Ze willen groeien (dat zeiden ze al tijdens het event vorig jaar in Parijs). Dus dan moet je een persco hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah dus toch, ik kende de naam wel maar apart dat ze een stream hebben.
Krijgen wss geen sponsorgeldquote:
Medio juli zouden ze idd komen, met title update 2.1quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:03 schreef DKUp het volgende:
Meer info tijdens Ubisoft Forward op zondagavond.
Auto viel nog mee, 4e of 5e poging maar de onduidelijkheid word je gek van. QTE's die de motion sensor gebruiken zijn sowieso verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes. Ik vond al die eindes halen het uiteindelijk niet waard. En dat stuk met die auto is echt kut
Maar dit kan toch niet serieus zijn? Ik bedoel... die game heeft letterlijk nog maar 3 spelers online ofzo, zit vol met bugs en content die ze nooit releasenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:39 schreef DKUp het volgende:
De favoriete game van Jimbo Warhammer Crossbane komt naar de next gen.....
Om je te pesten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet serieus zijn? Ik bedoel... die game heeft letterlijk nog maar 3 spelers online ofzo, zit vol met bugs en content die ze nooit releasen
Why would they do this
Vanaf dan gaat het helemaal los.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Rdr 2, missie rondom braithwathe manor is echt awesome.
De game kent echt teveel highs and lows.
ik denk hetquote:
vond het vooral veel lows.... en slowsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Rdr 2, missie rondom braithwathe manor is echt awesome.
De game kent echt teveel highs and lows.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Er staan weer een hoop nieuwe sales in de Store.
Zowel bij de Juli kortingen als bij de games onder de 15 euro.
ditquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
Maar zit er ook nog wat interessants tussen
Bij de Far Cry 5 season pass zat ie gratis erbij meen ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:34 schreef KennyPowers het volgende:
Far Cry 3 classic 2,99
Maar zo te zien was hij al eens gratis? (Niet PS+)
https://psprices.com/regi(...)ry-3-classic-edition
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |