Goed geschreven. Helaas is Biden een tamelijk zwakke kandidaat en niet iemand die een volk achter zich verenigd krijgt, zoals Obama dat konquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Oeh lekker geschreven oude man.
https://edition.cnn.com/2(...)t-redford/index.html
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een mwonster blijkt het te zijn
Zal @Koen66 vragen om de brug op te halen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BUDA HEEFT SARS, HEEL HET TOPIC IN QUARANTAINE!!!!
Moeten we onze vieze ranzige vadsige dokter ook niet even informeren?quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal @:koen66 vragen om de brug op te halen.
Genoeg capabale mensen daar dus ik snap het echt niet dat er niemand opstaat daar, het is niet dat het nergens over gaat, Cuomo of zelfs mijn CEO zouden het kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed geschreven. Helaas is Biden een tamelijk zwakke kandidaat en niet iemand die een volk achter zich verenigd krijgt, zoals Obama dat kon
Heb je nwicotine bijna verslagen krijg je een dwolk in de rug.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een mwonster blijkt het te zijn
Zo echt he .quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nwicotine bijna verslagen krijg je een dwolk in de rug.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aGddjmZ
@:bitterbal zo stel ik me jou voor
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
Dat snap ik ook niet. 300 miljoen mensen en dit zijn de beste kandidaten? Een gekke narcistische wortel en een beroepsplucheknuffelaar die zijn handjes niet thuis kan houden. Beiden rijp voor het bejaardenhuis. Lijkt de USSR wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg capabale mensen daar dus ik snap het echt niet dat er niemand opstaat daar, het is niet dat het nergens over gaat, Cuomo of zelfs mijn CEO zouden het kunnen.
Deze is best leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
Maar die duitsers ademen harder en hun aerosolen zijn groter (grotere bek jeweets)quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen hielden keurig abstand hoor
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
Maar die duitsers ademen harder en hun aerosolen zijn groter (grotere bek jeweets)
quote:
zo vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durfde dat vroeger nooit
Ik sjeesde op zo'n skatebord aan een touwtje achter een brommer of een auto aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op skateboard op zo'n baan.
oh. ik ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op skateboard op zo'n baan.
Stoer hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sjeesde op zo'n skatebord aan een touwtje achter een brommer of een auto aan.
Ja dat is gewoon domquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh. ik ook niet
ooit eens met een skateboard van een glijbaan gegaan..
met zo'n horizontaal tussenstuk
laat zich raden hoe dat afliep
Daarom hebben ze ook nog Kanye West klaar staanquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. 300 miljoen mensen en dit zijn de beste kandidaten? Een gekke narcistische wortel en een beroepsplucheknuffelaar die zijn handjes niet thuis kan houden. Beiden rijp voor het bejaardenhuis. Lijkt de USSR wel.
een gay fishquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook nog Kanye West klaar staan
Nee niet echt, eerder dom en lag dan ook regelmatig in het ziekenhuis maar ja als je als jochie al niet de ballen van een stier hebt dan valt er weinig te krimpen met opgroeien.quote:
Ik zou asiel aanvragen in een ander land.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook nog Kanye West klaar staan
Ja preciesquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet echt, eerder dom en lag dan ook regelmatig in het ziekenhuis maar ja als je als jochie al niet de ballen van een stier hebt dan valt er weinig te krimpen met opgroeien.
Dan emigreren ze maarquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plantjes houden ook wel van zonlicht.
Ga jij maar emigreren met je regenplantjesquote:
quote:
DIt is een prima Hollandse zomer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij maar emigreren met je regenplantjes
O, ik dacht dat jij alles geasfalteerd had?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn magnolia groeit als kool.. lotje groeit als kool.. de vers gezaaide basilicum en vlinderbloemen groeien als kool..
Zaai je vlinderbloemen en basilicum groeit het uit tot koolquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn magnolia groeit als kool.. lotje groeit als kool.. de vers gezaaide basilicum en vlinderbloemen groeien als kool..
ik heb ook kunstgrasquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij alles geasfalteerd had?
HOezo? Je houd niet van warm en zonnig?quote:
Echt hequote:Op woensdag 8 juli 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij maar emigreren met je regenplantjes
monster ben jequote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DIt is een prima Hollandse zomer.
Ga je nu of kom je net terug?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Zo jongens. 10 uur. perfecte tijd voor een frisse neus en 6 km![]()
Kan ltvdk nog wat van leren
Het regent....quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Lossen we binnen een jaartje op, wij zijn een volk van inventieve oplossingen en aanpakken, in verdroogd Afrika denken ze alleen maar aan het volgende kutje, wapens en aan de hangmat maar wij niet, wij zegevieren fier in onze strijd tegen het wassende water en een beetje zand zal ons ook niet klein krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan is het hier straks één dorre zandbak
Jaja ik ga zo ook wel hoor ...quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ng-nos-journaal.html
wow. dan voel je je kut.
Nu.nl reactiesquote:16 minuten geleden
Weet niet of jullie ogen hebben,maar ze had laatst een jurk aan,die dus te groot leek.Ze eet te weinig of sport te veel,ziet er te mager uit.En op TV lijk je nog dikker ook,dus....niet gezond bezig.Maar vrouwen schijnen aantrekkelijk te zijn als ze model graatmager zijn.Dacht juist dat we daar wat vanaf aan het waren gaan.Wat is er mis met maat 38/40
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft een goretex paneerlaagje.
Neequote:Op woensdag 8 juli 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
luister je podcasts ofzo tijdens t wandelen?
Ja ik begin dit eng te vindenquote:
Ja maar wij zijn allemaal wel enthousiast over jouw benen en dat is veeeeeel belangrijkerquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Mijn benen zijn toch minder enthousiast als gisteren...
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn allemaal wel enthousiast over jouw benen en dat is veeeeeel belangrijker
Slijmbalquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn allemaal wel enthousiast over jouw benen en dat is veeeeeel belangrijker
Ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is in ieder geval íemand enthousiast vandaag?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:37 schreef kwiwi het volgende:
R&P / [Relaties SC #7668] Gianni zoekt een milf
Oh, Gianni? Vertel.
De TT is een beetje kort door de bocht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:37 schreef kwiwi het volgende:
R&P / [Relaties SC #7668] Gianni zoekt een milf
Oh, Gianni? Vertel.
Heb ik weer pics van nakend bitterbalvlees gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |