abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 juli 2020 @ 21:48:06 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194075544
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 19:49 schreef roos94 het volgende:
Pffff.. godver. Ergens had ik een klein vuurtje hoop branden dat ze nog gekidnapt ofzo was.
Dit. Ik vind het zo sneu en triest, :'(.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
pi_194075797
;( .
pi_194076175
😭😢⚘
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_194076959
Doe mij maar een lepel loh
pi_194077516
Zag zo'n filmpje waarin 3 mannen haar lichaam in een bodybag sjouwen :'(. Wtf..
pi_194077541
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:26 schreef roos94 het volgende:
Zag zo'n filmpje waarin 3 mannen haar lichaam in een bodybag sjouwen :'(. Wtf..
Kun je nagaan wat een lichaam doorstaat als het bijna een week in het water ligt.
pi_194077558
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:27 schreef DjinN het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat een lichaam doorstaat als het bijna een week in het water ligt.
Inderdaad, het was een superslanke vrouw. Hoe zo iemand eruit ziet na zo lange tijd in water..is echt gruwelijk. Ben blij dat het mijn baan niet is
pi_194077598
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:28 schreef roos94 het volgende:

[..]

Inderdaad, het was een superslanke vrouw. Hoe zo iemand eruit ziet na zo lange tijd in water..is echt gruwelijk. Ben blij dat het mijn baan niet is
Precies dit....
Ik heb oprecht zoveel respect voor de mensen die er voor kiezen dit werk te doen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 juli 2020 @ 19:25:09 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194132915
Cross-post maar nieuwe details. Geen onderstroming maar waarschijnlijk de wind, ;(.

quote:
Vier dagen nadat het lichaam van Naya Rivera werd geborgen uit Lake Piru, het meer waar ze vorige week woensdag vermist raakte, heeft de politie nieuwe details gedeeld over de mogelijke oorzaak van haar dood.

Er zijn nog veel onbeantwoorde vragen over de verdrietige en onverwachtse dood van Naya Rivera (33). De Glee-actrice verdronk vorige week in Lake Piru, waar ze een vaarttochtje maakte met haar vierjarige zoontje Josey (4). "We weten dat ze met haar vierjarige zoontje aan het zwemmen is geweest", vertelt Jeremy Paris, de leider van het onderzoek, tijdens een nieuw persmoment.

"We weten ook dat hij een reddingsvest droeg en zij niet. Daarnaast weten we dat ze in staat was om haar zoon terug in de boot te duwen", vervolgt hij. "Maar vervolgens, voor nog onbekende redenen - waar we waarschijnlijk ook nooit achter zullen komen - lukte het haar niet om zelf terug in de boot te klimmen".

Paris ontkent ook het gerucht dat Rivera in de knel is geraakt door onverwachtse getijdenstromen. "Die komen niet in het meer voor. Wel door wind aangedreven stromingen die het wateroppervlak kunnen beļnvloeden", legt hij uit.

Het type boot dat Rivera had gehuurd drijft relatief hoog op het water en dobbelt daardoor sneller op en neer en kan ook relatief makkelijk door de wind weg worden geduwd.

"De wind, golven, het dobberen, maar ook de begroeiing onder water waar je aan vast kunt komen te zitten, zijn allemaal factoren die tot gevaarlijke situaties kunnen leiden", aldus Paris. "We hebben inderdaad geconstateerd dat de boot redelijk ver van de plek waar uiteindelijk haar lichaam gevonden is, is aangetroffen. Dat vermoeden hadden we al vrij snel".
Bron en bron.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')