Klopt ook weer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een heel ander soort programma. Die commando (Erkelens) kijkt er ook heel anders op terug dan de soldaten die zo groen als gras waren.
Je hebt er vooral jezelf mee.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk strafbaar.
Schakel je nog in bij Eus?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt ook weer.
Coentje Verbraak kan in ieder geval goed TV maken.
Niet terug te zien, hé? Ik heb even op de BNNVARA-site gekeken maar wel heel ingewikkeld.quote:
Valt mee hoor, je krijgt alleen een link. https://bnnvara.livestreamevenement.nl/quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet terug te zien, hé? Ik heb even op de BNNVARA-site gekeken maar wel heel ingewikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe pantoffels?Erg smaakvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe pantoffels?Je bent toch geen homofiel, EdgarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe pantoffels?Voor jezelf gekocht of gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij mijn prachtige toekans niet vergelijken of associëren met die vreselijke hamsters?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bijzonder. Hadden op @:saarensuus niet misstaan.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe pantoffels?Wat een clown ben je toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Het valt ook wel te begrijpen dat je de posts zelfs nauwelijks kunt differentiëren. Louter topkwaliteit van twee prachtusers. We worden niet voor niets aangezien als broers door @Slobeend .quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan de UI's van @:Koffieplanter en @:showtimer nauwelijks uit elkaar houden.
Doe hier iets aan.
Aan die geitenwollensokken van jou heb ik een broertje dood.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een clown ben je toch ook.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe pantoffels?Wellicht acceptabel als je 14 bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Better?quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan de UI's van @:Koffieplanter en @:showtimer nauwelijks uit elkaar houden.
Doe hier iets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |