Nou als ik mijn moeder soms de wijn als water naar binnen zie gieten zou ik er best vatbaar voor kunnen zijnquote:Op maandag 6 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan ben je niet echt genetisch vatbaar, de meeste mensen zijn dat ook niet.
Nog steeds hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind wilde iedereen de cola-smaak
Hehe ja dat is wel, meestal hoef je maar rond te kijken in de familie om te kijken of je een kans op een verslaving hebt.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik mijn moeder soms de wijn als water naar binnen zie gieten zou ik er best vatbaar voor kunnen zijn. Maar ik was er een paar jaar geleden gewoon zelf een beetje klaar mee, heel de week vroeg er uit om te werken en dan in het weekend kut slapen vanwege de drank. Die slaap was me meer waard dan de baco's
Helemaal nietquote:Op maandag 6 juli 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nu weet je het gelijk wat voor gesprekken we hebben
80 procent gaat over eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb onmetelijke saaiheid geërfd en ben nergens aan verslaafdquote:Op maandag 6 juli 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja dat is wel, meestal hoef je maar rond te kijken in de familie om te kijken of je een kans op een verslaving hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met die calipo's jaquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van ijsjes met colasmaak was dat je na een keer zuigen alleen nog maar oud water proefde.
is dan een van je vele afwijkingen losquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het een afwijking van mij? Ik kan gesprekken over eten niet uitstaan.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van ijsjes met colasmaak was dat je na een keer zuigen alleen nog maar oud water proefde.
Jawel vreten Hans.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb onmetelijke saaiheid geërfd en ben nergens aan verslaafd
Te klein brein denk ikquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg ze dus in het ziekenhuisquote:Op maandag 6 juli 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb die ijsjes al zeker 30 jaar niet meer op.
Wat heb je vanavond gegeten?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt best mee.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dan een van je vele afwijkingen los
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg ze dus in het ziekenhuisMaar eet ze nu ook niet zo vaak meer, heb geloof ik nog wel een zak liggen, die zal ik er eens ingooien bij de volgende hittegolf.
Je moet hem ook opeten voordat die helemaal gesmolten isquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik zo een nicotinepleister op eet.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
k heb nu ook wel trek in een lekkere pasta cabonara
Trek in patat.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog spare-ribs van de slager liggenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
waarom? krijg je trek van?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet van de groenteboer?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog spare-ribs van de slager liggen
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een nicotinepleister op eet.
ga je die nu etenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog spare-ribs van de slager liggen
Die hebben we geloof ik niet eens meer hier in het dorpquote:
Nee het is geen etenstijd meerquote:
In mijn dorp heette de groenteboer hetzelfde als de slagerquote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we geloof ik niet eens meer hier in het dorp
Seks is ook niet echt heel erg boeiend om over te ouwehoeren, ja of je moet tekort komen dan boeit het welquote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Roken, vreten, maar seks? Nooit hoor je ze dr over..
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks is ook niet echt heel erg boeiend om over te ouwehoeren, ja of je moet tekort komen dan boeit het wel
Da’s alleen als je tulpenbollen eet.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet,
Vreten stop je in je mond en je praat er verder niet over.
nee joh.. je moet toch bespreken hoe iets smaakt?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet,
Vreten stop je in je mond en je praat er verder niet over.
KPD heeft een sc!quote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb (of had?) je wel een poelier waar de hele dag zo'n rek vol met kippetjes hing, dat rook zo lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn dorp heette de groenteboer hetzelfde als de slager
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s alleen als je tulpenbollen eet.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb (of had?) je wel een poelier waar de hele dag zo'n rek vol met kippetjes hing, dat rook zo lekker
In de Molenstraatquote:Op maandag 6 juli 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb (of had?) je wel een poelier waar de hele dag zo'n rek vol met kippetjes hing, dat rook zo lekker
waarom nou weer over seks lullen.. niet alsof dat heel spannend is ofzo..quote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s alleen als je tulpenbollen eet.
Ja ik denk niet dat ik jou die straat in zou durven nemen, dat is te gevaarlijkquote:
persoonlijk, als leek, zou ik het even rust geven ja..quote:Op maandag 6 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Last van mijn knieën (pijn in mijn kniëen) door het hardlopen. Dan pas weer hardlopen als de pijn weg is toch?
Eigenlijk wil ik morgen weer hardlopen, maar ik wil ook geen (echte) blessure.
Een licht tekort misschien wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks is ook niet echt heel erg boeiend om over te ouwehoeren, ja of je moet tekort komen dan boeit het wel
Op dit gebied heb ik geen advies. Ik loop nooit harder dan wandelsnelheid.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Last van mijn knieën (pijn in mijn kniëen) door het hardlopen. Dan pas weer hardlopen als de pijn weg is toch?
Tijgermelk?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik had vandaag tijgermelk, trapte er echt heel even in
je kan toch wel een paar tredes naar beneden doen om met ons simpele zielen te pratenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een licht tekort misschien wel.![]()
Maar zonder gekheid, ik praat nog liever over Aart staartjes dan Calypso ijsjes en de smaak daarvan (smaakstof! What else?)
LTVDK heeft het helemaal niet over Calypso-ijsjesquote:Op maandag 6 juli 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, ik praat nog liever over Aart staartjes dan Calypso ijsjes en de smaak daarvan (smaakstof! What else?)
Hardlopen is een aanslag op je knieën, kun je beter morgen gewoon gaan wandelen of nog beter (als je de mogelijkheid hebt) fietsen/hometrainer.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Denk je dat Aart van ijsjes hield?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch wel een paar tredes naar beneden doen om met ons simpele zielen te praten
wat een teleurstellingquote:Op maandag 6 juli 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bleek een of ander Peruaans sausje bij de vis, niks met tijgers van doen
Bij Bramquote:Op maandag 6 juli 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
Calippo's zijn wel lekker trouwens, en weet niet of ze het tegenwoordig nog hebben in snackbars, slushpuppiess
Gvd!quote:
Wandelen dan maar. Hometrainer heb ik niet. En fietsen is een drama ivm pijn ad kont na 1 km + nog 3 dagen erna. Wellicht moet ik een ander zadel ofzoquote:Op maandag 6 juli 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hardlopen is een aanslag op je knieën, kun je beter morgen gewoon gaan wandelen of nog beter (als je de mogelijkheid hebt) fietsen/hometrainer.
Ja ik kom eigenlijk nooit in snackbarsquote:
Wat heb je vanavond gegeten? Zijn jullie naar een restaurant geweest?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd!
Ja ik hou van gezouten Bavette van een goed rund, precies goed op een kern temp van 48C en even geflambeerd op de kolen. Gesneden in dunne plakjes zonder saus
En een goede wijn.
De rest van de simpele stofjes aanmaker is is to low to go.
Konttraining doenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wandelen dan maar. Hometrainer heb ik niet. En fietsen is een drama ivm pijn ad kont na 1 km + nog 3 dagen erna. Wellicht moet ik een ander zadel ofzo
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je vanavond gegeten? Zijn jullie naar een restaurant geweest?
Hoe train ik de botjes?quote:
Bij Bram zijn ze chemisch blauw of chemisch rood. Ben nog nooit in de verleiding geweest er eentje te proberenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom eigenlijk nooit in snackbarsHad er vorig jaar in de VS wel eentje gescoord in een afgelegen schimmig tankstation, chemisch blauw
Het is hoog tijd voor een vakantie met heel veel bier en Russische dames Losquote:Op maandag 6 juli 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd!
Ja ik hou van gezouten Bavette van een goed rund, precies goed op een kern temp van 48C en even geflambeerd op de kolen. Gesneden in dunne plakjes zonder saus
En een goede wijn.
De rest van de simpele stofjes aanmaker is is to low to go.
Die kunnen echt heerlijk zijn op een warme dagquote:Op maandag 6 juli 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Bram zijn ze chemisch blauw of chemisch rood. Ben nog nooit in de verleiding geweest er eentje te proberen
Je moet een hard zadel hebben en regelmatig daar op zitten.quote:
quote:
Mierzoet?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen echt heerlijk zijn op een warme dag
Hmm...quote:Op maandag 6 juli 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet een hard zadel hebben en regelmatig daar op zitten.
Even op de tandjes bijten, in het begin doet het pijn en later ga je het waarderen.
Bah Russische wijven.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hoog tijd voor een vakantie met heel veel bier en Russische dames Los
Allemaal lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm
bitterballen
paling
sushi
shoarma
pizza
curryworst
pasta
speklapjes
aardappel puree met jus
gehaktballetjes
tosti
stokbroodje kruidenboter
Waterijszoetquote:
Ik mis nog wel de babi pangang, saté en kip kerrie hoor.quote:
Geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oh jaquote:Op maandag 6 juli 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de babi pangang, saté en kip kerrie hoor.
Jij komt écht wat tekort he?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe mannen zich voelen.
toch niet mijn probleemquote:Op maandag 6 juli 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe mannen zich voelen.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:49 schreef crv het volgende:
[..]
Gelukt
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Gelukt
Goed bezig voor een kreupeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Zwanger ?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm
bitterballen
paling
sushi
shoarma
pizza
curryworst
pasta
speklapjes
aardappel puree met jus
gehaktballetjes
tosti
stokbroodje kruidenboter
[..]
Gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee gestopt met rokenquote:
Oekraïne.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*vul land en streek naar keuze in.
Honger ?quote:
Zalmquote:Op maandag 6 juli 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind jij dan niet lekker uit die lijst?
quote:
Nope.quote:
Dat lust ik zelfs ...quote:
Die geven nog meer licht in het donkerquote:
Jij lust ook kip kerriequote:
Kipvleugelsquote:Op maandag 6 juli 2020 23:46 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm
bitterballen
paling
sushi
shoarma
pizza
curryworst
pasta
speklapjes
aardappel puree met jus
gehaktballetjes
tosti
stokbroodje kruidenboter
OMG TONG hou op hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
Kipvleugels
Kaassouflé
Tong
Gambas
Krab/kreeft
Varkenshaas
Filet de boeuf
Vertel ik iets interessants over een raketgeleerde, gaat hij weer lullen over zoiets platvloers als etenquote:
Zonder foto’s is dit zinloos.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geven nog meer licht in het donker![]()
Ik ken een Russiche raketgeleerde uit Novosibirsk. Eén van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien
zou je toch bijna gaan twijfelen aan dat grote brein hequote:Op maandag 6 juli 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel ik iets interessants over een raketgeleerde, gaat hij weer lullen over zoiets platvloers als eten
De achterkleindochter van Trotsky is een goede vriendin van me maar een van de lelijkste vrouwen ooit.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geven nog meer licht in het donker![]()
Ik ken een Russiche raketgeleerde uit Novosibirsk. Eén van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien
Wij gingen vroeger vask in HvH tong picasso etenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel ik iets interessants over een raketgeleerde, gaat hij weer lullen over zoiets platvloers als eten
[..]
Gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Goede kip kerrie mag je me 's nachts voor wakker makenquote:
De kleindochter van Eduard Shevardnadze was een collega van mij. Die vond zichzelf erg knap. Als ze langs een raam of spiegel liep, bewonderde ze haar eigen borsten. Maar echt knap was ze nietquote:Op maandag 6 juli 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De achterkleindochter van Trotsky is een goede vriendin van me maar een van de lelijkste vrouwen ooit.
Kijk dit zijn de verhalen.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kleindochter van Eduard Shevardnadze was een collega van mij. Die vond zichzelf erg knap. Als ze langs een raam of spiegel liep, bewonderde ze haar eigen borsten. Maar echt knap was ze niet
Waar woont die kleindochter dan?
Fijne dinsdagquote:
Washington.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kleindochter van Eduard Shevardnadze was een collega van mij. Die vond zichzelf erg knap. Als ze langs een raam of spiegel liep, bewonderde ze haar eigen borsten. Maar echt knap was ze niet
Waar woont die kleindochter dan?
Tong vis of tong rundertong?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
Kipvleugels
Kaassouflé
Tong
Gambas
Krab/kreeft
Varkenshaas
Filet de boeuf
Titamisu
Appeltaart
Nee, de borsten trokken me aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet wie Eduard Shevardnadze is?Zonder te googelen?
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ja echt wel, vrij pientere dame ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofDie zal mooie verhalen kunnen vertellen
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die Sofiko? Zo lelijk is ze toch niet echt, beetje hautain.
Visquote:
15 minutes of haguesquote:
quote:
Scholletjequote:
quote:
heb ikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben nog een lampie nodig
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/hue-filament-e27-152482
ACh ja, ontbijt zit er inmiddels in, maar het regent nu. Het ziet er naar uit dat het om 10 uur droog wordt dus dan wacht ik daar maar even op.quote:
Was het lekker?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ACh ja, ontbijt zit er inmiddels in, maar het regent nu. Het ziet er naar uit dat het om 10 uur droog wordt dus dan wacht ik daar maar even op.
Nog steeds last ?quote:
Ze hebben het licht gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
is dit ee grap?
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/hue-filament-e27-152482
Gaat het gips er een uurtje afquote:
Neem aan dat je mijn advies genegeerd hebt ?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het draait even niet soepel nee. Maar komt wel weer goed.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
Neem aan dat je mijn advies genegeerd hebt ?
Ja röntgen, mogelijk hechtingen eruit en dAn weer gipsquote:
Bagger!+quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ja röntgen, mogelijk hechtingen eruit en dAn weer gips
Dis je bent naar de doc geweest ?quote:
voor noodgevallen heb ik altijd een pak oranje vlaggetje bij me.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het leven is een feestje, je moet zelf de slingers ophangen
Misschien is een spuitje beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ja röntgen, mogelijk hechtingen eruit en dAn weer gips
ik serpentinequote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor noodgevallen heb ik altijd een pak oranje vlaggetje bij me.
een luis zou rond aan het springen zijn op zoek naar bloed...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
nog maar even op bed liggenHet regent nog. #luizeleven
Ja, eindelijk rust danquote:
Grote Jongenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het leven is een feestje, je moet zelf de slingers ophangen
Daar was je gelukkignog niet achterquote:
quote:
Balliequote:
Moet je juist bewegen of niet?quote:
Oefeningen haha.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
Daar was je gelukkignog niet achter
En wat gaat ie eraan doen ?
Verbaast me niet.quote:
Het zijn steken in onderrug. Vervelend maar niet pijnlijk ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verbaast me niet.
Ik moet ook echt weer braver m'n core trainen, dan is m'n rug lang zo'n etter niet.
Ze heeft hier nog niet met een mes voor het raam gestaan dus dat is al heel watquote:
je geweten?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zijn steken in onderrug. Vervelend maar niet pijnlijk ofzo.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft hier nog niet met een mes voor het raam gestaan dus dat is al heel wat
Dat denk jijquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft hier nog niet met een mes voor het raam gestaan dus dat is al heel wat
Badminton of volleybal?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ja heb makkelijk praten.
Door veel te sporten nog nooit rugpijn gehad.
En de 40 gepasseerd.![]()
Onderrug, same. Net een wat ongunstige houding hier, dus die wervels zakken als het ware in elkaar. Gaat beter als m'n spieren sterker zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zijn steken in onderrug. Vervelend maar niet pijnlijk ofzo.
Fun fact: mijn klachten worden door bepaalde sporten uit te oefenen eigenlijk alleen maar erger.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ja heb makkelijk praten.
Door veel te sporten nog nooit rugpijn gehad.
RIP aan de nabestaanden.quote:
misschien als ik goed had geslapen dat ik er al stond te zwaaien met een mes en een staaf voro zijn hoofdquote:
Waarom ben je matig?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Weer: Matig
Maag: Matig
Hoofd: Matig
Gaat geen heroïsche tocht worden vandaageven in de buurt wat dingetjes bekijken. En vanmiddag zwemmen.
Die schnitzel?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Gaat geen heroïsche tocht worden vandaageven in de buurt wat dingetjes bekijken. En vanmiddag zwemmen.
Niet goed geslapen dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als ik goed had geslapen dat ik er al stond te zwaaien met een mes en een staaf voro zijn hoofd
Biertjes?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Mja weeniet. Ik ontbijt normaal nooit zo overdreven maar nu had ik wat energie nodig voor de wandelarij. Beetje volgevreten gevoel nu.quote:
Fijn, weer lekker aan mensen die geen oplossing meer zien vertellen dat ze maar voor de 37e keer moeten gaan douchenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
dus het beste wat ik kan doen is maar gaan wandelen
nee, vind het een beetje schandalig dat dat nog zolang geduurd heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je te trappelen om te gaan bellen dan?
wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fijn, weer lekker aan mensen die geen oplossing meer zien vertellen dat ze maar voor de 37e keer moeten gaan douchen.
Of gaat het over iets anders?
Ik droomde ook wel vaag, ik zat in een meeting van het familiebedrijf maar daar zaten allemaal mensen die er niet bij hoorden te zijn waaronder een goedlachs huisvrouwentype die me probeerde op te laden, horror.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet goed geslapen dus?
Ik heb bizar gedroomd
Iedereen die ik ken die regelmatig hulp gezocht heeft via 113 omdat ze echt al met middelen klaarzaten kreeg altijd enkel te horen "ga maar douchen". Ook als ze dat al weet ik hoe vaak gedaan hadden. En dit was dan áls ze al door de wachtrij heen kwamen.quote:
Ah. zulke verhalen kon ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die regelmatig hulp gezocht heeft via 113 omdat ze echt al met middelen klaarzaten kreeg altijd enkel te horen "ga maar douchen". Ook als ze dat al weet ik hoe vaak gedaan hadden. En dit is dan áls ze al door de wachtrij heen zouden komen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het initiatief van een instelling als 113 prachtig. Maar damn, daar moeten wat hervormingen plaatsvinden en er moet flink wat extra geld ingepompt worden. Want dit soort dingen kunnen echt niet.
Ouchquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onderrug, same. Net een wat ongunstige houding hier, dus die wervels zakken als het ware in elkaar. Gaat beter als m'n spieren sterker zijn.
[..]
Fun fact: mijn klachten worden door bepaalde sporten uit te oefenen eigenlijk alleen maar erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |