abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193985750
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

-O- Dus geen boksbeugelactie van je vandaag? -O-
Ho ho, volgens Hexagon's partijtje kunnen vrouwen piemels hebben, dus jij bent weer flink fobisch bezig vriend.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_193985755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:35 schreef knoopie het volgende:

[..]

Welke boerderij kost ¤650.000,- ? In ieder geval via funda is er onlangs helemaal geen boerderij van ¤650.000,- verkocht in Borculo. En zelfs al zou er één verkocht zijn, hoe denk jij te weten dat het Volkert was die hem gekocht heeft? Heb je in het kadaster nagekeken op wiens naam het huis staat?

Ook wel opvallend trouwens dat volgens jullie geruchten Volkert zo ongeveer het allerduurste huis van Borculo gekocht zou hebben.
Het is weer eens een vaag gerucht waar allerlei media opduiken :') :

BORCULO – Vorige week kwam er een bericht binnen bij de redactie van Nieuws uit Berkelland dat Volkert, de moordenaar van Pim Fortuyn, een woning zou hebben gekocht tussen Borculo en Geesteren. Een aantal mensen van onze redactie is gaan speuren, maar kon niet het panklare antwoord geven. Nadat het een paar dagen rustig was rondom dit “gerucht” duiken vandaag (maandag 6 juli) op social media opnieuw berichten op dat Volkert door derden een woonboerderij zou hebben laten aankopen in Borculo. De grote vraag is natuurlijk: Is dit een feit of een fabel? Wij weten het niet, jullie?
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:40:30 #153
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_193985769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Wij weten het niet, jullie?
Circle.Of.Filth weet het. Kost zeseneenhalf ton. Centen die 'ie handje contantje van Melkert voor de moord op Fortuyn heeft gekregen. Ik hoop dat 'ie snel Geenstijl en vooral justitie tipt want dit kan natuurlijk niet.
Ik ga naar huis.
pi_193985777
quote:
8s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:37 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee, ik durf niet.
Fixed.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193985803
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

Circle.Of.Filth weet het. Kost zeseneenhalf ton. Centen die 'ie handje contantje van Melkert voor de moord op Fortuyn heeft gekregen. Ik hoop dat 'ie snel Geenstijl en vooral justitie tipt want dit kan natuurlijk niet.
Niet alleen de kogel kwam van links! En de NOS houdt dit natuurlijk uit het nieuws!!
pi_193985809
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ga op zoek zou ik zeggen. Zou de journalistieke scoop van het jaar zijn en zelfs alle coronagedoe ver overschaduwen _O_.
En eigenlijk zou het relatief gemakkelijk zijn. Borculo is relatief klein en er worden weinig woningen verkocht. Even in het kadaster nakijken op wiens naam die staan en vervolgens een achtergrondcheck of die iets met Volkert te maken hebben is een kleine moeite voor een journalist. Maar het feit dat Geenstijl dat niet gedaan heeft, of in ieder geval de resultaten niet gepubliceerd heeft, doet mij al vermoeden dat dit weer op weinig feiten gebaseerd is.
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als je even in het kadaster kijkt, zal je zien dat de hypotheek gewoon op naam van Melkert staat hoor. |:(
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:50:38 #157
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193985856
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 00:56 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Waarmee de kans dat het lulverhaaltje van GS waar je zo kwaad om bent van geen kant klopt bijzonder groot is. Maar blijf maar lekker boos stampvoeten hoor, dat is vast de oplossing.
Weer een kloon? Goed hoor.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_193985865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Het zou om deze gaan;

Die dus nog gewoon te koop staat. Zelfs nog niet eens onder bod...

Nee, echt waterdicht bewijs weer. Hier moet hij wel wonen... Pak je fakkels en hooivorken maar alvast... _O- Ik heb nu al medelijden met de mensen die daar nietsvermoedend wonen en ineens één of ander rare internetheld op het erf hebben staan die denkt dat Volkert daar woont.

[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2020 11:24:40 ]
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:52:22 #159
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193985873
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 07:33 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ah, de hypcriet. Ik zat erop te wachten.

Oh, sorry, ik was even vergeten dat jij wel mensen belachelijk mag maken, maar anderen dat niet bij jou mogen doen. Mijn fout.
Je schrijft hypocriet verkeerd. Waar maak ik mensen belachelijk? Als je begint te stoken, kan je dat terugkrijgen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_193985880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:51 schreef knoopie het volgende:

[..]

Nee, echt waterdicht bewijs weer. Hier moet hij wel wonen... Pak je fakkels en hooivorken maar alvast... _O- Ik heb nu al medelijden met de mensen die daar nietsvermoedend wonen en ineens één of ander rare internetheld op het erf hebben staan die denkt dat Volkert daar woont.
Ik moet altijd wel lachen om stoere internethelden die eigenlijk niet durven. Zoals ook hier in dit topic weer :D
pi_193985885
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel lachen om stoere internethelden die eigenlijk niet durven. Zoals ook hier in dit topic weer :D
Maar, het grappige is dat jij in ieder topic iedereen uitmaakt voor hetgeen je zelf doet!
pi_193985896
quote:

[..]

Of die nu door gigantische aantallen bezoekers aan hun advertentie hopen eindelijk die hut te kunnen verkopen.
pi_193985914
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar, het grappige is dat jij in ieder topic iedereen uitmaakt voor hetgeen je zelf doet!
Hij is eigenlijk zelf van plan om Van der G. de tanden uit zijn bek te slaan?
  woensdag 8 juli 2020 @ 09:57:41 #164
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193985921
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:45 schreef knoopie het volgende:

[..]

Laten we bij het begin beginnen. Ik geloof helemaal niet dat hij een boerderij heeft gekocht. Welke boerderij heeft hij volgens jou gekocht? Want tot nu toe is jouw "bron" een Geenstijlartikel, dat zich baseert op een "Nieuws uit Berkelland"-artikel, dat naar eigen zeggen de geruchten van social media niet bevestigen of ontkennen kan.
[..]

Ik ben vooral heel erg anti iemand zonder bewijs beschuldigen. En dat is wat jij hier doet. Jij schrijft letterlijk:
[..]

Terwijl daar een hele lange keten aan aannames aan vooraf gaat. En je kan niet eens het allereerste stapje bewijzen; dat hij een boerderij gekocht heeft in Borculo. Sterker nog, het is nog niet eens bewezen of logisch dat hij in Borculo woont of zelfs maar op bezoek is geweest. Zijn er massa's foto's online van hem in Borculo? Heeft hij zich ingeschreven bij de gemeente? Komt hij elk weekend daar bij de bakker? Niks daarvan. Probeer eerst maar eens dat eerste punt plausibel te laten lijken, en dan kan je beginnen met je wilde theorieën hoe hij dat wel niet kan betalen.
Richting mij haal je anders alles uit de kast om mij hoe dan ook maar zwart te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193985953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Richting mij haal je anders alles uit de kast om mij hoe dan ook maar zwart te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat daar al een half jaar een huis te koop. Dat is je onderbouwing?
pi_193985955
Je zou bijna denken dat hier Volkert fanboys zitten.
pi_193985968
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dus jij bent eigenlijk zelf een softe soyboy?
pi_193985982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Questular het volgende:
Vooral veel internethelden.
pi_193985983
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus jij bent eigenlijk zelf een softe soyboy?
Jij maakt jezelf uit voor soyboy?
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:02:58 #170
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193985987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 08:58 schreef knoopie het volgende:

[..]

Of ze die taart heeft gegooid, dat weet ik niet. Dat verhaal met Halsema is gebaseerd op één foto, waar, zo bleek achteraf, helemaal niet de vriendin van Volkert naast Halsema stond, maar een GL-politica die op haar lijkt. Dat was Marry Mos en niet Petra Lievense. Check je bronnen eens voordat je zulke boude beweringen doet.
Ik beweerde niks, ik stelde een vraag, meneer de zwartmaker.
pi_193985991
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vooral veel internethelden.
Ja dat heb je veel op internet. Verweet jij laatst niet iemand hier op een internetforum te posten onder een alias? _O-
pi_193986007
Je kan daar nog een bezichtiging krijgen, en er staat ook niet een 'onder bod' labeltje op funda.nl, die boerderij staat in elk geval nog te koop!
-nee-
pi_193986023
quote:

[..]

SPOILER
quote:

[..]

En zelfs al zou het nu op verkocht staan... Hoe denk jij daaruit te kunnen concluderen wie het gekocht heeft? Zelfs als de koper graag anoniem zou willen blijven, ik zou het ook niet overal op het internet posten als ik net een woning van 6,5 ton had gekocht.
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Er staat daar al een half jaar een huis te koop. Dat is je onderbouwing?
Volkomen logisch toch? Dat moet Volkert wel zijn. |:( |:( |:(
pi_193986042
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja dat heb je veel op internet.
Klopt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde lengte maar 10 kg meer. Allemaal spier.

Hier zie je het verschil tussen jou en mij:

[ afbeelding ]

Fokking ekto :r

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2020 10:06:18 ]
pi_193986046
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja dat heb je veel op internet. Verweet jij laatst niet iemand hier op een internetforum te posten onder een alias? _O-
Jep, van de week nog. Dat was ook al zo'n stoere internetheld.
pi_193986071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf uit voor soyboy?
Zeker, dat heb je goed gezien. Ik ben immers niet de stoere internetheld met boksbeugel die "gelijk alles aan de voorkant eruit slaat nadat hij de deur open doet.".
pi_193986100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Oh, dan is het antwoord nee. Er is op geen enkele manier bewezen of plausibel dat de (ex-)vriendin van Volkert Femke Halsema kent of met haar heeft thee gedronken.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:12:36 #178
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193986125
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:35 schreef knoopie het volgende:

[..]

Welke boerderij kost ¤650.000,- ? In ieder geval via funda is er onlangs helemaal geen boerderij van ¤650.000,- verkocht in Borculo. En zelfs al zou er één verkocht zijn, hoe denk jij te weten dat het Volkert was die hem gekocht heeft? Heb je in het kadaster nagekeken op wiens naam het huis staat?

Ook wel opvallend trouwens dat volgens jullie geruchten Volkert zo ongeveer het allerduurste huis van Borculo gekocht zou hebben.
Je weet dat je '0 km' even om moet zetten? Daarbij is de boerderij door derden aangekocht, en lang niet alles staat op funda.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:13:13 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193986134
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:00 schreef Questular het volgende:
Nee, maar van mij mag ie verder met zijn leven. Ik hoef niet zo nodig een volksgericht tegen hem.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:14:45 #180
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193986155
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:45 schreef knoopie het volgende:

[..]

En eigenlijk zou het relatief gemakkelijk zijn. Borculo is relatief klein en er worden weinig woningen verkocht. Even in het kadaster nakijken op wiens naam die staan en vervolgens een achtergrondcheck of die iets met Volkert te maken hebben is een kleine moeite voor een journalist. Maar het feit dat Geenstijl dat niet gedaan heeft, of in ieder geval de resultaten niet gepubliceerd heeft, doet mij al vermoeden dat dit weer op weinig feiten gebaseerd is.
[..]

Als je even in het kadaster kijkt, zal je zien dat de hypotheek gewoon op naam van Melkert staat hoor. |:(
Er stonden er 22 te koop.

Geen idee of deze emigratie ontstond na het bekend worden van dit nieuws.
pi_193986195
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jep, van de week nog. Dat was ook al zo'n stoere internetheld.
En dat zei je terwijl je onder een alias poste?
pi_193986202
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

En dat zei je terwijl je onder een alias poste?
Jep Softe Soyboy he..

En nu terug naar Volkert. Ik neem aan dat je nog steeds niet onderweg bent met je boksbeugel?
pi_193986211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je weet dat je '0 km' even om moet zetten? Daarbij is de boerderij door derden aangekocht, en lang niet alles staat op funda.
En twee posts geleden was het volgens jou nog die boerderij op Funda? Staat het nu wel of niet op Funda? Of is Funda alleen maar om te bewijzen dat er woonboerderijen in de omgeving van Borculo staan ofzo? Bovendien is die boerderij helemaal niet "door derden aangekocht", want die boerderij staat al sinds een half jaar te koop en is nog niet eens onder bod.
quote:

[..]

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er stonden er 22 te koop.

Geen idee of deze emigratie ontstond na het bekend worden van dit nieuws.
Maar 22 stuks. Dan lijkt het mij weinig moeite of even te checken voor de Geenstijl-redactie. Maar waarom hebben ze dat dan niet gedaan? Misschien omdat er helemaal niks te bewijzen valt?
pi_193986220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je schrijft hypocriet verkeerd. Waar maak ik mensen belachelijk? Als je begint te stoken, kan je dat terugkrijgen.
Ik kan me nog wel een topic herinneren waarin je me voor 'kloontje' uitmaakte.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:21:23 #185
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193986230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dit is trouwens geen hoax:

woensdag 8 juli 2020 @ 10:23:06 #186
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193986247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:19 schreef knoopie het volgende:

[..]

En twee posts geleden was het volgens jou nog die boerderij op Funda? Staat het nu wel of niet op Funda? Of is Funda alleen maar om te bewijzen dat er woonboerderijen in de omgeving van Borculo staan ofzo? Bovendien is die boerderij helemaal niet "door derden aangekocht", want die boerderij staat al sinds een half jaar te koop en is nog niet eens onder bod.
[..]

[..]

Maar 22 stuks. Dan lijkt het mij weinig moeite of even te checken voor de Geenstijl-redactie. Maar waarom hebben ze dat dan niet gedaan? Misschien omdat er helemaal niks te bewijzen valt?
Jij zij dat er niets te vinden was in Borculo.
Hij blijkt dus gewoon op funda te staan. Ook na verkoop blijft zo'n pagina vaak open. Reclame.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:24:34 #187
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193986258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:20 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Zullen we het bij dit topic houden? Anders kan ook erbij betrekken hoe je op 8-jarige leeftijd nog in je broek piste.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:25:34 #188
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193986271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, maar van mij mag ie verder met zijn leven. Ik hoef niet zo nodig een volksgericht tegen hem.
Haha een volkertgericht.
pi_193986275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dit is trouwens geen hoax:

[ afbeelding ]
Dit zijn twee groen-links leden aan een tafel. Dat is inderdaad geen hoax.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij zij dat er niets te vinden was in Borculo.
Hij blijkt dus gewoon op funda te staan. Ook na verkoop blijft zo'n pagina vaak open. Reclame.
Ah ja. En omdat de makelaar de pagina op "te koop" laat staan is volgens jou bewezen dat Volkert dit gekocht heeft. Duidelijk... _O-
pi_193986285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zullen we het bij dit topic houden? Anders kan ook erbij betrekken hoe je op 8-jarige leeftijd nog in je broek piste.
Ja laten we het on-topic houden. Begin eens met plausibel maken dat Volkert überhaupt ooit in Borculo is geweest. Dan gaan we vanaf daar verder.
pi_193986299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Sorry, ik was even vergeten dat jij er niet van houdt om op je eigen hypocriete gedrag gewezen te worden.

Ik was ook even vergeten dat jij over alles en iedereen wel een oordel mag vellen, maar andersom is dit absoluut uit den boze.

Dat je daarmee je (soms valide) punten diskwalificeert, dat komt natuurlijk niet in je op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2020 10:29:06 ]
pi_193986316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:20 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat doet hij blijkbaar graag. Ik kreeg het hier ook al om mijn oren.
pi_193986347
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat doet hij blijkbaar graag. Ik kreeg het hier ook al om mijn oren.
Ach, als je het op feiten niet meer kunt winnen, dan is dat natuurlijke een uitstekende tactiek om je eigen falen te maskeren.
pi_193986391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:32 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ach, als je het op feiten niet meer kunt winnen, dan is dat natuurlijke een uitstekende tactiek om je eigen falen te maskeren.
Nou eigenlijk is het een hele slechte tactiek. Want als er twee keer wordt bewezen dat je het feitelijk bij het verkeerde eind hebt, dan is het helemaal niet relevant of dat twee verschillende mensen zijn of twee keer dezelfde persoon onder een andere naam. Je hebt het hoe dan ook bij het verkeerde eind.
pi_193986395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:32 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Echt werken doet dat niet. Komt zo erg over als een boos stampvoetend kleutertje.
pi_193986402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:26 schreef knoopie het volgende:

[..]

Dit zijn twee groen-links leden aan een tafel. Dat is inderdaad geen hoax.
[..]
Ah ja Britta, vriendjes en advocate van Volkert vd Graaf, beide GroenLinksers die met het hoofd van GroenLinks lekker klef is.

Maar verder is er niets aan de hand met GroenLinks hoor :')
pi_193986421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:35 schreef knoopie het volgende:

[..]

Nou eigenlijk is het een hele slechte tactiek. Want als er twee keer wordt bewezen dat je het feitelijk bij het verkeerde eind hebt, dan is het helemaal niet relevant of dat twee verschillende mensen zijn of twee keer dezelfde persoon onder een andere naam. Je hebt het hoe dan ook bij het verkeerde eind.
Zoals VD keer op keer bewijst.
pi_193986439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah ja Britta, vriendjes en advocate van Volkert vd Graaf, beide GroenLinksers die met het hoofd van GroenLinks lekker klef is.

Aha, als dat zo werkt, is Baudet dan ook probleem omdat hij lekker klef is met een advocaat van NSB’ers / collaborateurs?
pi_193986460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er is best veel mis met groenlinks. Maar deze foto is werkelijk waar op geen enkele manier een bewijs dat Volkert een woonboerderij van 6.5 ton in de buurt van Borculo heeft gekocht of zou willen kopen.

Tot nu toe heb ik zelfs nog op geen enkele manier iets gezien wat het plausibel zou maken dat Volkert ooit in Borculo is geweest of zelfs maar interesse heeft in Borculo. Ik weet dat ik absoluut geen enkele behoefte voel om naar Borculo te verhuizen, dus ik zou het raar vinden om dat zomaar voor iemand anders aan te nemen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:18:27 #200
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193987798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha een volkertgericht.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:27 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ja laten we het on-topic houden. Begin eens met plausibel maken dat Volkert überhaupt ooit in Borculo is geweest. Dan gaan we vanaf daar verder.
Volkert heeft een geschiedenis. Dit ligt perfect in dat verlengde.

Mijn geschiedenis haal je ook te pas en te onpas naar boven, dus past het niet om die van volkert maar met 'janeedoemaarhetislanggeledenlaatmaargaan' af te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')