Oh.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jacqkoon Dannyel drinken en blowen beseffende dat ik nog steeds niet geneukt heb
Gewoon neuken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jacqkoon Dannyel drinken en blowen beseffende dat ik nog steeds niet geneukt heb
Jij bent dus je vriendin?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:23 schreef Chia het volgende:
Gisteren een of ander gefrustreerde maagd op Badoo getrolld met het account van een vriendin
Ik ben een bescheiden jongenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wauw.
Er zijn mannen die direct onder de douche springen en daarna plankgassen van Limburg naar Grunn hè om 1 uur in de nacht na zo’n bericht en jij gaat hier zitten.
quote:
Ha-ha, ERRUG leuk weer Rozevla. Man man manquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha-ha, ERRUG leuk weer Rozevla. Man man man
Je moet kansen pakken. Als een vrouw seks met je wil is niet het moment bescheiden te zijn.quote:
De enige auto waar hij in springt is zijn racewagentjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wauw.
Er zijn mannen die direct onder de douche springen en daarna plankgassen van Limburg naar Grunn hè om 1 uur in de nacht na zo’n bericht en jij gaat hier zitten.
Het is m'n moeder en dat ben ik wel gewendquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wie is die nieuwe kloon en wat loopt ze te aandachtshoeren
Komt vanzelf. Wil eigenlijk met iemand die ik ook echt leuk vind.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Je moet kansen pakken. Als een vrouw seks met je wil is niet het moment bescheiden te zijn.
Voor jou 99+ anderen aldus Tinder.
Geen zorgen maat. Alles onder controle.quote:
Oh pardon wilde je moeder niet beledigenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:20 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het is m'n moeder en dat ben ik wel gewend
Ga gerust je gang.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh pardon wilde je moeder niet beledigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |