O, ik dacht dat jij alles geasfalteerd had?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn magnolia groeit als kool.. lotje groeit als kool.. de vers gezaaide basilicum en vlinderbloemen groeien als kool..
Zaai je vlinderbloemen en basilicum groeit het uit tot koolquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn magnolia groeit als kool.. lotje groeit als kool.. de vers gezaaide basilicum en vlinderbloemen groeien als kool..
ik heb ook kunstgrasquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij alles geasfalteerd had?
HOezo? Je houd niet van warm en zonnig?quote:
Echt hequote:Op woensdag 8 juli 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij maar emigreren met je regenplantjes
monster ben jequote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DIt is een prima Hollandse zomer.
Ga je nu of kom je net terug?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Zo jongens. 10 uur. perfecte tijd voor een frisse neus en 6 km![]()
Kan ltvdk nog wat van leren
Het regent....quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Lossen we binnen een jaartje op, wij zijn een volk van inventieve oplossingen en aanpakken, in verdroogd Afrika denken ze alleen maar aan het volgende kutje, wapens en aan de hangmat maar wij niet, wij zegevieren fier in onze strijd tegen het wassende water en een beetje zand zal ons ook niet klein krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan is het hier straks één dorre zandbak
Jaja ik ga zo ook wel hoor ...quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ng-nos-journaal.html
wow. dan voel je je kut.
Nu.nl reactiesquote:16 minuten geleden
Weet niet of jullie ogen hebben,maar ze had laatst een jurk aan,die dus te groot leek.Ze eet te weinig of sport te veel,ziet er te mager uit.En op TV lijk je nog dikker ook,dus....niet gezond bezig.Maar vrouwen schijnen aantrekkelijk te zijn als ze model graatmager zijn.Dacht juist dat we daar wat vanaf aan het waren gaan.Wat is er mis met maat 38/40
quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft een goretex paneerlaagje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |