Stelling: mensen die zeggen dat voetbal geen sport is mogen nooit meer kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
R_R ook niet neem ik aan want voetbal is geen sport.
Ik heb sinds corona geen wedstrijd meer gezien.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stelling: mensen die zeggen dat voetbal geen sport is mogen nooit meer kijken.
Ik heb overigens net de afsluitende docu-aflevering gezien. Dat je het maar weet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
R_R ook niet neem ik aan want voetbal is geen sport.
Ik vind het wel een sport hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een Nidoran ♂ gevangen, Brock is de lul hahaha. Third stage evolution met één badge.quote:
Het ging ook niet over jou, maar was een verwijzing naar @Koffieplanter zijn post over het wederkeren van de edele wielersport.quote:
Bezigheidstherapie tot de rennende wielen terugkeren, anders eens.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie een taak voor @classicomano weggelegd @Mani89!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom is Ryo op werkelijk ieder forum actief behalve hier?
C’est un scandale!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaat dit niet op (lol)
Ik heb echt geen idee meer waar ik voor gebanned ben. Misschien een guurrechtse post over het Noord-Afrikaanse DNA van Bouhanni?quote:
Was dat niet vanwege een grapje over een renner met psychische problemen, Dennis, Kennaugh, Brajkovic?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer waar ik voor gebanned ben. Misschien een guurrechtse post over het Noord-Afrikaanse DNA van Bouhanni?
Dat was ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Was dat niet vanwege een grapje over een renner met psychische problemen, Dennis, Kennaugh, Brajkovic?
Ik moet wel lachen om die overdreven PTSS-reacties van enkele figuren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt me trouwens tegen dat ik hier nog geen meltdown lees nu het weer een stuk waarschijnlijker is geworden dat Klaassen naar Ajax gaat.
Als ik voor Ajax was zou ik er wel vrij droevig van worden, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om die overdreven PTSS-reacties van enkele figuren.
Sigthorsson komt ook terug, en Mike van der Hoorn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt me trouwens tegen dat ik hier nog geen meltdown lees nu het weer een stuk waarschijnlijker is geworden dat Klaassen naar Ajax gaat.
We wachten netjes tot de handtekeningen zijn gezet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |