quote:De zomervakantie...Is het dan over?
Kunnen alle gezinnen dan met de caravan weer naar Frankrijk/Spanje/Italië. Als vanouds. Alsof er niets gebeurd is.
Of is het beter om maar snel iets te reserveren in Nederland voor het hier ook vol geboekt is?
Ennn wat zijn jouw plannen. En denk je dat het doorgaat?
Ow ik ga over tweeëneenhalve week weg. Drie weken met het gezin kamperen in de Aveyron.quote:
Krijg wel via fb veel meldingen van parken en agriturismos in Italië waar we eerder geweest zijn, dat ze accommodaties met korting aanbieden. Tot wel 50% vanaf nu tot eind augustus, dus de verleiding is er wel om er nog een weekje aan te plakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je de indruk dat het goedkoper geworden is, noord italie, nu?
Waar?quote:
En welk gehucht is dit?quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
Er is maar een plek waar ik naar toe hoef
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zuid-Afrika lijkt me supergaaf! Een land die ik zeker ooit wil bezoeken. Australië ook trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:12 schreef Predator40 het volgende:
wij blijven thuis maar toch al genoeg voldoening gehad na iets van 70.000km reizen in een jaar tijd![]()
Zuid-Afrika, USA, Aruba, Dubai, Australie en nog wat Europese reisjes tussendoor.
een van onze mooiste trips ooit maar wij houden dan ook van dieren, safari etc etc.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:16 schreef TDS0198 het volgende:
[..]
Zuid-Afrika lijkt me supergaaf! Een land die ik zeker ooit wil bezoeken. Australië ook trouwens.
Tuinesiëquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
Balkonie waarschijnlijk. En hopen op mooi weer.
@:haags_kwartiertje
Wij zouden eind maart voor 6 weken naar Australië en Nieuw-Caledonië gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:18 schreef Predator40 het volgende:
Australië was ook geweldig maar helaas moesten we alles omgooien door covid19 en willen we ook nog een keer terug.
die vouchers zijn wel een drama, ik hoop dat je ze gewoon allemaal kan gebruiken en dat ze de prijzen normaal houden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wij zouden eind maart voor 6 weken naar Australië en Nieuw-Caledonië gaan.
Wel een shitload aan vouchers nu. Hopelijk herkansing volgend jaar.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is daar nu nog code geel maar dat kan nog Alicante op.
Vakantie in het buitenland. Ik zeg ja. Mijn vriendin zegt Ne(e)derlandquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is daar nu nog code geel maar dat kan nog Alicante op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |