abonnement Unibet Coolblue
pi_194017604
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juli 2020 21:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zo heel smal lijkt het fietspad daar nou ook weer niet te zijn, je kunt toch makkelijk aan de rand ervan gaan fietsen?
Ik ken dat fietspad vrij goed, het lijkt vrij breed, maar dat valt wel mee, ik kom er vrij vaak met de racefiets, en wil je een scooter langs laten gaan dan moet je echt helemaal naar rechts om ruimte te bieden. Meestal ga ik dan gelijk achter de scooter fietsen omdat die dan ruimte kan maken ;)
Overigens fiets ik meestal erg rustig daar, zoals ik overal in de stad doe.

https://goo.gl/maps/MheR5dazE1wyzpAX8
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194017648
Waar is Wilders....
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194018825
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Not sure if doodsverwensing
Not sure if hate speech
Niets meer dan wat er staat....iemand had het over valse honden, valse honden maak je af. Geldt overigens ook voor verwilderde katten. En laten we het al helemaal niet hebben over ander ongedierte zoals ratten en dergelijke.
pi_194018905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:40 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ga lekker iemand anders reactie gebruiken voor dit soort oproepen :(

Ik heb het overigens niet over valse honden, die bestaan ook helemaal niet. Een hond valt uit omdat deze bang is, overprikkeld is, overgedreven is of ziek is en gaat vervelen als deze geen aandacht krijgt of niet begrensd wordt.
De oorzaak zijn meestal (valse) bazen die niet goed opvoeden.

En alleen hierin trek ik de vergelijking. Wat je ziet zijn in feite onzekere jongens die maar al te graag gezien willen worden, zowel binnen de familie als in de samenleving en zowel thuis als door de maatschappij zijn deze gasten niet goed opgevoed.
ik deed (of doe) geen enkele oproep. Ik constateer slechts: valse honden maak je af. Dat jij er andere dingen bij betrekt is jouw dingetje.

Verder ben ik het niet met je eens dat valse honden niet bestaan. Ja, de eigenaar van een hond is erg bepalend, maar het is bepaald niet zo dat er geen wilde honden bestaan of zo. Genoeg dingo's in australië en ja, als die te dichtbij komen, raad ik je echt aan om op ze te schieten, want als zo'n beest je te pakken krijgt ben je nog niet jarig.

Ook hier in NL kan een hond verwilderen (net zoals katten overigens) en indien noodzakelijk moet je die gewoon afmaken. Moet je niet te moeilijk over doen.
pi_194018976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 00:53 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Onze rechtsstaat is geëvolueerd naar de relatief softe westerse christelijke cultuur. Mensen uit de agressieve gewelddadige moslimcultuur passen daar gewoon niet zo goed in. Zelfde geldt natuurlijk voor vrijheid van godsdienst. Dat was bedacht met de protestanten en de katholieken in het achterhoofd, niet met de Islam. We zijn zo heerlijk naïef in dit land.
Ja die naïeve mentaliteit gaat ons nog eens de kop kosten. Samen met die op niets gestoelde, maar oh zo onverwoestbare maakbaarheidsgedachte. Nee, niet alles is maakbaar en ja, shit happens. Het leven is a bitch en we zijn NIET allemaal gelijk aan elkaar (stupide gedachte overigens).
pi_194019106
Lichtgetinte capuchon. Je verwacht het niet.
pi_194019252
Dat was tijdens de Ramadan, dus wellicht verward en lage suikerspiegel.
Bovenden, als ze niet uit hetzelfde huishouden komen mochten ze ook niet samen op die brommer zitten vanwege de corona-regels die er op dat moment waren.
pi_194019265
Weer twee lieve jongens die slachtoffer zijn geworden van de onderdrukkende structureren van white supremacy in de maatschappij ;( . Dat zet hen aan tot dit soort gedrag. Wit Nederland moet echt zijn verantwoordelijkheid hierin nemen en de onderdrukkende werking van witheid durven toegeven. Ik gok dat het Black Renaissance Collectief, KOZP, Black Queer & Trans Resistance Netherlands en BLMNL het hier helemaal mee eens zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2020 09:55:42 ]
pi_194019277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:52 schreef Dejannn het volgende:
Weer twee lieve jongens die slachtoffer zijn geworden van de onderdrukkende structureren van white supremacy in de maatschappij ;( . Dat zet hen aan tot dit soort gedrag. Wit Nederland moet echt zijn verantwoordelijkheid hierin nemen en de onderdrukkende werking van witheid durven toegeven. Ik gok dat het Black Renaissance Collectief, KOZP, Black Queer & Trans Resistance Netherlands en BLMNL het hier helemaal mee eens zijn.
Dat je al die namen van actiegroepen weet.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:55:40 #60
37248 BertV
Handgemaakt
pi_194019298
Het slachtoffer is niet zwart, dit gaat nergens over.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:23:43 #61
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194019556
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:52 schreef Dejannn het volgende:
Wit Nederland moet echt zijn verantwoordelijkheid hierin nemen en de onderdrukkende werking van witheid durven toegeven. Ik gok dat het Black Renaissance Collectief, KOZP, Black Queer & Trans Resistance Netherlands en BLMNL het hier helemaal mee eens zijn.
Dit heeft verdraaid weinig met BLM etc te maken hoor.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 10:24:55 #62
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194019569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Die kerel leek overigens wel expres het fietspad te blokkeren na eerst naar rechts gegaan te zijn.
OK.
Het claxonneren was dus wellicht terecht.
pi_194020128
Licht tot lichtgetint :')
Interessante formulering.
pi_194020373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 05:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ken dat fietspad vrij goed, het lijkt vrij breed, maar dat valt wel mee, ik kom er vrij vaak met de racefiets, en wil je een scooter langs laten gaan dan moet je echt helemaal naar rechts om ruimte te bieden. Meestal ga ik dan gelijk achter de scooter fietsen omdat die dan ruimte kan maken ;)
Overigens fiets ik meestal erg rustig daar, zoals ik overal in de stad doe.

https://goo.gl/maps/MheR5dazE1wyzpAX8
Sinds vorig jaar moeten scooters en snorfietsen toch op de rijbaan? Waarom rijden ze dan nog steeds op het fietspad?

De fietspaden zijn inderdaad smaller dan lijkt. Er staat van alles geparkeerd vlak langs het fietspad en ook boomwortels drukken de zijkanten omhoog wat niet echt veilig is.
pi_194020388
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Sinds vorig jaar moeten scooters en snorfietsen toch op de rijbaan? Waarom rijden ze dan nog steeds op het fietspad?

De fietspaden zijn inderdaad smaller dan lijkt. Er staat van alles geparkeerd vlak langs het fietspad en ook boomwortels drukken de zijkanten omhoog wat niet echt veilig is.
Snorfietsen niet volgens mij.
pi_194020430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Snorfietsen niet volgens mij.
Volgens deze pagina moeten binnen de ring ook snorfietsen op de rijbaan.
En Bos en Lommer (waar dit gebeurde) ligt binnen de ring.
https://www.amsterdam.nl/snorfiets-rijbaan/kaart-snorfietsers/
pi_194020468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 11:37 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Volgens deze pagina moeten binnen de ring ook snorfietsen op de rijbaan.
En Bos en Lommer (waar dit gebeurde) ligt binnen de ring.
https://www.amsterdam.nl/snorfiets-rijbaan/kaart-snorfietsers/
Okay. Dan zit men sowieso fout dus.
pi_194021787
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:52 schreef Dejannn het volgende:
Weer twee lieve jongens die slachtoffer zijn geworden van de onderdrukkende structureren van white supremacy in de maatschappij ;( . Dat zet hen aan tot dit soort gedrag. Wit Nederland moet echt zijn verantwoordelijkheid hierin nemen en de onderdrukkende werking van witheid durven toegeven. Ik gok dat het Black Renaissance Collectief, KOZP, Black Queer & Trans Resistance Netherlands en BLMNL het hier helemaal mee eens zijn.
Hey in dezen lijkt het een witte te zijn die geweld wordt aangedaan!

They're killing us!!! White lives matter! White lives matter!

Say it loud, say it proud! White lives matter! White lives matter! White queer lives matter! White gay lives matter! White lives matter! :( :B :( :B :(
pi_194021914
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:23 schreef stopnaald het volgende:

[..]

ik deed (of doe) geen enkele oproep. Ik constateer slechts: valse honden maak je af. Dat jij er andere dingen bij betrekt is jouw dingetje.

Verder ben ik het niet met je eens dat valse honden niet bestaan. Ja, de eigenaar van een hond is erg bepalend, maar het is bepaald niet zo dat er geen wilde honden bestaan of zo. Genoeg dingo's in australië en ja, als die te dichtbij komen, raad ik je echt aan om op ze te schieten, want als zo'n beest je te pakken krijgt ben je nog niet jarig.

Ook hier in NL kan een hond verwilderen (net zoals katten overigens) en indien noodzakelijk moet je die gewoon afmaken. Moet je niet te moeilijk over doen.
Dat zijn dus wilde honden of katten, nog steeds niks vals aan. Jij geeft valselijk een kwalificatie aan honden die niet klopt.

Valsheid is een eigenschap die enkel bij mensen voorkomt, om vals te zijn moet je beschikken over een bepaalde mate van (zelf)bewustzijn alsook ervan bewust zijn dat je met bepaald gedrag een ander bewust pijn kan doen of kan bedonderen en dat je beseft hoe dit voelt voor die ander.
Over dit niveau van bewustzijn beschikken de meeste diersoorten niet. Heel misschien bepaalde mensapen.

De dingo stamt overigens van een hele andere ondersoort af, namelijk de steppewolf en is i.t.t. de huishond minder gemakkelijk te domesticeren.

[ Bericht 6% gewijzigd door FYazz op 10-07-2020 13:09:10 ]
pi_194023354
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:01 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat zijn dus wilde honden of katten, nog steeds niks vals aan. Jij geeft valselijk een kwalificatie aan honden die niet klopt.

Valsheid is een eigenschap die enkel bij mensen voorkomt, om vals te zijn moet je beschikken over een bepaalde mate van (zelf)bewustzijn alsook ervan bewust zijn dat je met bepaald gedrag een ander bewust pijn kan doen of kan bedonderen en dat je beseft hoe dit voelt voor die ander.
Over dit niveau van bewustzijn beschikken de meeste diersoorten niet. Heel misschien bepaalde mensapen.

De dingo stamt overigens van een hele andere ondersoort af, namelijk de steppewolf en is i.t.t. de huishond minder gemakkelijk te domesticeren.
wat jij wilt :W
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:04:55 #71
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_194025204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:53 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Het is nog veel erger. Naïeve politici willen dat je zoon / dochter bij zulk soort types in de klas komen zodat ze “van elkaar kunnen leren”.
Maar niet hun eigen kinderen toch?
  zondag 12 juli 2020 @ 17:01:10 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_194055112
Nare mensen uit een nare cultuur.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 12 juli 2020 @ 17:12:26 #73
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_194055338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef TyVole het volgende:
Je kan er maar beter voor zorgen dat je zelf in staat bent wat klappen terug te geven. Dat is het enige dat werkt.

Heb geen kinderen. Had ik die wel, dan gingen ze op een vechtsport. Leren jezelf te verdedigen tegen dit ongedierte wordt steeds belangrijker.
Ja als die allochtonen op vechtsport gaan (lees: kickboksen) en dat redelijk massaal omdat 't als iets positiefs wordt gezien door de gemeente en de leiding van jongerenwerk, wat dus neerkomt op dat het gratis is voor hun en dat als ze er niet eens aan dachten toch gepushed worden door Mo de jongerenwerker, dan wordt 't tijd om met de Nederlandse kinderen hetzelfde te doen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_194055491
Ah, weer lichtgetinten op een gestolen scooter
pi_194055525
Ze kunnen wel knokken ^O^
Vakman pur sang
  maandag 13 juli 2020 @ 08:10:36 #76
37248 BertV
Handgemaakt
pi_194064566
Kusje erop van Femke.Groetjes.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')