Ik las wel meer dingen.quote:
Ja meestal post ik dan zoiets als 'mimimimimimi'.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las wel meer dingen.
Maar doe vooral alsof je neus bloedt. Stel je voor dat je je acties moet uitleggen, dan wordt het wat lastig allemaal.
Ja ik verveelde me eigenlijk kan het me weinig schelen en ik lijk niet onder de huid van maxi-mus te komen dus ik kap er ook mee.quote:
Dag maxiquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Lenny! Hoe staat het leven? Al bijna vakantie?
Wat ga je maken? Pics straks?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik verveelde me eigenlijk kan het me weinig schelen en ik lijk niet onder de huid van maxi-mus te komen dus ik kap er ook mee.
Ga wat te eten maken
Dat verdient een filmpje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag maxi
Erg goed. Vandaag een dagje vrij gehad, wat altijd uitstekend bevalt.
Vakantie staat nog niet echt in de planning. Ik wil dan wel graag naar het buitenland, maar CORRED enzo.
Hoe sta jij daar in? Ga jij nog op vakantie deze zomer?
Oke lachenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee integendeel, ik weet een heleboel ook niet. Alleen loop ik daar wat minder mee te koop dan sommige mensen.
Buitenland sowieso voorlopig niet, zou normaal gesproken naar België (Rock Werchter) gaan maar nu de afgelopen week en deze week gewoon relaxed thuis gebleven. Heb eind juli nog een weekje vakantie, wellicht dat we dan een paar dagen nog weggaan in eigen land.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag maxi
Erg goed. Vandaag een dagje vrij gehad, wat altijd uitstekend bevalt.
Vakantie staat nog niet echt in de planning. Ik wil dan wel graag naar het buitenland, maar CORRED enzo.
Hoe sta jij daar in? Ga jij nog op vakantie deze zomer?
rock werchterquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buitenland sowieso voorlopig niet, zou normaal gesproken naar België (Rock Werchter) gaan maar nu de afgelopen week en deze week gewoon relaxed thuis gebleven. Heb eind juli nog een weekje vakantie, wellicht dat we dan een paar dagen nog weggaan in eigen land.
Tjacka heeft beet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rock werchter
jij bent dus echt zo'n langharige debiel
Ja Tjacka, daar mag je alleen naar binnen met lang haar. Ik heb foto's van jou gezien, jij hebt (veel) langer haar dan ik heb maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rock werchter
jij bent dus echt zo'n langharige debiel
Kan je die foto's even doorsturen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Tjacka, daar mag je alleen naar binnen met lang haar. Ik heb foto's van jou gezien, jij hebt (veel) langer haar dan ik heb maar dit geheel terzijde.
In KPD? #dtvquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Tjacka, daar mag je alleen naar binnen met lang haar. Ik heb foto's van jou gezien, jij hebt (veel) langer haar dan ik heb maar dit geheel terzijde.
ik heb helemaal geen lang haarquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, lezen.quote:
Nee bedankt, 1 dag defqon was wel genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
Rock werchter
Beter gewoon decibel pillen klappen
Wil je zo graag zijn piemel zien?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
@:drizzt_dourden ik kan niet in KPD terwijl ik daar eerder wel altijd in kon. Graag fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |