Er is maar 1 ras dus racisme is sowieso een hoaxquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als we allemaal gewoon ook stoppen met in rassen denken is er ook geen racisme meer.
Genders zijn een sociaal constructquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Genders bestaan toch vrij duidelijk lijkt me
Genetisch gezien zijn de verschillen redelijk duidelijk.
Ras is gewoon dieren binnen een diersoort indelen op bepaalde fenotypische kenmerken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ras dus racisme is sowieso een hoax
Oei nu heb je het gedaan hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ras is gewoon dieren binnen een diersoort indelen op bepaalde fenotypische kenmerken.
Derhalve is wat een ras is gewoon een subjectieve opvatting, cq, categorisatie opgelegd door de mens.
We mogen toch wel aannemen dat die bestaat voor blank en donker.
quote:
Een witte chihuahua is toch ook hetzelfde ras als een zwarte.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ras is gewoon dieren binnen een diersoort indelen op bepaalde fenotypische kenmerken.
Derhalve is wat een ras is gewoon een subjectieve opvatting, cq, categorisatie opgelegd door de mens.
Soort is dan ook niet gecategoriseerd op basis van kleur van de vacht bij honden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een witte chihuahua is toch ook hetzelfde ras als een zwarte.
Dat schijnt dus tegen te vallen...even niet meer bij de hand waar ik dat lasquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zwarte beer of ijsbeer... is toch weldegelijk wat anders. Kennelijk zitten de verschillen niet per definitie enkel aan de buitenkantquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een witte chihuahua is toch ook hetzelfde ras als een zwarte.
Ohhh, maar door wie is dat geschreven? Beetje objectief persoon of een extreem linkse gure deuger?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus tegen te vallen...even niet meer bij de hand waar ik dat las
Met degelijke onderbouwing ook.
Ligt in huis van mijn lief ergens.
Maar zijn dat nog wel dezelfde diersoort... Lijkt me niet eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zwarte beer of ijsbeer... is toch weldegelijk wat anders. Kennelijk zitten de verschillen niet per definitie enkel aan de buitenkant
Mja dat durf ik je dus zo niet te vertellen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ohhh, maar door wie is dat geschreven? Beetje objectief persoon of een extreem linkse gure deuger?
Van buiten zijn het net 2 berenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar zijn dat nog wel dezelfde diersoort... Lijkt me niet eigenlijk?
Nou vooruitquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dat durf ik je dus zo niet te vertellen.
Maar diegene was niet daadwerkelijk van het linkse deugdzame type nee.
Dat is ook niet het gevoel dat het complete verhaal oproept
IJsberen en bruine beren kunnen vruchtbare nakomelingen produceren.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar zijn dat nog wel dezelfde diersoort... Lijkt me niet eigenlijk?
Nog nagedacht over Kaneellokjes?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
IJsberen en bruine beren kunnen vruchtbare nakomelingen produceren.
Naaaaaaaaaaaaahquote:
Gemiddeld 0quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaah
Hoeveel Tinder matches krijg je nu per week?
quote:
quote:
Hallo, je leest niet eens. Zij was toch (ook) een man?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:30 schreef ludovico het volgende:
Mannen gaan massaal op de knietjes voor mooie vrouwen.
Wat heeft dat met mijn post te maken? Wat bedoel je? Of reageerde je op die post about rassen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:
De kans is vrij groot dat je genetisch dichter verwant bent aan iemand In afrika dan aan je buren
Je verwart weer eens gender met seksequote:Op woensdag 15 juli 2020 18:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Genders bestaan toch vrij duidelijk lijkt me
Genetisch gezien zijn de verschillen redelijk duidelijk.
Wat als je buren Afrikanen zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat je genetisch dichter verwant bent aan iemand In afrika dan aan je buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |