Ja klopt, maar toen ik meer dan 20 uur per week voor mijn belangrijkste opdrachtgever ging werken hebben ze me in loondienst genomen. Waar ik nu ontzettend mee bof want alle externen zijn weg én al mijn andere opdrachten zijn ook weggevallen door een bij-effect van Corona.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, sowieso zitten er tegenwoordig wettelijke vervaldata aan vakantiedagen (niet TVT), dus het bedrijf mag het vragen, maar je hoeft er niet aan te voldoen. Daarnaast dacht ik dat jij je eigen bedrijf had of ZZPer was oid?
Da's "geluk" hebben iddquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toen ik meer dan 20 uur per week voor mijn belangrijkste opdrachtgever ging werken hebben ze me in loondienst genomen. Waar ik nu ontzettend mee bof want alle externen zijn weg én al mijn andere opdrachten zijn ook weggevallen door een bij-effect van Corona.
Een topic openen op Fok!quote:
"Ik zoek een premium auto van 2017 of nieuwer met alle opties voor ¤ 5000,- of liever minder want ik moet hem ook nog verzekeren. Hij mag ook niet teveel MRB kosten en 1:50 lopen".quote:
Het is het verschil tussen 'leven' en 'comfortabel leven' ..quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
In principe moet je je leven incl hobbies van je gewone salaris kunnen betalen*
* Bij sommige beroepen is dit uiteraard niet (meer) zo.
Ja en nee... D'r zijn inderdaad mensen die gewoon te weinig krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen 'leven' en 'comfortabel leven' ..
73 uur deze week, waarvan 19 reisuren en 1600 km.
Mijn werkgeefster vindt het ook nog steeds verbazend dat ik rustig mijn urenbriefje te laat inlever, waardoor ik een week extra op mijn geld moet wachten; het schijnt dat 90% van mijn collega's doorgaand in paniek zijn over hun betalingen, en die zullen niet heel veel minder verdienen als ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja en nee... D'r zijn inderdaad mensen die gewoon te weinig krijgen.
Maar ja, ook genoeg mensen waarbij het elke maand op moet terwijl er genoeg binnen komt.
Voor zover ik dat kan en mag beoordelen niet nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn werkgeefster vindt het ook nog steeds verbazend dat ik rustig mijn urenbriefje te laat inlever, waardoor ik een week extra op mijn geld moet wachten; het schijnt dat 90% van mijn collega's doorgaand in paniek zijn over hun betalingen, en die zullen niet heel veel minder verdienen als ik.
en ik leef ook niet bepaald zuinig ofzo..
Beter dan een zogenaamde writersblock voor een deadlinequote:Op zondag 12 juli 2020 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Raceday
Heb het te druk morgen om er iets van mee te krijgen waarschijnlijk maar ach.nu ook pas net klaar met vandaag. Op het moment dat er inspiratie is nooit stoppen.
Zelden last van gelukkig. Al zijn deadlines vooral voor papieren tijgers. Online publiceren is een race tegen de klok zonder dat je weet wie je tegenstanders zijn en hoe laat die publiceren. En zelfs dan hoeft het geen probleem te zijn. Over elk onderwerp krijgen twee artikelen de meeste exposure: de eerste en de beste. Als je weet dat het niet lukt de eerste te zijn, moet je zorgen dat je de beste bent. En andersom.quote:Op zondag 12 juli 2020 02:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter dan een zogenaamde writersblock voor een deadline
Zie alle 10.000 andere topics met exact dezelfde vraag.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:18 schreef Leonos het volgende:
Ik wil een auto kopen van +/- 3k, waar op letten?
Heb de hele lijst door zitten scrollen netquote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie alle 10.000 andere topics met exact dezelfde vraag.
En wat is het antwoord?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb de hele lijst door zitten scrollen net
Wel zo'n typische coldcase zaak ja, erg frustrerend.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)ig-aanknopingspunten
Kutzooi.
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel zo'n typische coldcase zaak ja, erg frustrerend.
Op een gegeven moment moet iemand toch eens zijn mond voorbij gaan praten denk je.
Zijn er in het dorp "geruchten" of ongefundeerde verdachtmakingen?
Als het een Japanse auto is moet je opletten dat het niet een Duitse of Franse is. En goed controleren of alle ventieldopjes nog origineel zijn. Als er aftermarket dopjes op zitten weet je dat hij van een pauper is geweest. Het verschil is vrij duidelijk: originele ventieldopjes hebben een reguliere plastic smaak, aftermarket dopjes hebben een zweem van melkchocolade als je ze doorslikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:18 schreef Leonos het volgende:
Ik wil een auto kopen van +/- 3k, waar op letten?
Sounddragon had nog wel een handig trucje om een autohandelaar te herkennen die niet de waarheid spreekt.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het een Japanse auto is moet je opletten dat het niet een Duitse of Franse is. En goed controleren of alle ventieldopjes nog origineel zijn. Als er aftermarket dopjes op zitten weet je dat hij van een pauper is geweest. Het verschil is vrij duidelijk: originele ventieldopjes hebben een reguliere plastic smaak, aftermarket dopjes hebben een zweem van melkchocolade als je ze doorslikt.
4 jaar in vaste dienstquote:
Dan 4 jaar 2 weken en 2 dagenquote:
Ja klopt, heb er al meteen een zilveren camera boek in gelegd in 2017 om te testen, is nog kurkdroogquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuk initiatiefEen oude koelkast is wat dat betreft ook wel een mooie droge plek denk ik.
Wel erbij zetten dan: gelieve geen gebruik van te maken tijdens regen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja klopt, heb er al meteen een zilveren camera boek in gelegd in 2017 om te testen, is nog kurkdroog
Wat zakjes met silicakorrels er in zou wel werken denk ik?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel erbij zetten dan: gelieve geen gebruik van te maken tijdens regen.
Eén keertje de deur open en wat water erin en je hebt feest natuurlijk; als het er niet in kan, kan het er ook niet meer uit. dat zou wel zonde zijn van de boeken
koelkast heeft een water afvoer normaal toch? Maar ik ga van het gezond verstand uit, ik doe zelf ook geen minibiebs open als het regent.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel erbij zetten dan: gelieve geen gebruik van te maken tijdens regen.
Eén keertje de deur open en wat water erin en je hebt feest natuurlijk; als het er niet in kan, kan het er ook niet meer uit. dat zou wel zonde zijn van de boeken
Dan heb je het al over veel water, ik heb het over een paar druppels.. papier trekt vocht aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
koelkast heeft een water afvoer normaal toch? Maar ik ga van het gezond verstand uit, ik doe zelf ook geen minibiebs open als het regent.
In de Visa had ik een zak kattengrit lijkt me voor dit vooralsnog niet nodig.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je het al over veel water, ik heb het over een paar druppels.. papier trekt vocht aan.
maar idd, iemand met een beetje gezond verstand doet dat niet.
Maybe, vochtvretertje, zo'n Pingy ding ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat zakjes met silicakorrels er in zou wel werken denk ik?
Dat wordt aan de andere kant van de straat opgesteldquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Alfisti het volgende:
Nu maar hopen dat het grofvuil het niet als troep ziet en hem afvoert Lexxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |