Nou als ik mijn moeder soms de wijn als water naar binnen zie gieten zou ik er best vatbaar voor kunnen zijnquote:Op maandag 6 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan ben je niet echt genetisch vatbaar, de meeste mensen zijn dat ook niet.
Nog steeds hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind wilde iedereen de cola-smaak
Hehe ja dat is wel, meestal hoef je maar rond te kijken in de familie om te kijken of je een kans op een verslaving hebt.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik mijn moeder soms de wijn als water naar binnen zie gieten zou ik er best vatbaar voor kunnen zijn. Maar ik was er een paar jaar geleden gewoon zelf een beetje klaar mee, heel de week vroeg er uit om te werken en dan in het weekend kut slapen vanwege de drank. Die slaap was me meer waard dan de baco's
Helemaal nietquote:Op maandag 6 juli 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nu weet je het gelijk wat voor gesprekken we hebben
80 procent gaat over eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb onmetelijke saaiheid geërfd en ben nergens aan verslaafdquote:Op maandag 6 juli 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja dat is wel, meestal hoef je maar rond te kijken in de familie om te kijken of je een kans op een verslaving hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met die calipo's jaquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van ijsjes met colasmaak was dat je na een keer zuigen alleen nog maar oud water proefde.
is dan een van je vele afwijkingen losquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het een afwijking van mij? Ik kan gesprekken over eten niet uitstaan.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van ijsjes met colasmaak was dat je na een keer zuigen alleen nog maar oud water proefde.
Jawel vreten Hans.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb onmetelijke saaiheid geërfd en ben nergens aan verslaafd
Te klein brein denk ikquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg ze dus in het ziekenhuisquote:Op maandag 6 juli 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb die ijsjes al zeker 30 jaar niet meer op.
Wat heb je vanavond gegeten?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt best mee.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dan een van je vele afwijkingen los
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg ze dus in het ziekenhuisMaar eet ze nu ook niet zo vaak meer, heb geloof ik nog wel een zak liggen, die zal ik er eens ingooien bij de volgende hittegolf.
Je moet hem ook opeten voordat die helemaal gesmolten isquote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik zo een nicotinepleister op eet.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
k heb nu ook wel trek in een lekkere pasta cabonara
Trek in patat.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog spare-ribs van de slager liggenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
waarom? krijg je trek van?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet van de groenteboer?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog spare-ribs van de slager liggen
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een nicotinepleister op eet.
ga je die nu etenquote:Op maandag 6 juli 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog spare-ribs van de slager liggen
Die hebben we geloof ik niet eens meer hier in het dorpquote:
Nee het is geen etenstijd meerquote:
In mijn dorp heette de groenteboer hetzelfde als de slagerquote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we geloof ik niet eens meer hier in het dorp
Seks is ook niet echt heel erg boeiend om over te ouwehoeren, ja of je moet tekort komen dan boeit het welquote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Roken, vreten, maar seks? Nooit hoor je ze dr over..
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks is ook niet echt heel erg boeiend om over te ouwehoeren, ja of je moet tekort komen dan boeit het wel
Da’s alleen als je tulpenbollen eet.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet,
Vreten stop je in je mond en je praat er verder niet over.
nee joh.. je moet toch bespreken hoe iets smaakt?quote:Op maandag 6 juli 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee helemaal niet,
Vreten stop je in je mond en je praat er verder niet over.
KPD heeft een sc!quote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb (of had?) je wel een poelier waar de hele dag zo'n rek vol met kippetjes hing, dat rook zo lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn dorp heette de groenteboer hetzelfde als de slager
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s alleen als je tulpenbollen eet.
quote:Op maandag 6 juli 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb (of had?) je wel een poelier waar de hele dag zo'n rek vol met kippetjes hing, dat rook zo lekker
In de Molenstraatquote:Op maandag 6 juli 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb (of had?) je wel een poelier waar de hele dag zo'n rek vol met kippetjes hing, dat rook zo lekker
waarom nou weer over seks lullen.. niet alsof dat heel spannend is ofzo..quote:Op maandag 6 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |