Meh, geen zinquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Kom helpen dan ipv alleen maar te veroordelen
over een paar dagen tief je toch het hele ding bij het schroot en koop je een nieuwe. En dan heb je een nieuwequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer boeiend om eens te zien wat er allemaal in zo'n ding zit.
Wat nee... Hij is 2 jaar oudquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over een paar dagen tief je toch het hele ding bij het schroot en koop je een nieuwe. En dan heb je een nieuwe!
Was het toevallig een alleenstaande vaderquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Was net bij de supermarkt en kwam een vader tegen die ik nog niet zo goed ken omdat zijn dochter op de onderbouw zit. Vertelde hij me spontaan dat het hem opviel hoe ik met kinderen om ga en ze help conflicten enzo op te lossen. Ik![]()
Kwam ik hem later weer tegen, zei hij nog dat ik daar echt wat mee moest gaan doen en dat het echt een talent is.
Ik werd er helemaal verlegen van mijn vond het wel een mooi compliment.
Hoe ging het eigenlijk, je laptop miste wat toetsen. Je vroeg die vriend goh wil je er eens naar kijken?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso alsof ik geld heb om een nieuwe laptop te kopen.
Volgens mij niet maar zal het morgen eens navragen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het toevallig een alleenstaande vader
Dat is zeker een mooi complimentquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
Was net bij de supermarkt en kwam een vader tegen die ik nog niet zo goed ken omdat zijn dochter op de onderbouw zit. Vertelde hij me spontaan dat het hem opviel hoe ik met kinderen om ga en ze help conflicten enzo op te lossen. Ik![]()
Kwam ik hem later weer tegen, zei hij nog dat ik daar echt wat mee moest gaan doen en dat het echt een talent is.
Ik werd er helemaal verlegen van mijn vond het wel een mooi compliment.
Ja 1 toets werkte niet meer en 3 anderen niet in combi met rechtershift knop en toen heeft hij dat gedaan ja en nee dat zei hij er niet bij.. Alleen dat dit echt wel kan want hij had dit vaker gedaan en computers maken is zijn werk geweest zei hij. Naja en toen werkte ineens heel veel letters het ook niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe ging het eigenlijk, je laptop miste wat toetsen. Je vroeg die vriend goh wil je er eens naar kijken?
Hij spoot WD40 in het keyboard?
Zei hij vooraf nog op eigen risico ofzo?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 1 toets werkte niet meer en 3 anderen niet in combi met rechtershift knop en toen heeft hij dat gedaan ja en nee dat zei hij er niet bij.. Alleen dat dit echt wel kan want hij had dit vaker gedaan en computers maken is zijn werk geweest zei hij.
Thanks, scheelt denk ik ook dat ik mijn werk echt leuk vind.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi complimentEn voor zover ik je ken, geloof ik absoluut dat je dat heel goed kunt
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, scheelt denk ik ook dat ik mijn werk echt leuk vind.
Nu even lekker een dutje.
Ja maar wat voor een downie is het dat die wd40 als de ideale oplossing ziet voor een paar niet goed werkende toetsjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 1 toets werkte niet meer en 3 anderen niet in combi met rechtershift knop en toen heeft hij dat gedaan ja en nee dat zei hij er niet bij.. Alleen dat dit echt wel kan want hij had dit vaker gedaan en computers maken is zijn werk geweest zei hij. Naja en toen werkte ineens heel veel letters het ook niet meer.Wat wel kut is want kon eerst mijn laptop nog prima gebruiken.
Schroef in borenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar wat voor een downie is het dat die wd40 als de ideale oplossing ziet voor een paar niet goed werkende toetsjesAls er eentje los had gezeten had die het zeker met cement proberen vast te zetten
Gewoon met een spuitbus wd40 tussen de toetsen spuiten?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 1 toets werkte niet meer en 3 anderen niet in combi met rechtershift knop en toen heeft hij dat gedaan ja en nee dat zei hij er niet bij.. Alleen dat dit echt wel kan want hij had dit vaker gedaan en computers maken is zijn werk geweest zei hij. Naja en toen werkte ineens heel veel letters het ook niet meer.Wat wel kut is want kon eerst mijn laptop nog prima gebruiken.
Ja geen idee.. Downie, mongool etc. krijg ik nu al 2 dagen te horen van allemaal mensen maar nope hun weten niet waar ze over praten zegt hij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar wat voor een downie is het dat die wd40 als de ideale oplossing ziet voor een paar niet goed werkende toetsjesAls er eentje los had gezeten had die het zeker met cement proberen vast te zetten
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon met een spuitbus wd40 tussen de toetsen spuiten?
Bietje ductape en wat secondelijmquote:
dat jaquote:
Uiteindelijk heb ik gewoon een K-dag na een K- nachtquote:
Anders ik wel maar ik probeer het maar los te laten want hij gaat toch niet betalen dus kan me beter maar focussen op leukere dingen.quote:
Gewoon bij de inboedelverzekering indienen en dan mogen die het geld bij die klapjosti los gaan peuteren en kan Ama gewoon een nieuwe laptop kopenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat jaWat een kontfrikandel zeg. Hij heeft hem dus gewoon gemold.
Ja zoiets zei mijn vader ook maar ik heb geen hoge inboedelverzekering dus dan zijn ongelukjes in huis enz niet verzekerd en hij gaat sowieso niks opgeven bij een verzekering (ik dacht aan aansprakelijkheidsverzekering).quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bij de inboedelverzekering indienen en dan mogen die het geld bij die klapjosti los gaan peuteren en kan Ama gewoon een nieuwe laptop kopen
Zeg dat ie van een tafel is geflikkert anders krijg je niks.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoiets zei mijn vader ook maar ik heb geen hoge inboedelverzekering dus dan zijn ongelukjes in huis enz niet verzekerd en hij gaat sowieso niks opgeven bij een verzekering (ik dacht aan aansprakelijkheidsverzekering).
Maar dat kan toch niet als je een basis inboedelverzekering hebt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg dat ie van een tafel is geflikkert anders krijg je niks.
Niet als jij hem niet aansprakelijk STELT nee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoiets zei mijn vader ook maar ik heb geen hoge inboedelverzekering dus dan zijn ongelukjes in huis enz niet verzekerd en hij gaat sowieso niks opgeven bij een verzekering (ik dacht aan aansprakelijkheidsverzekering).
Het is dan ook geen ongelukje in huis maar schade veroorzaakt door een ander. Zou het gewoon indienen bij jou verzekeraar, die gaan er dan achteraan bij de verzekering van hem om het te verhalen, ook als die niks wil opgeven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan ik gewoon Unive dan bellen en zeggen dat iemand mijn laptop heeft gesloopt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook geen ongelukje in huis maar schade veroorzaakt door een ander. Zou het gewoon indienen bij jou verzekeraar, die gaan er dan achteraan bij de verzekering van hem om het te verhalen, ook als die niks wil opgeven.
zo werkt een inboedelverzekering toch niet?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dan ook geen ongelukje in huis maar schade veroorzaakt door een ander. Zou het gewoon indienen bij jou verzekeraar, die gaan er dan achteraan bij de verzekering van hem om het te verhalen, ook als die niks wil opgeven.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo werkt een inboedelverzekering toch niet?
Zou het wel even een beetje netjes proberen te formuleren maar daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan ik gewoon Unive dan bellen en zeggen dat iemand mijn laptop heeft gesloopt?
Misschien morgen anders toch maar eens doen ja.
En waar woont ie? Dan komt de Knokploeg Speciale Cappuccino wel even langs. Op de koffie so zu sagen.quote:
bellen kan sowieso gee kwaad, zeggen dat iemand hem heeft laten vallenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan ik gewoon Unive dan bellen en zeggen dat iemand mijn laptop heeft gesloopt?
Misschien morgen anders toch maar eens doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |