Nee ik heb een vriendin. Ik ga weleens mee als er kratten bier moeten komen voor een feest maar verder is boodschappen doen haar afdeling.quote:
Ik kan het mij wel enigszins voorstellen, de prijzen zijn ook vrij laag, in het geval van melk zelfs verlaagd de afgelopen 30 jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klagen over de prijzen die supermarkten bieden. Iets met vraag en aanbod... Misschien moeten ze maar boos op elkaar worden.
Heb je het koken ook uitbesteed?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb een vriendin. Ik ga weleens mee als er kratten bier moeten komen voor een feest maar verder is boodschappen doen haar afdeling.
Natuurlijk, dat vindt ze ook hartstikke leuk joh.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je het koken ook uitbesteed?
Wat ouderwetsquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb een vriendin. Ik ga weleens mee als er kratten bier moeten komen voor een feest maar verder is boodschappen doen haar afdeling.
Alsof Meneer ooit de geur van Calderon vergeet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
KP heeft tegenwoordig een Italiaans tikkend hart. Toch?
Ze is net afgestudeerd en gaat nu full time werken ja. Het is ook niet dat ik niks doe hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar je vriendin doet wel meer dan huisvrouw spelen neem ik aan?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is net afgestudeerd en gaat nu full time werken ja. Het is ook niet dat ik niks doe hoor.
Thanks. Wel op locatie gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Thuiswerken of mag ze wel op locatie zijn?
Pas op jongens, Mihai leest tegenwoordig ook Nederlands.twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 13:11:52@ammattipyoraily @IndeLeiderstrui "Wielerjournalist". https://t.co/rWP8DfchsT reageer retweet
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is dit? Hollandse zomer, afbraakvoetbal. Ben je depressief?
Altijd welkom @Fok!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:25 schreef Mykonos het volgende:
Pas op jongens, Mihai leest tegenwoordig ook Nederlands.twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 13:11:52@:ammattipyoraily @:IndeLeiderstrui "Wielerjournalist". https://t.co/rWP8DfchsT reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2020 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Atalanta is echt het enige aan voetbal wat nog leuk en echt is. De rest mag branden in de hel.
Maar Atlético is meer dan voetbal. Més que un club, weet je wel.quote:
Is er een overtreffende trap voor penetrant?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof Meneer ooit de geur van Calderon vergeet.
Eén potje is natuurlijk wel wat anders dan een clash over twee wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie ze wel de finale halen op zijn minst. Alleen Ronaldo stopt Atlético in CL-KO.
Doen ze nog twee wedstrijden in de KO? Ik dacht dat ze naar 1 zouden terugschalen. Dat lijkt me overigens in het nadeel van Atletico, als ze niet meer op uitdoelpunten ed doorkunnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eén potje is natuurlijk wel wat anders dan een clash over twee wedstrijden.
De bal is rond, 11 tegen 11, het kan alle kanten op.
Dat is precies wat Wim bedoeltquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Doen ze nog twee wedstrijden in de KO? Ik dacht dat ze naar 1 zouden terugschalen. Dat lijkt me overigens in het nadeel van Atletico, als ze niet meer op uitdoelpunten ed doorkunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |