quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Nee, ik zat net een titel te verzinnen, en 'All in' was niet een bij me opgekomen. Vreemd, maar nou ja.quote:
Haha, dat was jouw titel?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef DKUp het volgende:
[BNN] First Dates #128 Ergens in een hotel in Zuid-Europa
Raar danquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, ik zat net een titel te verzinnen, en 'All in' was niet een bij me opgekomen. Vreemd, maar nou ja.
Ik weet nog wel dat dat op tv kwam. Die Hannah was goed te pruimenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Wtf is dit nou weer? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/S_Club_7
Ik heb een youtube gekeken en geluisterd, ik dacht dat ik de spice girls hoordequote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Wtf is dit nou weer? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/S_Club_7
Dat soort mensen zijn echt stakkers.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
'Ik ben hardstikke gek'. Wegloopmomentje.
Niet verkeerd inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Aquapetra Resort & Spa , aan de Amalfikust, lichtelijk in de buurt van Napels.
Minstens een Center Park in Zeeland ja!quote:Op maandag 13 juli 2020 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit in italie heeft toch veel meer dan een lullig hotel in Maastricht waar mensen ook nog eens per stuk komen en niet de kans krijgen met andere singles te mengen waardoor t een First Dates restaurant met overnachting wordt
Dat is inderdaad vrij armoedig vergeleken met dit.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Minstens een Center Park in Zeeland ja!ik heb de NL-hotelversie nog nooit gezien, maar klinkt weinig veelbelovend
Ik val net binnen maar ik geloof dat ik weet over wie het gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:38 schreef itchycoo het volgende:
Dus ze heeft haar tieten (meerdere keren) laten doen, heeft nu een enorm stel en gaat dan zitten miepen dat mannen alleen daarnaar kijken en dat ze zo graag iemand wilt die verder kijkt dan dat.
Is het raar als de logica hierachter mij ontgaat?
Ik moest ook denken aan men behind the sunquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Die Daniel ziet er uit zoals Japanners in WOII door Westerse propaganda werden uitgebeeld. Maar om hem nou neer te steken is ook weer overdreven.
Ik heb dit programma net pas ontdekt. Ben nu bij de aflevering waar Pete inzit.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Peter Wicks is zo'n talentloze lul die alleen van reality shows bekend is. Net opgezocht.
Aflevering 20 van seizoen 1 volgens tvgids.nl.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik neem aan dat dit herhalingen zijn. Weet iemand van wanneer?
Sinds deze week ongeveer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Die duimpjes hier op Fok! Hoe lang zijn die er al?
Oh, je hebt er nu een gekregen maar bij bovenstaand bericht lukte het niet. Edit: tochquote:
Idd. Nu je het zegt...quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Die Zayhra kan overigens ook zomaar een FOK!ster wezen. Summerbird of childofthestars ofzo.
Vanavond weer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou hij ook naar die Spaanse toegaan?
Ik doe het niet. Maar ben je al eens iets interessants tegengekomen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik probeer soms deelnemers te googelen, zomaar voor de lol. Ben ik de enige?
Nu niet echt. De FB tijdlijn van Armin gaat alleen maar over vacuümmeerapperatuur, tenminste het openbare gedeelte.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maar ben je al eens iets interessants tegengekomen?
Haha, fijne info, ik zat meer te denken aan deelname aan andere programma's, of castingburo's e.d.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nu niet echt. De FB tijdlijn van Armin gaat alleen maar over vacuümmeerapperatuur, tenminste het openbare gedeelte.
Helaas...het leek zo goed te gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik mag die kamper wel![]()
En zijn disgenoot ook trouwens
Zij zijn lief!
Ja, ik vond het wel een match...wie weet...laterquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Helaas...het leek zo goed te gaan.
Wiesda?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:08 schreef cobain1994 het volgende:
Hij doet me denken aan.
[ afbeelding ]
Na tien jaar bajes..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Na tien jaar bajes..Bedankt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Na tien jaar bajes..Hahaha ik had het net opgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds een knappe madamquote:
Ik zag alleen een decolleté toen ik binnenviel, maar toen ze net wegliep viel het ammel wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zag alleen een decolleté toen ik binnenviel, maar toen ze net wegliep viel het ammel wel mee.
Elke dag weer?quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanaf vandaag weer nieuwe (corona-proof) afleveringen.
Met deze week op donderdag een collega van Blues.
Elke werkdag, ja.quote:
Noiceeequote:
Maar je kunt nu wel posts likenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:30 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat is dit forum traag en onstabiel geworden zeg, bah
Ik ben gewoon Nederlands.quote:
Hoi, ik ben Erix met een x.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:38 schreef RipCity het volgende:
Erix?? WTF
Dat moet die zeker 6x per dag uitleggen
Lol dacht het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |