Ho ho, volgens Hexagon's partijtje kunnen vrouwen piemels hebben, dus jij bent weer flink fobisch bezig vriend.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Dus geen boksbeugelactie van je vandaag?
Het is weer eens een vaag gerucht waar allerlei media opduikenquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Welke boerderij kost ¤650.000,- ? In ieder geval via funda is er onlangs helemaal geen boerderij van ¤650.000,- verkocht in Borculo. En zelfs al zou er één verkocht zijn, hoe denk jij te weten dat het Volkert was die hem gekocht heeft? Heb je in het kadaster nagekeken op wiens naam het huis staat?
Ook wel opvallend trouwens dat volgens jullie geruchten Volkert zo ongeveer het allerduurste huis van Borculo gekocht zou hebben.
Circle.Of.Filth weet het. Kost zeseneenhalf ton. Centen die 'ie handje contantje van Melkert voor de moord op Fortuyn heeft gekregen. Ik hoop dat 'ie snel Geenstijl en vooral justitie tipt want dit kan natuurlijk niet.quote:
Niet alleen de kogel kwam van links! En de NOS houdt dit natuurlijk uit het nieuws!!quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Circle.Of.Filth weet het. Kost zeseneenhalf ton. Centen die 'ie handje contantje van Melkert voor de moord op Fortuyn heeft gekregen. Ik hoop dat 'ie snel Geenstijl en vooral justitie tipt want dit kan natuurlijk niet.
En eigenlijk zou het relatief gemakkelijk zijn. Borculo is relatief klein en er worden weinig woningen verkocht. Even in het kadaster nakijken op wiens naam die staan en vervolgens een achtergrondcheck of die iets met Volkert te maken hebben is een kleine moeite voor een journalist. Maar het feit dat Geenstijl dat niet gedaan heeft, of in ieder geval de resultaten niet gepubliceerd heeft, doet mij al vermoeden dat dit weer op weinig feiten gebaseerd is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ga op zoek zou ik zeggen. Zou de journalistieke scoop van het jaar zijn en zelfs alle coronagedoe ver overschaduwen.
Als je even in het kadaster kijkt, zal je zien dat de hypotheek gewoon op naam van Melkert staat hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Circle.Of.Filth weet het. Kost zeseneenhalf ton. Centen die 'ie handje contantje van Melkert voor de moord op Fortuyn heeft gekregen. Ik hoop dat 'ie snel Geenstijl en vooral justitie tipt want dit kan natuurlijk niet.
Weer een kloon? Goed hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarmee de kans dat het lulverhaaltje van GS waar je zo kwaad om bent van geen kant klopt bijzonder groot is. Maar blijf maar lekker boos stampvoeten hoor, dat is vast de oplossing.
Die dus nog gewoon te koop staat. Zelfs nog niet eens onder bod...quote:
Je schrijft hypocriet verkeerd. Waar maak ik mensen belachelijk? Als je begint te stoken, kan je dat terugkrijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, de hypcriet. Ik zat erop te wachten.
Oh, sorry, ik was even vergeten dat jij wel mensen belachelijk mag maken, maar anderen dat niet bij jou mogen doen. Mijn fout.
Ik moet altijd wel lachen om stoere internethelden die eigenlijk niet durven. Zoals ook hier in dit topic weerquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die dus nog gewoon te koop staat. Zelfs nog niet eens onder bod...
Nee, echt waterdicht bewijs weer. Hier moet hij wel wonen... Pak je fakkels en hooivorken maar alvast...Ik heb nu al medelijden met de mensen die daar nietsvermoedend wonen en ineens één of ander rare internetheld op het erf hebben staan die denkt dat Volkert daar woont.
Maar, het grappige is dat jij in ieder topic iedereen uitmaakt voor hetgeen je zelf doet!quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om stoere internethelden die eigenlijk niet durven. Zoals ook hier in dit topic weer
Of die nu door gigantische aantallen bezoekers aan hun advertentie hopen eindelijk die hut te kunnen verkopen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nee, echt waterdicht bewijs weer. Hier moet hij wel wonen... Pak je fakkels en hooivorken maar alvast...Ik heb nu al medelijden met de mensen die daar nietsvermoedend wonen en ineens één of ander rare internetheld op het erf hebben staan die denkt dat Volkert daar woont.
Hij is eigenlijk zelf van plan om Van der G. de tanden uit zijn bek te slaan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Maar, het grappige is dat jij in ieder topic iedereen uitmaakt voor hetgeen je zelf doet!
Richting mij haal je anders alles uit de kast om mij hoe dan ook maar zwart te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Laten we bij het begin beginnen. Ik geloof helemaal niet dat hij een boerderij heeft gekocht. Welke boerderij heeft hij volgens jou gekocht? Want tot nu toe is jouw "bron" een Geenstijlartikel, dat zich baseert op een "Nieuws uit Berkelland"-artikel, dat naar eigen zeggen de geruchten van social media niet bevestigen of ontkennen kan.
[..]
Ik ben vooral heel erg anti iemand zonder bewijs beschuldigen. En dat is wat jij hier doet. Jij schrijft letterlijk:
[..]
Terwijl daar een hele lange keten aan aannames aan vooraf gaat. En je kan niet eens het allereerste stapje bewijzen; dat hij een boerderij gekocht heeft in Borculo. Sterker nog, het is nog niet eens bewezen of logisch dat hij in Borculo woont of zelfs maar op bezoek is geweest. Zijn er massa's foto's online van hem in Borculo? Heeft hij zich ingeschreven bij de gemeente? Komt hij elk weekend daar bij de bakker? Niks daarvan. Probeer eerst maar eens dat eerste punt plausibel te laten lijken, en dan kan je beginnen met je wilde theorieën hoe hij dat wel niet kan betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Richting mij haal je anders alles uit de kast om mij hoe dan ook maar zwart te maken.Er staat daar al een half jaar een huis te koop. Dat is je onderbouwing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij bent eigenlijk zelf een softe soyboy?quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Maar, het grappige is dat jij in ieder topic iedereen uitmaakt voor hetgeen je zelf doet!
Vooral veel internethelden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Questular het volgende:
Je zou bijna denken dat hier Volkert fanboys zitten.
Jij maakt jezelf uit voor soyboy?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk zelf een softe soyboy?
Ik beweerde niks, ik stelde een vraag, meneer de zwartmaker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Of ze die taart heeft gegooid, dat weet ik niet. Dat verhaal met Halsema is gebaseerd op één foto, waar, zo bleek achteraf, helemaal niet de vriendin van Volkert naast Halsema stond, maar een GL-politica die op haar lijkt. Dat was Marry Mos en niet Petra Lievense. Check je bronnen eens voordat je zulke boude beweringen doet.
Ja dat heb je veel op internet. Verweet jij laatst niet iemand hier op een internetforum te posten onder een alias?quote:
[..]
Richting mij haal je anders alles uit de kast om mij hoe dan ook maar zwart te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zelfs al zou het nu op verkocht staan... Hoe denk jij daaruit te kunnen concluderen wie het gekocht heeft? Zelfs als de koper graag anoniem zou willen blijven, ik zou het ook niet overal op het internet posten als ik net een woning van 6,5 ton had gekocht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volkomen logisch toch? Dat moet Volkert wel zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Er staat daar al een half jaar een huis te koop. Dat is je onderbouwing?![]()
![]()
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Klopt:quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja dat heb je veel op internet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde lengte maar 10 kg meer. Allemaal spier.
Hier zie je het verschil tussen jou en mij:
[ afbeelding ]
Fokking ekto
Jep, van de week nog. Dat was ook al zo'n stoere internetheld.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja dat heb je veel op internet. Verweet jij laatst niet iemand hier op een internetforum te posten onder een alias?
Zeker, dat heb je goed gezien. Ik ben immers niet de stoere internetheld met boksbeugel die "gelijk alles aan de voorkant eruit slaat nadat hij de deur open doet.".quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf uit voor soyboy?
Oh, dan is het antwoord nee. Er is op geen enkele manier bewezen of plausibel dat de (ex-)vriendin van Volkert Femke Halsema kent of met haar heeft thee gedronken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik beweerde niks, ik stelde een vraag, meneer de zwartmaker.
Je weet dat je '0 km' even om moet zetten? Daarbij is de boerderij door derden aangekocht, en lang niet alles staat op funda.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Welke boerderij kost ¤650.000,- ? In ieder geval via funda is er onlangs helemaal geen boerderij van ¤650.000,- verkocht in Borculo. En zelfs al zou er één verkocht zijn, hoe denk jij te weten dat het Volkert was die hem gekocht heeft? Heb je in het kadaster nagekeken op wiens naam het huis staat?
Ook wel opvallend trouwens dat volgens jullie geruchten Volkert zo ongeveer het allerduurste huis van Borculo gekocht zou hebben.
Nee, maar van mij mag ie verder met zijn leven. Ik hoef niet zo nodig een volksgericht tegen hem.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Questular het volgende:
Je zou bijna denken dat hier Volkert fanboys zitten.
Er stonden er 22 te koop.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
En eigenlijk zou het relatief gemakkelijk zijn. Borculo is relatief klein en er worden weinig woningen verkocht. Even in het kadaster nakijken op wiens naam die staan en vervolgens een achtergrondcheck of die iets met Volkert te maken hebben is een kleine moeite voor een journalist. Maar het feit dat Geenstijl dat niet gedaan heeft, of in ieder geval de resultaten niet gepubliceerd heeft, doet mij al vermoeden dat dit weer op weinig feiten gebaseerd is.
[..]
Als je even in het kadaster kijkt, zal je zien dat de hypotheek gewoon op naam van Melkert staat hoor.
En dat zei je terwijl je onder een alias poste?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep, van de week nog. Dat was ook al zo'n stoere internetheld.
Jep Softe Soyboy he..quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En dat zei je terwijl je onder een alias poste?
En twee posts geleden was het volgens jou nog die boerderij op Funda? Staat het nu wel of niet op Funda? Of is Funda alleen maar om te bewijzen dat er woonboerderijen in de omgeving van Borculo staan ofzo? Bovendien is die boerderij helemaal niet "door derden aangekocht", want die boerderij staat al sinds een half jaar te koop en is nog niet eens onder bod.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat je '0 km' even om moet zetten? Daarbij is de boerderij door derden aangekocht, en lang niet alles staat op funda.
[..]
Richting mij haal je anders alles uit de kast om mij hoe dan ook maar zwart te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 22 stuks. Dan lijkt het mij weinig moeite of even te checken voor de Geenstijl-redactie. Maar waarom hebben ze dat dan niet gedaan? Misschien omdat er helemaal niks te bewijzen valt?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er stonden er 22 te koop.
Geen idee of deze emigratie ontstond na het bekend worden van dit nieuws.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Ik kan me nog wel een topic herinneren waarin je me voor 'kloontje' uitmaakte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je schrijft hypocriet verkeerd. Waar maak ik mensen belachelijk? Als je begint te stoken, kan je dat terugkrijgen.
Dit is trouwens geen hoax:quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik beweerde niks, ik stelde een vraag, meneer de zwartmaker.
Jij zij dat er niets te vinden was in Borculo.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:19 schreef knoopie het volgende:
[..]
En twee posts geleden was het volgens jou nog die boerderij op Funda? Staat het nu wel of niet op Funda? Of is Funda alleen maar om te bewijzen dat er woonboerderijen in de omgeving van Borculo staan ofzo? Bovendien is die boerderij helemaal niet "door derden aangekocht", want die boerderij staat al sinds een half jaar te koop en is nog niet eens onder bod.
[..]
[..]
Maar 22 stuks. Dan lijkt het mij weinig moeite of even te checken voor de Geenstijl-redactie. Maar waarom hebben ze dat dan niet gedaan? Misschien omdat er helemaal niks te bewijzen valt?
Zullen we het bij dit topic houden? Anders kan ook erbij betrekken hoe je op 8-jarige leeftijd nog in je broek piste.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een topic herinneren waarin je me voor 'kloontje' uitmaakte.
Haha een volkertgericht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar van mij mag ie verder met zijn leven. Ik hoef niet zo nodig een volksgericht tegen hem.
Dit zijn twee groen-links leden aan een tafel. Dat is inderdaad geen hoax.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dit is trouwens geen hoax:
[ afbeelding ]
Ah ja. En omdat de makelaar de pagina op "te koop" laat staan is volgens jou bewezen dat Volkert dit gekocht heeft. Duidelijk...quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij zij dat er niets te vinden was in Borculo.
Hij blijkt dus gewoon op funda te staan. Ook na verkoop blijft zo'n pagina vaak open. Reclame.
Ja laten we het on-topic houden. Begin eens met plausibel maken dat Volkert überhaupt ooit in Borculo is geweest. Dan gaan we vanaf daar verder.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zullen we het bij dit topic houden? Anders kan ook erbij betrekken hoe je op 8-jarige leeftijd nog in je broek piste.
Sorry, ik was even vergeten dat jij er niet van houdt om op je eigen hypocriete gedrag gewezen te worden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zullen we het bij dit topic houden? Anders kan ook erbij betrekken hoe je op 8-jarige leeftijd nog in je broek piste.
Dat doet hij blijkbaar graag. Ik kreeg het hier ook al om mijn oren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een topic herinneren waarin je me voor 'kloontje' uitmaakte.
Ach, als je het op feiten niet meer kunt winnen, dan is dat natuurlijke een uitstekende tactiek om je eigen falen te maskeren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat doet hij blijkbaar graag. Ik kreeg het hier ook al om mijn oren.
Nou eigenlijk is het een hele slechte tactiek. Want als er twee keer wordt bewezen dat je het feitelijk bij het verkeerde eind hebt, dan is het helemaal niet relevant of dat twee verschillende mensen zijn of twee keer dezelfde persoon onder een andere naam. Je hebt het hoe dan ook bij het verkeerde eind.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, als je het op feiten niet meer kunt winnen, dan is dat natuurlijke een uitstekende tactiek om je eigen falen te maskeren.
Echt werken doet dat niet. Komt zo erg over als een boos stampvoetend kleutertje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, als je het op feiten niet meer kunt winnen, dan is dat natuurlijke een uitstekende tactiek om je eigen falen te maskeren.
Ah ja Britta, vriendjes en advocate van Volkert vd Graaf, beide GroenLinksers die met het hoofd van GroenLinks lekker klef is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:26 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dit zijn twee groen-links leden aan een tafel. Dat is inderdaad geen hoax.
[..]
Zoals VD keer op keer bewijst.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het een hele slechte tactiek. Want als er twee keer wordt bewezen dat je het feitelijk bij het verkeerde eind hebt, dan is het helemaal niet relevant of dat twee verschillende mensen zijn of twee keer dezelfde persoon onder een andere naam. Je hebt het hoe dan ook bij het verkeerde eind.
Aha, als dat zo werkt, is Baudet dan ook probleem omdat hij lekker klef is met een advocaat van NSB’ers / collaborateurs?quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah ja Britta, vriendjes en advocate van Volkert vd Graaf, beide GroenLinksers die met het hoofd van GroenLinks lekker klef is.
Maar verder is er niets aan de hand met GroenLinks hoor
Er is best veel mis met groenlinks. Maar deze foto is werkelijk waar op geen enkele manier een bewijs dat Volkert een woonboerderij van 6.5 ton in de buurt van Borculo heeft gekocht of zou willen kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah ja Britta, vriendjes en advocate van Volkert vd Graaf, beide GroenLinksers die met het hoofd van GroenLinks lekker klef is.
Maar verder is er niets aan de hand met GroenLinks hoor
Haha een volkertgericht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar van mij mag ie verder met zijn leven. Ik hoef niet zo nodig een volksgericht tegen hem.
Volkert heeft een geschiedenis. Dit ligt perfect in dat verlengde.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja laten we het on-topic houden. Begin eens met plausibel maken dat Volkert überhaupt ooit in Borculo is geweest. Dan gaan we vanaf daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |