Heel veel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:16 schreef Leandra het volgende:
En schoonvader heeft sowieso al flink wat geschoven toch?
Arrogante egoïstische zak is hijquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
Die Andrej is ook makkelijk zeg. Schoonvader mag zijn bruiloft betalen. Maakt niet uit of het 30.000 kost of 50.000. Wat een eikel.
“Ik ga gewoon weer de fout in, ik ga het geld uitgeven”quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:33 schreef Anonymousz het volgende:
het gesprek tussen Jihoon,zijn ouders en Deavan![]()
Ik dacht dat hij een man was die voor zijn gezin zou werken, maar het is zo'n parasiet profiteur die laf bezig is. Je door je schoonvader laten onderhouden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
Die Andrej is ook makkelijk zeg. Schoonvader mag zijn bruiloft betalen. Maakt niet uit of het 30.000 kost of 50.000. Wat een eikel.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:15 schreef rena het volgende:
[..]
“Ik ga gewoon weer de fout in, ik ga het geld uitgeven”![]()
![]()
Ik vermoed ook dat moeders wat geheimpjes voor haar man heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:05 schreef Leandra het volgende:
Bij Jihoon heb ik trouwens ook het idee dat zijn vader niet volledig op de hoogte is van de financiële afspraken die Jihoon met zijn moeder gemaakt heeft.
Ik denk niet dat hij weet hoeveel schulden hij al voor Jihoon afgelost heeft, en daarmee ook niet hoeveel schuld Jihoon aan hen heeft.
De dag na je huwelijk een tinder account aanmaken wat een van die gasten van 90days deed, is ook wel vrij lompquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar wat een sukkel die Tim.![]()
Heeft hij zo'n prachtige vrouw als Melyza als vriendin, gaat hij vreemd.
Waar haalt ze dat geld vandaan dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:54 schreef RipCity het volgende:
Deavan heeft dr tijd in Korea iig goed gebruikt qua plastische chirurgie
https://www.instagram.com/p/CER_uK3HmSt/?igshid=1ryofkmcl69j4
Doet het niet (meer)quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:54 schreef RipCity het volgende:
Deavan heeft dr tijd in Korea iig goed gebruikt qua plastische chirurgie
https://www.instagram.com/p/CER_uK3HmSt/?igshid=1ryofkmcl69j4
Er staat letterlijk dat hij niet meer in hun levens wil zijn en ze allemaal geblockt heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:31 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft al nieuwe vriend en hij kan z’n kind niet meer
zien... gaat lekker.
Dan hoop ik voor die knul dat de condooms goed passen en niet afzakken, anders is baby 3 er snel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:31 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft al nieuwe vriend en hij kan z’n kind niet meer
zien... gaat lekker.
Het is gewoon een lui, egoïstisch klootzakje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat hij niet meer in hun levens wil zijn en ze allemaal geblockt heeft.
Dus een hoop "huil huil huil, het is zo gemeen" maar ondertussen nog steeds, net als eerder, helemaal niets doen om te veranderen. Als hij werkelijk wat zou willen dan had hij allang een baan gehad en gezorgd dat hij iig een normaal bedrag voor zijn kind kan bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |