verhoofstad leert de mannen wat de fijne kneepjes van de Italiaanse cultuur kennen. Van het podium pakken tot heldenverering. Van de kloof tussen Noord en Zuid tot Coppiani en Bartaliani. Maar het gaat ook gewoon over de koers. Over de holle ogen van Alaphilippe en Van der Poel tot de immer gesoigneerde kuif van Van Aert. Stof tot discussie dus. Je hoort het allemaal in de Live Slow Ride Fast podcast. De gesproken column van Wilfried de Jong komt uit het NRC (red) See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.
Prima aflevering.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Na een tijdje overgeslagen te hebben is dit weer een goede aflevering met Renate Verhoofstad in een dorpje in de Toscane over de Strade en met interessante verhalen van Renate.
Laurens en Stefan gaan verder. En ze zijn niet alleen. Wielerliefhebster en Italiekenner Renate Verhoofstad leert de mannen wat de fijne kneepjes van de Italiaanse cultuur kennen. Van het podium pakken tot heldenverering. Van de kloof tussen Noord en Zuid tot Coppiani en Bartaliani. Maar het gaat ook gewoon over de koers. Over de holle ogen van Alaphilippe en Van der Poel tot de immer gesoigneerde kuif van Van Aert. Stof tot discussie dus. Je hoort het allemaal in de Live Slow Ride Fast podcast. De gesproken column van Wilfried de Jong komt uit het NRC (red) See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.
Wel mooie beelden ja maar ik kan niet over die Stefan Bolt en waarom praat die man de hele tijd Engels, wat hij niet kan? Geldt ook voor Lau en voor Remco Rinkema, die gewoon uit Nederland komt maar zelfs zijn naam in het Amerikaans zegt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:07 schreef Spaulding het volgende:
Ik volg de podcast al een tijdje niet meer maar dit is wel weer een mooi gemaakt filmpje van LSRF
Toen ze die podcast in dat steenkolen Engels deden was ik er ook gelijk wel een beetje klaar mee ja,maar in zo'n gemonteerd filmpje vind ik het niet zo erg. Geniet wel van de mooie beelden en toffe muziek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel mooie beelden ja maar ik kan niet over die Stefan Bolt en waarom praat die man de hele tijd Engels, wat hij niet kan? Geldt ook voor Lau en voor Remco Rinkema, die gewoon uit Nederland komt maar zelfs zijn naam in het Amerikaans zegt.![]()
Ze willen denk ik meer luisteraars dus dan moeten ze buitenlands publiek aanboren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel mooie beelden ja maar ik kan niet over die Stefan Bolt en waarom praat die man de hele tijd Engels, wat hij niet kan? Geldt ook voor Lau en voor Remco Rinkema, die gewoon uit Nederland komt maar zelfs zijn naam in het Amerikaans zegt.![]()
Waarom?quote:
Waarom wat? Overigens ben ik geen fan van Joost en Tijntje maar voor Mart wil ik best luisteren.quote:
Gekkigheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom wat? Overigens ben ik geen fan van Joost en Tijntje maar voor Mart wil ik best luisteren.
Ratje Ciccone of vooral heel kinderachtig?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Aguero het volgende:
onder andere over zijn incidentje met Nibali.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ratje Ciccone of vooral heel kinderachtig?
quote:Na een razendsnelle beklimming van de Ghissalo, was het peloton behoorlijk uitgedund. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt’, begint Bennett zijn verhaal. ‘Vervolgens gingen we richting de Muur van Sormano. Ik reed langs (Giulio, red.) Ciccone, die zijn positie bij zijn ploegmaten verloor. Volgens hem kwam dat door ons. Ciccone zei: ‘Je mag daar niet rijden, want daar rijdt mijn team.’ En ik dacht: man, we gaan vol gas, overal rijden renners en het was complete chaos, dus ik mag hier gewoon rijden.’
Twee kilometer verder had Ciccone nog steeds geen aansluiting gevonden bij zijn ploegmaten. Bennett probeerde ondertussen weer naar voren te komen, hij probeerde de linkerkant, maar werd gedwongen om via rechts te gaan, waardoor hij weer langs Ciccone kwam, een nieuwe aanvaring volgde. ‘Ik dacht: ik moet het niet doen, maar iets in mijn hoofd knapte. Ik zei tegen Ciccone: ‘even voor de zekerheid, mag ik hier fietsen.’ Hij werd daarna helemaal gek’, aldus Bennett. ‘Hij begon te vloeken in het Italiaans enzovoort.’
Nibali grijpt in: 'Gaf mij een flinke duw'
Met de Muur van Sormano in aantocht, nam het conflict een nieuwe wending. ‘Ciccone had een ploegmaat die aan de zijkant van het peloton reed, maar in plaats van in zijn wiel te gaan, ging hij tegen mij aanleunen, duwend en beukend tegen mijn stuur’, vervolgt Bennett. ‘Ik dacht: fuck this. Ik duwde terug en zo ging het even heen en weer. Uiteindelijk duwde ik hem een beetje van de weg.’ Dat was voor de ervaren Vincenzo Nibali het signaal om in te grijpen. ‘Hij reed achter ons en ineens kwam hij naar voren en gaf mij een flinke duw’, aldus Bennett. ‘Toen dacht ik: nu moet ik stoppen.’
Ciccone kon het echter niet laten om een opmerking te maken. ‘Hij zei: ‘Je gaat Nibali niet duwen, dat durf je niet’.’ Dat viel niet goed bij Bennett. ‘Ik dacht: dat is een uitdaging. Dus ik duwde Nibali één keer, maar ik dacht gelijk: wat ben ik aan het doen? Dit is Nibali die zoveel grote rondes heeft gewonnen en ik verspil hier alleen maar energie mee.’ Bennett besloot vervolgens om de Trek-mannen met rust te laten en het op de Sormano uit te vechten, maar daar bleek de Amerikaanse ploeg met een overtal. ‘Op de Sormano dacht ik: shit, ze zitten er nog met zijn drieën.’ Op de Civiglio was het echter Bennett, die ze alle drie loste. ‘Uiteindelijk kwam het goed’, besluit de Nieuw-Zeelander met een knipoog.
Ratje Ciccone én kinderachtig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar wat is het antwoord op mijn vraag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |