quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit jij nog in crypto eigenlijk?
User @:aTypisch raadde een tijdje geleden aan om maar snel uit Vechain te stappen en over te schakelen naar Bitcoin.als je maar op tijd uitstaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een wat warrig verhaal. Voor web whatsapp moet jouw telefoon binnen een bepaalde afstand zijn van de laptop, anders zegt ie dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Volgens mij kan je dan ook geen berichten lezen?
echt hequote:Op woensdag 8 juli 2020 13:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onlogisch denkt dat webwhatsapp via bluetooth ofzo werkt?
Lol, deze manquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het een wat warrig verhaal. Voor web whatsapp moet jouw telefoon binnen een bepaalde afstand zijn van de laptop, anders zegt ie dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Volgens mij kan je dan ook geen berichten lezen?
is dp weg?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan denk je dat het niveau stijgt als @:kingroland en Doublepain weg zijn. Krijg je dit.
Van FOK, ja.quote:
(lol)quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ook hij is vatbaar voor het mimimi-virus, blijkt.
Zit je al in de kliko? @ijs.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan denk je dat het niveau stijgt als @:kingroland en Doublepain weg zijn. Krijg je dit.
Wanneer terecht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus GGMM, de man die als obersturmführer op Fok.nl de banhamer hanteert.
Oh je praat nu zelfs al in de wij vorm. Wat eng zeg dit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer terecht.
Maar vaak zat geven we mensen een zoveelste kans.
Maar goed, dat zou jij moeten weten.
Oh je dacht dat ik de enige admin wasquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je praat nu zelfs al in de wij vorm. Wat eng zeg dit.
Vaak ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer terecht.
Maar vaak zat geven we mensen een zoveelste kans.
Maar goed, dat zou jij moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |