Margje zit normaal gesproken op de radio. EO heeft iedere avond tussen 18:30 en 19:00 DEBAT met Dit Is De Dag. Met Tijs als presentator en als hij niet kan doet Margje dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
Nog nooit gehoord van de presentator en de presentatrice. Moet ThijsGod hiervoor wijken?

quote:
quote:

Komkommertijd... nieuws moet je zoeken met vergrootglas...quote:

Hij doet mij aan iemand denken maar weet nog niet wiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
Deze presentator heeft een vervelende letter S

Stukje homo.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
Deze presentator heeft een vervelende letter S

Dit is gewoon een standaard sexdungeon. Niets vreemds aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
Is gewoon een SM kamer van Humberto Tan.

dat zal Dionne niet erg vindenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
Is gewoon een SM kamer van Humberto Tan.

Op Naar KEL!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit is gewoon een standaard sexdungeon. Niets vreemds aan.

Om racisme te bestrijdenquote:

Dacht dat we daar inmiddels wel klaar mee waren, jammer weerquote:

Roetmop mis ik nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
bij dit onderwerp mis is peter r,roethof en weski

Speciaal voor het voetbal.... oerwoud geluiden vanaf de tribune... bananen gooien enz enzquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dacht dat we daar inmiddels wel klaar mee waren, jammer weer

Dat is allemaal satirequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Speciaal voor het voetbal.... oerwoud geluiden vanaf de tribune... bananen gooien enz enz

Te weinig kijkers bij een commerciele zender...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Waarom is Humberto zijn talkshow gecancelled vraag ik me af

Dat vragen zijn 25 kijkers zich ook afquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:

Hummie is easy on the eyes!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:32 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Tan, dan dit matige duo

Ik heb het nooit gekeken. Alleen via gifjesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Te weinig kijkers bij een commerciele zender...

Hollands Hoopgodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Nu vinden ze het een keertje.
Er zullen heel wat afgelegen schuurtjes zijn.

Weg met de vieze npo.... fokken alles op! Dat fokken moeten ze aan ons overlaten!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Gewoon eigen muziek eronder.... sensatiemakers!

arme Hiddemaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken. Alleen via gifjes
[ afbeelding ]

Gelukkig zijn dat meestal gewone plantagesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Nu vinden ze het een keertje.
Er zullen heel wat afgelegen schuurtjes zijn.

Danny Ghosen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij doet mij aan iemand denken maar weet nog niet wie

De Sims 4 video's op youtube?quote:

Jah! maar ook iets Ischa Meijer-ischquote:

Een pvda'er die vanwege landsbelang het kabinet uit de brand helpt, maar de enige die politiek profiteert is Rutte met z'n VVD.quote:

Mee eens, maar nu het weer over politiek gaat, is het beter dat iemand van de coalitie het stokje overneemt. Vier maanden geleden was het crisis; toen hadden ze gewoon een bekwame man/vrouw nodig. De partij was irrelevant; ze hadden desnoods iemand van GL of PVV aangenomen.quote:

Ja, voorlopig strijkt Rutte de bonus op.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Een pvda'er die vanwege landsbelang het kabinet uit de brand helpt, maar de enige die politiek profiteert is Rutte met z'n VVD.

Kefah Allush daar heb ik al best veel programma's over de arabische wereld van gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:37 schreef svann het volgende:
Ik ken deze presentatoren niet.
Inruilen voor Welmoed, zou ik zeggen.
* duikt

jouw probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:40 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kefah Allush daar heb ik al best veel programma's over de arabische wereld van gezien.

Welke talkshow van Humberto?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:

Rambo 6quote:

ik vind zijn stem / intonatie ook wel schoolkrant niveau. Maar goed we geven het een kans.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Keffah valt wel mee..vrouw is schoolkrant niveau

Dat vrouwtje kan echt niet...ik verlang inmiddels terug naar Gio.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Keffah valt wel mee..vrouw is schoolkrant niveau

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |