quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom heeft hij die operatie niet gewoon meteen in maart gedaan?
Kijk eens een beetje domquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom heeft hij die operatie niet gewoon meteen in maart gedaan?
Zijn genoeg operaties doorgegaan in coronatijd hoor. Van een heupoperatie beland je ook niet op de ICquote:
Spelbreker. Beetje het collectief afzeiken van @Generationalpha tegenwerken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn genoeg operaties doorgegaan in coronatijd hoor. Van een heupoperatie beland je ook niet op de IC
Ik vond het juist zo lekker gaan de laatste tijd. Veel nieuwe holmaatjes gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Spelbreker. Beetje het collectief afzeiken van @:GenerationAlpha tegenwerken.
Ehm, oke?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo lekker gaan de laatste tijd. Veel nieuwe holmaatjes gemaakt.
Niet-acute operaties zijn vanaf de uitbraak zoveel mogelijk uitgesteld.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn genoeg operaties doorgegaan in coronatijd hoor. Van een heupoperatie beland je ook niet op de IC
quote:Uit een recente inventarisatie van de Nederlandse Zorgautoriteit blijkt dat sinds begin maart 290.000 geplande behandelafspraken in de ziekenhuizen niet zijn doorgegaan. In het Erasmus MC gaat het om zo’n 5000 operaties
https://www.ad.nl/binnenl(...)den-voor-u~ae59aaa5/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje prednison.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:49 schreef Caland het volgende:
Mokerdikke bek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje prednison.
Ik vind het persoonlijk sowieso al niet heel grappig, eerder een beetje treurigquote:
Alles om Dickie te pleasen blijkbaar. Terwijl zijn magic Dick effect toch ook doorgaans niet langer dan een seizoentje duurt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk sowieso al niet heel grappig, eerder een beetje treurig
Ik heb eigenlijk niks tegen de beste man.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk sowieso al niet heel grappig, eerder een beetje treurig
Ditquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks tegen de beste man.
Wellicht staat er een niertransplantatie op de planning.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit
Als Dickie hem er graag bij heeft zal hij daar zijn redenen voor hebben
Volgens mij heeft hij zich daar ooit wel eens over uitgesproken op een of ander gala. Waarom hij hem als complementair ziet.
Snap hem nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht staat er een niertransplantatie op de planning.
Ja, omdat die hem anaal neemt en niet tegenspreekt zoals Willemgod.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit
Als Dickie hem er graag bij heeft zal hij daar zijn redenen voor hebben
Volgens mij heeft hij zich daar ooit wel eens over uitgesproken op een of ander gala. Waarom hij hem als complementair ziet.
Prima toch.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, omdat die hem anaal neemt en niet tegenspreekt zoals Willemgod.
Er bestaat ook een middenweg.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima toch.
Lijkt me voor je geloofwaardig ook helemaal niet handig een assistent die je constant tegenspreekt en bezig is de poten onder je stoel weg te zagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |