Tja.. geen idee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet willen
Oh dat was niet zo slimquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Heb al 3x gevraagd of aansprakelijkheidsverzekering geen optie is maar krijg er gewoon geen antwoord op. En heb inmiddels zijn nummer verwijderd en het gesprek ook dus kan niet nog een keer vragen.
Misschien even bellen met Hoekjes & Co. in Helmondquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Heb al 3x gevraagd of aansprakelijkheidsverzekering geen optie is maar krijg er gewoon geen antwoord op. En heb inmiddels zijn nummer verwijderd en het gesprek ook dus kan niet nog een keer vragen.
je premie gaat gewoon een paar euro extra omhoog het jaar eropquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een zak stront.
Nee gooi het maar op inboedel inderdaad. Waar die het dan weer verhalen is jouw zorg niet.![]()
Na ben er gewoon klaar mee en wil ook niet steeds zijn hoofd zien als ik whatsapp open enz.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was niet zo slimMaakt verder niet uit hoor, maar nou weet je dus ook nooit of hij je belt en neem je per ongeluk op....
Maar regel maar met je eigen verzekering
Heh?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je premie gaat gewoon een paar euro extra omhoog het jaar erop
Blijkbaar zo rijk dat mijn premie de laatste 2 jaar CHF 150 gedaald isquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja vertel jij anders even hoe rijk jouw ziektekostenverzekeraar van jou wordt
algemeen.. uiteindelijk betaal je zelf dubbel aan die laptop als je em ergens claimt.. verzekering doet dit echt niet "gratis", dit komt (liefst dubbelzoveel) linksom of rechtsom vanuit de verzekerde.quote:
Wat denk je van m’n huidige huis?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom koop je geen oude boerderij of een andere opknapper, jaren 30 woning met potentie ofzo.
Met je vrije uren kun je enorm veel geld maken en je niet meer vervelen
Kan jouw verzekering ook regelenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil hij niet en dat moet hij dan opgeven dacht ik zo.
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Laptop uit. Tijd om mezelf te laten slopen. Op naar de bootcamp![]()
Serieus? Bij dezelfde verzekeraar of wissel je elk jaar?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
Blijkbaar zo rijk dat mijn premie de laatste 2 jaar CHF 150 gedaald is![]()
FTFYquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Terug van een lokaal blokje. Stappenteller op 8.038: 4e dag op rij doel gehaald, dus ik ben tevreden. Nu bier. gauw die stappen teniet doen
Helemaal niet. Ik heb 2 keer een nieuwe vloer geclaimd vanwege waterschade, is de premie nooit door omhoog gegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je premie gaat gewoon een paar euro extra omhoog het jaar erop
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ettooooooooooooooooooooooooooooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |