Ik ook Maandag bijna gefietst Dinsdag bijna gefietst Woensdag bijna gefietst ....quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:56 schreef Zilverberk het volgende: Ik fiets bijna elke dag. Zou niet zonder willen.
Mja zulke dingen kunnen ook veranderen, stukken die ik vroeger een teringeind vond om te fietsen loop ik nu gewoon simpel heen en weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik hoefde maar 7 km, maar t heeft mij ook een paar jaar gekost om over mijn fietshaat heen te komen.![]()
Nu zie ik wel dat ik slanker blijf dan mijn autorijdende leeftijdsgenoten. En dat ik beduidend meer kan eten dan de slanke autorijders.
Joazeker, alleen savonds is het een beetje saai, we hebben een huis gehuurd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is prima inderdaad. Beetje aan het genieten?
Hunterquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
wow onverwacht, 2e lapo in 1 minuut zowat
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joazeker, alleen savonds is het een beetje saai, we hebben een huis gehuurd.
Maar overdag is het genieten hier.
Lopen is prima als je de tijd hebt. Voor efficiënte verplaatsingen prefereer ik de fiets.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zulke dingen kunnen ook veranderen, stukken die ik vroeger een teringeind vond om te fietsen loop ik nu gewoon simpel heen en weer
Een bus klopt niet. Een zwerende vinger wélquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:00 schreef crv het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik ook Maandag bijna gefietst Dinsdag bijna gefietst Woensdag bijna gefietst ....
Achterhoek. Normaliterquote:
Lopen doe ik dan ook niet voor de efficiëntie, daarvoor pak ik gewoon de autoquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lopen is prima als je de tijd hebt. Voor efficiënte verplaatsingen prefereer ik de fiets.
https://onzetaal.nl/taaladvies/dat-klopt-als-een-bus/quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een bus klopt niet. Een zwerende vinger wél
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e zin dacht ik dat je in de markt was voor een fleshlightquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb enorm zin om een toy voor boys te kopen.
Een quad, enduro of speedboat, zoiets.
Zit al een tijdje te kijken, maar moet iets leuks zijn.
Is duitslan in of zo voor fokkersquote:
Zit je in je midlifecrisis?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb enorm zin om een toy voor boys te kopen.
Een quad, enduro of speedboat, zoiets.
Zit al een tijdje te kijken, maar moet iets leuks zijn.
Echt hequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e zin dacht ik dat je in de markt was voor een fleshlight
NOTquote:
Is wel een raar half Engels woord jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e zin dacht ik dat je in de markt was voor een fleshlight
Als ik echt te weinig drink, krijg ik hoofdpijn. Tegen specifiek díe hoofdpijn werkt water prima.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Net op NPO3 over water drinken en de onzin ervan.
Gewoon drinken als je dorst hebt en gewoon kraanwater is toch het best.
Onzin is:
- het voert afvalstoffen eerder af
- je valt af
- helpt tegen hoofdpijn
- koffie voert water af (geldt als water)
Nee heb ik altijd al gehad.quote:
ha! live van uit Zeeuws Vlaanderenquote:
Volgens het programma en diverse wetenschappers kan dat niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als ik echt te weinig drink, krijg ik hoofdpijn. Tegen specifiek díe hoofdpijn werkt water prima.
Daar is het te laat voor hoor.quote:
adonis lichaam hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
bgrijp niet dat jullie nietrokers niet allemaal vadsig zijn van alle trek die jullie de hele dag hebben
big tastyquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
burgertje zou er wel in gaan. liefst zonder brood dan wel
Ja ik heb hier ook geen mac in de buurt.quote:
Reden voor mij om niet te stoppen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
bgrijp niet dat jullie nietrokers niet allemaal vadsig zijn van alle trek die jullie de hele dag hebben
Dieetquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
burgertje zou er wel in gaan. liefst zonder brood dan wel
Het is niet te doen,. nog even en ik vreet de meubels op Etto.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reden voor mij om niet te stoppen.
Kip20 klinkt wel veel, de zeldzame keer dat ik er kom is het meestal 9.quote:
als je weer gaat paffen bevestig je het beeld wat iedereen van je hebtquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is niet te doen,. nog even en ik vreet de meubels op Etto.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is niet te doen,. nog even en ik vreet de meubels op Etto.
Je rookt ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reden voor mij om niet te stoppen.
welk beeld is datquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je weer gaat paffen bevestig je het beeld wat iedereen van je hebtprove them wrong
toen ik laatst naar Scheveningen ging heb ik bij goes een kip20 gehaald en ergens tussen Rotterdam en Den Haag nog eenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kip20 klinkt wel veel, de zeldzame keer dat ik er kom is het meestal 9.
Maak vrienden met de regendruppels, praat met ze, leer ze kennen...quote:
Wat gaan we eraan doen?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ook lekker is, de wrap van kf chicken
Klinkt wel als heul veul, maar ik neem er dan meestal ook een milkshake bij, dat vult ook aardigquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toen ik laatst naar Scheveningen ging heb ik bij goes een kip20 gehaald en ergens tussen Rotterdam en Den Haag nog een
hahaha ja die milkshakes vullen wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel als heul veul, maar ik neem er dan meestal ook een milkshake bij, dat vult ook aardig
Daar heb ik niet de juiste drugs voor in huis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maak vrienden met de regendruppels, praat met ze, leer ze kennen...
Ja, daar ben ik dan aardig naar onderweg ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens het programma en diverse wetenschappers kan dat niet.
Tenzij echt uitgedroogd.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar heb ik niet de juiste drugs voor in huis.
dat was paar uur terug ook al zo toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
verleiding om een sateetje in en pannetje water te tiefen is groot nu
KFCquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ook lekker is, de wrap van kf chicken
Hmm satéquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
verleiding om een sateetje in en pannetje water te tiefen is groot nu
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was paar uur terug ook al zo toch?
Binnen zitten en relaxenquote:
Zijn die dingen eigenlijk lastig om te bakken, nog nooit opgezocht eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
morgen wel eierkoeken bakken zodra m'n microplane er is
Super makkelijk. Het lastigste is nog ze tijdig uit de oven te halen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die dingen eigenlijk lastig om te bakken, nog nooit opgezocht eigenlijk.
retesimpelquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/eierkoeken-recept/quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
niet ontbijtenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat eet je dan als ontbijt en lunch?
Ben je een mcronselaar geworden ofzo?quote:
ontbijt vaak griekse yoghurt met aardbeien, of koolhydraatvriendelijke crackers met smeerworst ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat eet je dan als ontbijt en lunch?
Waarom herhaal je deze zin steeds.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal eten bij de mac modus?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso.
verzamel alle voorhuiden.
IK HEB HONGERquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom herhaal je deze zin steeds.
Niks?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal eten bij de mac modus?
Justin?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om een hele pot biber pepers op te vreten
Ah, dus zo komt dat knapperige korstje om die nuggetsquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso.
verzamel alle voorhuiden.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ontbijt vaak griekse yoghurt met aardbeien, of koolhydraatvriendelijke crackers met smeerworst ofzo
Lunch vaak iets als Chaffles, of Salade, of Boerenomelet etc
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, dus zo komt dat knapperige korstje om die nuggets
Rustgevendquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel een chill geluid wanneer je in bed ligt.
ik zit 45 min in de autoquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
McDonalds is hier 20 minuten fietsen dus kom er eigenlijk nooit.
Gaat best wel een berg suiker inquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/eierkoeken-recept/
ik gebruik dit als basis recept.
Best wel dichtbij dus?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
McDonalds is hier 20 minuten fietsen dus kom er eigenlijk nooit.
Ik heb echt al zeker 1,5 jaar geen eierkoek meer op. In het begin van mijn revalidatie at ik die dingen echt veel te veel, was het voor het ontbijt een eierkoek met een dikke laag boter en hagelslag.quote:
45 minuten rijden wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
20 minuten is toch niet ver...
2 UUR GELEDENquote:
ja dat vertelde jequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt al zeker 1,5 jaar geen eierkoek meer op. In het begin van mijn revalidatie at ik die dingen echt veel te veel, was het voor het ontbijt een eierkoek met een dikke laag boter en hagelslag.
Misschien dat ik ze morgen wel weer eens een keertje haal, krijg er nu wel trek inquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat vertelde je
ik haal elke week wel een zakje als ik ze zelf niet bak.
waarom opeens nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 UUR GELEDEN
België voert mondkapjesplicht in voor winkels, musea en bioscopen
In België is vanaf zaterdag het dragen van een mondmasker in winkels, musea en bioscopen verplicht. Eerder vandaag kwam de Hoge Gezondheidsraad al met het advies de mondkapjesverplichting in het land uit te breiden. Dat is nu overgenomen door de Belgische regering. Op dit moment zijn mondkapjes al verplicht in het openbaar vervoer en bij contactberoepen als de kapper.
De mondkapjesplicht geldt voor een lange lijst openbare gelegenheden, variërend van bibliotheken tot gebedshuizen. Premier Wilmès benadrukt dat de lijst in de toekomst aangepast kan worden, afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus. "In andere situaties blijft het dragen van een masker altijd sterk aanbevolen", zegt de premier.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze morgen wel weer eens een keertje haal, krijg er nu wel trek in
Afrika het mooist?quote:
Benieuwd wanneer wij volgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 UUR GELEDEN
België voert mondkapjesplicht in voor winkels, musea en bioscopen
In België is vanaf zaterdag het dragen van een mondmasker in winkels, musea en bioscopen verplicht. Eerder vandaag kwam de Hoge Gezondheidsraad al met het advies de mondkapjesverplichting in het land uit te breiden. Dat is nu overgenomen door de Belgische regering. Op dit moment zijn mondkapjes al verplicht in het openbaar vervoer en bij contactberoepen als de kapper.
De mondkapjesplicht geldt voor een lange lijst openbare gelegenheden, variërend van bibliotheken tot gebedshuizen. Premier Wilmès benadrukt dat de lijst in de toekomst aangepast kan worden, afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus. "In andere situaties blijft het dragen van een masker altijd sterk aanbevolen", zegt de premier.
Nu alleen nog twijfelen of ik de normale of spelt haalquote:
Vanaf zaterdag.quote:
bolus eierkoekenquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog twijfelen of ik de normale of spelt haal
ik krijg niet genoeg lucht met zo'n dom masker.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn baard past niet onder zo'n kapje
Ja ik woon niet in Zeeland he.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bolus eierkoeken
maar die maak ik zelf beter
quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
zal ik mutton chops laten stileren?
[ afbeelding ]
Jammer dat er duitsers wonenquote:
quote:
Lekker slapenquote:
Op bol zeker van zo'n externe verkoper?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lol 12 euro op bol.com.. 2 euro op AliExpressPrecies hetzelfde.
Wat is het?quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lol 12 euro op bol.com.. 2 euro op AliExpressPrecies hetzelfde.
Ja een verkoper die overduidelijk gewoon zijn shit uit China koopt, zie zoveel wat ik herken van Ali.quote:Op donderdag 9 juli 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op bol zeker van zo'n externe verkoper?
Kabelclips. Heb nu mijn kabels met sterke tape vastgeplakt achter de kast maar komt weer los dus nu dit maar en maak ze meteen met secondelijm vast zodat ze zeker weten nooit meer loskomen.quote:
ah handigquote:Op donderdag 9 juli 2020 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kabelclips. Heb nu mijn kabels met sterke tape vastgeplakt achter de kast maar komt weer los dus nu dit maar en maak ze meteen met secondelijm vast zodat ze zeker weten nooit meer loskomen.
zonde van de kast zeg jeetjequote:Op donderdag 9 juli 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes ben benieuwd of dit beetje gaat werken.
Meeste fokkers zijn langslapertsquote:
Lekkah, behalve dat lang slapen danquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 06:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah, behalve dat lang slapen dan
Ik ben alweer aan het werk, of althans aan het doen alsof ik aan het werk benquote:Op vrijdag 10 juli 2020 06:54 schreef crv het volgende:
[..]jij ook niet?
Heb met enige moeite hier de vaatwasser al geleegd
(Zittend op krukje), woef zijn eten gekookt
Nu dus eerst
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 06:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer aan het werk, of althans aan het doen alsof ik aan het werk ben
Alweer flink aan het bikkelen?quote:
Italië heeft een manier gevonden om het begrotingstekort te verkleinen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 06:52 schreef crv het volgende:
met recht een laagvlieger
Ford-rijder geflitst met 703 km/u
https://www.ad.nl/auto/fo(...)t-703-km-u~aa13fcfe/
Hoeveel kilo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:21 schreef crv het volgende:
[..]
Hoeveel kilo?HuehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ben eens stil man, er zijn mensen die proberen te werken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een rust hier jongens. Hey WAKKER worden?!!!
Nou. Dat kan toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben eens stil man, er zijn mensen die proberen te werken!
Alweer een uur bezig. Langharig werkschuw tuig dat hier rondlooptquote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik altijd bij rabbitquote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alweer een uur bezig. Langharig werkschuw tuig dat hier rondloopt
#bikkel!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik altijd bij rabbit
Ga dan eens naar de kapperquote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Langharig tuigquote:
Dacht dat jij juist probeerde niet te werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer te doen alsof ik werk, dat is ook een vak apartquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:05 schreef crv het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist probeerde niet te werken
Hou jij het maar bij fietsen. Daar weet je wel een tandje bij te schakelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer te doen alsof ik werk, dat is ook een vak apart
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer te doen alsof ik werk, dat is ook een vak apart
Weltmeisterquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn we allemaal vrij goed in.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een rust hier jongens. Hey WAKKER worden?!!!
zo, is lekekr doorgepost gisterenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 09-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 268 FranticDJ
02 246 bitterbal
03 154 Dr_Flash
04 150 Budapestenaar
05 125 Whiskers2009
06 104 haags_kwartiertje
07 099 crv
08 092 UitStraling
09 091 LTVDK
10 084 Koen66
11 079 Zilverberk
12 072 Lospedrosa
13 070 IJsdraakje
14 064 Amarantha
15 063 Bos81
16 052 EttovanBelgie
17 046 CherryLips
18 041 kwiwi
19 032 Leonos
20 024 liesje1979
21 021 engine
22 017 DerRabbit
22 017 Arch-Indar
24 012 friemelaar
25 010 gianni61
25 010 Fogel
25 010 Modus
28 009 Stray_cat
29 008 moemoe
30 007 van_Lamehuizen
31 006 Azula
32 004 mschol
32 004 goldfinger1963
34 003 Karzai
35 002 RockNijntje
36 001 ActualFantasy
klik hier voor meer stats
TMIquote:
Budaquote:
+🥐quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ja sorry, mam, had je maar niet zo’n slimme dochter bij elkaar moeten wippen.”
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze zich niet zo moet aanstellen en blij moet zijn voor haar kind.
Wat krijgen we nou joh?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen van dat nergens voor nodig is..
Wel lastig hoor lijkt me
quote:
Haar kennende is het het weglachen van een beetje een pijnlijke situatie, behalve dat ze het gedeelte van het weglachen hier even een beetje vergeetquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen zinnig antwoord, sorryWel koddige situatie
Altijd in de hoogste versnellingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij fietsen. Daar weet je wel een tandje bij te schakelen.
Ja het is zelfs nog te vroeg voor ochtendtussendoortjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor lunchgenot Haags
[Haags]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN
[/Haags]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Gaat het om 50 euro per maand of spreken we hier over miljoenen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:43 schreef RockNijntje het volgende:
Het speciaalbier ging zo hard dat ik gisteren echt niet meer in staat was op al deze quotes te reageren. Ik heb alles wel gelezen en daardoor + door het zijn in deze erbarmelijke staat heb ik haar bericht genegeerd en ik denk dat ik het zo laat en het gesprek nu gewoon afgesloten is
.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haar kennende is het het weglachen van een beetje een pijnlijke situatie, behalve dat ze het gedeelte van het weglachen hier even een beetje vergeet. Ik snap het ook wel, op je 55e minder verdienen dan het wezen wiens kont je hebt afgeveegt en je geleerd hebt met mes en vork te eten lijkt me heel raar en stom. Mijn startersloon toen ik net van school af kwam was bijvoorbeeld ook al meteen bijna mijn vaders loon nu. Ongeschoold werk en werk in de bouw vergelijken met een ICT-baan is... gewoon niet zo'n goed idee
.
Ik weet dat m'n ouders blij voor me zijn en trots op me zijn, maar ik begrijp wel dat het even een realisatiemomentje kan zijn ook. We praten er in het echt wel een keertje verder over in plaats van over WhatsApp.
Neequote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het om 50 euro per maand of spreken we hier over miljoenen?
Goed zoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo knallen vandaag godverdomme en dan weekend
Nou ..... ik heb al 1245 stapjes gezetquote:
Laatst in Zwitserland ook al 1quote:
Der is toch een vuurwerkverbodquote:Op vrijdag 10 juli 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo knallen vandaag godverdomme en dan weekend
Rustig aan he Achilles.quote:
Sssst straks hoort bitterbal ditquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De schoorsteen van de BV Nederland moet roken.
boksquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga je wel van stuiteren ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |