Ik zou gewoon eerlijk blijven, zeggen dat die had aangeboden te helpen je laptop te repareren maar daarbij heeft lopen klooien met wd40 omdat het niet het helderste licht is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Maar zeggen laten vallen of zeggen dat iemand er drinken overheen heeft gegooid? Want dat laatste komt meer in de buurt van de waarheid (en dat was wat mijn vader zei). Kan moeilijk zeggen dat iemand er WD-40 in heeft gespoten.
Hmm dat kan ook ja maar gaan ze niet zeggen dan ja hallo je had beter moeten weten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerlijk blijven, zeggen dat die had aangeboden te helpen je laptop te repareren maar daarbij heeft lopen klooien met wd40 omdat het niet het helderste licht is.
nah doe maar niet toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerlijk blijven, zeggen dat die had aangeboden te helpen je laptop te repareren maar daarbij heeft lopen klooien met wd40 omdat het niet het helderste licht is.
Hij zei toch dat die een expert was met de nodige ervaring? Dan heb je het gewoon uit goed vertrouwen gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat kan ook ja maar gaan ze niet zeggen dan ja hallo je had beter moeten weten?
Ja dat welquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zei toch dat die een expert was met de nodige ervaring? Dan heb je het gewoon uit goed vertrouwen gedaan.
En lekker heel de avond vliesjes tussen je tanden vandaan peuteren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
Popcorn is stiekem so lekker he.. morgrn/vannacht buikpijn :’)
Geen aannames doen. Jij wist er nog minder van. Hoe had je ooit moeten weten wat WD40 überhaupt is?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat kan ook ja maar gaan ze niet zeggen dan ja hallo je had beter moeten weten?
Mja had maar een handjequote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En lekker heel de avond vliesjes tussen je tanden vandaan peuteren.
Waarom niet, heeft toch weinig nut om een vaag verhaal te verzinnen.quote:
ja wd40 is echt domquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet, heeft toch weinig nut om een vaag verhaal te verzinnen.
Ja zeker wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo werkt een inboedelverzekering toch niet?
En strikt genomen, waar heb je een inboedelverzekering ANDERS voor?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeker wel.
Vergoeden bijna alles in huis wat kapot gaat door personen met een aantal regels.
Had eens met een tv die gevallen was, even bellen, wat koste de tv? Ok u krijgt 0”80% op uw rekening thankyoubye
Om verzekeraars te spekkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En strikt genomen, waar heb je een inboedelverzekering ANDERS voor?
Ja precies.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En strikt genomen, waar heb je een inboedelverzekering ANDERS voor?
Oh ja vertel jij anders even hoe rijk jouw ziektekostenverzekeraar van jou wordtquote:
Waarom koop je geen oude boerderij of een andere opknapper, jaren 30 woning met potentie ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra ik aanstalten maak om op te staan, drukt ie harder naar beneden.
Mag dus niet van de beaglequote:Op woensdag 8 juli 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom koop je geen oude boerderij of een andere opknapper, jaren 30 woning met potentie ofzo.
Met je vrije uren kun je enorm veel geld maken en je niet meer vervelen
Wat een zak stront.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil hij niet en dat moet hij dan opgeven dacht ik zo.
Waarom zou hij dat niet willenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil hij niet en dat moet hij dan opgeven dacht ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |