abonnement Unibet Coolblue
pi_194850621
Crusader Kings 3 is er :9

brb ziek melden van werk.
Conscience do cost.
  Redactie Games donderdag 3 september 2020 @ 10:39:22 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_194860844
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel gewoon de hele opzet. Ik ga niet spoilen maar het is vrij ongeloofwaardig wat er allemaal gebeurd (in een game, haha :P ).
[..]

Ik vond de game niet slecht, maar zoals gezegd zou het veel beter zijn als ze het verhaal anders hadden aangepakt en het einde ook echt van je keuzes over de gehele trilogie hadden laten afhangen.
Het einde is niet helemaal wat je had gehoopt en er was veel gezeik over geweest online en het voelde wat afgeraffeld. Na veel gezeur hebben ze een alternatief einde uitgebracht (Extended Cut Ending) en de Citadel DLC.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel genoten hebben van de Citadel DLC, nadat je eigenlijk de hoofdcampaign missies hebt uitgespeeld van alle Mass Effect delen. Die DLC geeft nog wel beetje een wholesome einde eraan. Zelfs een beetje een traantje moeten wegpinken dat het hele avontuur toen voorbij was.. :@

Storywise vond ik de eerste 2 delen het beste, maar qua controls en gameplay was deel III voor mij het beste.
Maar je merkt gewoon dat Evil EA aan het roer zat in deel 3 ipv BioWare.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_194860983
quote:
3s.gif Op donderdag 3 september 2020 10:39 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het einde is niet helemaal wat je had gehoopt en er was veel gezeik over geweest online en het voelde wat afgeraffeld. Na veel gezeur hebben ze een alternatief einde uitgebracht (Extended Cut Ending) en de Citadel DLC.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel genoten hebben van de Citadel DLC, nadat je eigenlijk de hoofdcampaign missies hebt uitgespeeld van alle Mass Effect delen. Die DLC geeft nog wel beetje een wholesome einde eraan. Zelfs een beetje een traantje moeten wegpinken dat het hele avontuur toen voorbij was.. :@

Storywise vond ik de eerste 2 delen het beste, maar qua controls en gameplay was deel III voor mij het beste.
Maar je merkt gewoon dat Evil EA aan het roer zat in deel 3 ipv BioWare.
Klopt, en als er een remaster komt ga ik die echt wel halen om het nog een keer te spelen. Ik haat deel 3 niet, maar het was een gemiste kans. Je bent de hele tijd bezig om de aarde te redden (waar de Reapers wel heel erg lang de tijd nemen om iedereen om te leggen). Als de aarde gevallen was in het begin en jij en een handvol anderen waren als enige overgebleven was het beter geweest. Heck, laat Anderson meteen het loodje leggen in een last stand helemaal in het begin. Shock value misschien, maar de impact was wellicht groter geweest. Plus dat je de aarde wil wreken en de Reapers echt zou 'haten'.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194862572
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef Jordy-B het volgende:
Hoewel Nvidia geen real world-voorbeelden van de kaarten heeft gegeven (verschil in fps tussen 2080 en 3080), denk ik dat ze bij AMD toch wel een bruin streepje in hun broekje hebben gemaakt.


Dit gaat echt genot worden. Rip aan de mensen die dit jaar 1000+ hebben afgetikt voor een 2080 ti trouwens _O-
blablablabla
pi_194862613
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit gaat echt genot worden. Rip aan de mensen die dit jaar 1000+ hebben afgetikt voor een 2080 ti trouwens _O-
Ik had bijna een 2070 gekocht. Goed dat ik gewacht heb :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194862674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik had bijna een 2070 gekocht. Goed dat ik gewacht heb :D
Heb vorig jaar een laptop gekocht met 2060 RTX ;( Met dit soort enorme perfomanceboosts in de komende generatie ben je bijna gedwongen om er een te halen met een 3070, of 3060 als die straks uit is tenzij je alles op minimum wil spelen.

Maar hey dit soort giga sprongen gaan ontwikkelaars echt zoveel ruimte geven om supermooie games te maken dus soit _O_
blablablabla
pi_194862696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb vorig jaar een laptop gekocht met 2060 RTX ;( Met dit soort enorme perfomanceboosts in de komende generatie ben je bijna gedwongen om er een te halen met een 3070, of 3060 als die straks uit is tenzij je alles op minimum wil spelen.

Maar hey dit soort giga sprongen gaan ontwikkelaars echt zoveel ruimte geven om supermooie games te maken dus soit _O_
Dat wel, en ik ga ook voor de 3070. Ik heb nu nog een GTX970 en die trekt het nog redelijk. Maar soms hoor ik hem huilen als ik Ultra settings aanzet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194862918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat wel, en ik ga ook voor de 3070. Ik heb nu nog een GTX970 en die trekt het nog redelijk. Maar soms hoor ik hem huilen als ik Ultra settings aanzet.
Holy shit dat gaat een beste upgrade zijn.
Grappig dat de 3070 met zoveel meer kracht aanzienlijk minder stroom zal trekken dan je 970, in meerdere opzichten een stap vooruit.
blablablabla
pi_194863014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Holy shit dat gaat een beste upgrade zijn.
Grappig dat de 3070 met zoveel meer kracht aanzienlijk minder stroom zal trekken dan je 970, in meerdere opzichten een stap vooruit.
Dat sowieso. Maar ik ben echt blij geweest met de 970, echt een topkaart. Hij haalde Doom 2016 op Ultra settings en bleef 60fps. Doom Eternal Medium en andere settings op High en ook 60fps. Echt... damn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194863416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit gaat echt genot worden. Rip aan de mensen die dit jaar 1000+ hebben afgetikt voor een 2080 ti trouwens _O-
ik hecht geen waarde aan tabellen met "relatieve prestatieverbetering" zonder dat je weet waarmee ze gemeten hebben, zonder de gebruikte instellingen, fps-counts, etc. Zo'n tabel zegt je net niks.

Mensen die de afgelopen twee maanden nog een 2080 ti-kaart gekocht hebben, hebben echt niet verder gekeken dan hun neus lang is, maar dat ze dezelfde performance in een kaart van ¤500 proppen, is wel tamelijk lullig. Niet alleen voor de suffies die net ¤1200 hebben uitgegeven aan een 2080ti ,maar wat te denken van alle winkels en fabrikanten die nu met een voorraad kaarten zijn opgezadeld die van één op andere dag geen reet meer waard is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 3 september 2020 @ 13:12:46 #211
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194863619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit gaat echt genot worden. Rip aan de mensen die dit jaar 1000+ hebben afgetikt voor een 2080 ti trouwens _O-
Bij GamersNexus maakten ze redelijk gehakt van die 'relatieve' staatjes als "nietszeggend".
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 3 september 2020 @ 13:17:00 #212
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194863681
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik hecht geen waarde aan tabellen met "relatieve prestatieverbetering" zonder dat je weet waarmee ze gemeten hebben, zonder de gebruikte instellingen, fps-counts, etc. Zo'n tabel zegt je net niks.
Dat zeg ik.
quote:
Mensen die de afgelopen twee maanden nog een 2080 ti-kaart gekocht hebben, hebben echt niet verder gekeken dan hun neus lang is, maar dat ze dezelfde performance in een kaart van ¤500 proppen, is wel tamelijk lullig.
Dat is gewoon ronduit dom. Ik zit al een maand of drie op het vinkentouw over een nieuwe monitor. Daar moet een nieuwe videokaart bij. Dacht aan een 2080ti, maar besloot eerst even de verwachte releasedatum van de 30XX-serie te checken. En hoewel ik op hete kolen zit vwb die monitor, toch gewoon besloten een paar maanden te wachten. Simpel.
quote:
Niet alleen voor de suffies die net ¤1200 hebben uitgegeven aan een 2080ti ,maar wat te denken van alle winkels en fabrikanten die nu met een voorraad kaarten zijn opgezadeld die van één op andere dag geen reet meer waard is.
Ik had begrepen dat Nvidia al een tijdje aan het uitfaseren was.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_194864191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik hecht geen waarde aan tabellen met "relatieve prestatieverbetering" zonder dat je weet waarmee ze gemeten hebben, zonder de gebruikte instellingen, fps-counts, etc. Zo'n tabel zegt je net niks.

Mensen die de afgelopen twee maanden nog een 2080 ti-kaart gekocht hebben, hebben echt niet verder gekeken dan hun neus lang is, maar dat ze dezelfde performance in een kaart van ¤500 proppen, is wel tamelijk lullig.
Op Tweakers loopt daar inmiddels een draadje over die het e.a.a. lijken te bevestigen.

https://tweakers.net/revi(...)rste-benchmarks.html



4K i9 CPU dus

quote:
Niet alleen voor de suffies die net ¤1200 hebben uitgegeven aan een 2080ti ,maar wat te denken van alle winkels en fabrikanten die nu met een voorraad kaarten zijn opgezadeld die van één op andere dag geen reet meer waard is.

Daar hebben ze genoeg aan verdiend, zeker tijdens die hele cryptohype.
blablablabla
pi_194865816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Op Tweakers loopt daar inmiddels een draadje over die het e.a.a. lijken te bevestigen.

https://tweakers.net/revi(...)rste-benchmarks.html

[ afbeelding ]

4K i9 CPU dus
[..]

Daar hebben ze genoeg aan verdiend, zeker tijdens die hele cryptohype.
Precies, nu is de gewone man weer aan de beurt *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194866185
Nvidia heeft net een video gelanceerd waarin ze in Doom Eternal in 4K (zonder scaling of HDR) de 2080 Ti tegen de 3080 zetten. De 3080 haalt ongeveer 50% hogere framerate. :o
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 3 september 2020 @ 15:59:51 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_194866629
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:36 schreef Jordy-B het volgende:
Nvidia heeft net een video gelanceerd waarin ze in Doom Eternal in 4K (zonder scaling of HDR) de 2080 Ti tegen de 3080 zetten. De 3080 haalt ongeveer 50% hogere framerate. :o
En dan is doom al een enorm efficiente game... (andere games zijn veel interessanter)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_194867073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Holy shit dat gaat een beste upgrade zijn.
Grappig dat de 3070 met zoveel meer kracht aanzienlijk minder stroom zal trekken dan je 970, in meerdere opzichten een stap vooruit.
Is het bekend welke voeding 3070 nodig heeft? Mijn voeding heeft maar 1x 8pins namelijk.
pi_194869469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dan is doom al een enorm efficiente game... (andere games zijn veel interessanter)
ID weet tenminste hoe je engines maakt. Echt, die engines zijn zo goed optimized, het is echt gekkenwerk.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Is het bekend welke voeding 3070 nodig heeft? Mijn voeding heeft maar 1x 8pins namelijk.
Goede vraag wel, ben ik ook wel benieuwd naar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194869750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Is het bekend welke voeding 3070 nodig heeft? Mijn voeding heeft maar 1x 8pins namelijk.
Aanbevolen 750 watt
Ze gaan (als de vrijgegeven afbeeldingen een correcte voorstelling van de feiten geven tenminste) gebruik maken van een 12-pins connector die dan met 2 x 8 pins op je voeding zou moeten worden aangesloten.



https://tweakers.net/nieu(...)ia-videokaarten.html
blablablabla
pi_194870237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Aanbevolen 750 watt
Ze gaan (als de vrijgegeven afbeeldingen een correcte voorstelling van de feiten geven tenminste) gebruik maken van een 12-pins connector die dan met 2 x 8 pins op je voeding zou moeten worden aangesloten.

[ afbeelding ]

https://tweakers.net/nieu(...)ia-videokaarten.html
Wordt een flinke voeding dan :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194870634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Op Tweakers loopt daar inmiddels een draadje over die het e.a.a. lijken te bevestigen.

https://tweakers.net/revi(...)rste-benchmarks.html

[ afbeelding ]

4K i9 CPU dus
[..]

Daar hebben ze genoeg aan verdiend, zeker tijdens die hele cryptohype.
dat zegt nog veel te weinig, met een hoop instellingen kan je fors je kaart belasten of ontlasten
pi_194871035
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:25 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zegt nog veel te weinig, met een hoop instellingen kan je fors je kaart belasten of ontlasten
Zeker, de architectuur schijnt wel dusdanig te zijn dat het veel minder cpu intensief is als de vorige generatie.

Ben wel benieuwd als straks de benchmarktestjes verschijnen.
blablablabla
pi_194871079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker, de architectuur schijnt wel dusdanig te zijn dat het veel minder cpu intensief is als de vorige generatie.

Ben wel benieuwd als straks de benchmarktestjes verschijnen.
ik ook, vooral naar de third party kaarten.

die FE kaarten hebben altijd beroerde koeling en met een stroom verbruik als dit is het toch wel belangrijk dat dat ook goed zit
  donderdag 3 september 2020 @ 21:45:11 #224
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_194873450
Ik ben opzich wel benieuwd naar de prestaties van de FE kaarten. En de koelingsoplossing ziet er vrij innovatief uit.

anders dan de plemp 3 fans en een giga heatsink op de kaart.

Als de reviews goed zijn voor de FE kaarten koop ik denk ik een 3080 minimum. Ligt er een beetje aan wat de 3090 doet tov de 3080. Voor maar 20% extra is 100% extra prijs wel wat ernstig.

En dat met een 750 w voeding, ding komt met 4x 8 pin aansluitingen (corsair RMX 750) dus die zal een 3090 prima moeten kunnen trekken.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Redactie Games vrijdag 4 september 2020 @ 18:04:55 #225
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_194887440
Ik zag dat Control: Ultimate Edition in de aanbieding was op Steam. Moeite waard? Of is het zo'n 7/10 game wat eigenlijk nog overpriced is voor een jaar oude game?

Even los gezien van dat 505 Games, gewoon bloedzuigende kutpublisher is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 04-09-2020 18:11:38 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')