Ja, dat helpt haar niet. Ze zegt soms best zinnige dingen, maar door die stem komt het wat irritant over.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:14 schreef Piebe het volgende:
Is Sunny al genoemd?
Misschien niet eens zo zeer de stem, maar meer de belerende toon.
Sorry voor iedereen met down, maar hij klinkt echt als een mongoolquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:53 schreef Alfje het volgende:
Wolter Kroes, mijn god wat een afgrijselijk accent met die veel te vette L en elke A of IJ klinkt alsof er iemand op z'n tenen gaat staan.
Die laatste!! Duidelijk die laatste!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:36 schreef Eightyone het volgende:
Bedoel je deze? Die iig o.a. De Smaakpolitie deed?
Of deze, die regelmatig in Boulevard te horen is, en ook in die Barbie-reeksen?
Bbrrrrr.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:40 schreef Eightyone het volgende:
Het gluiperige toontje past wel erg goed bij wat hij doorgaans zoal in moet spreken.
Ik hoop alleen niet dat 'ie tegen z'n partner (als 'ie die een heeft) ook zo praat.
Is dat die Mathijn Nijhuis?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:46 schreef Revanches het volgende:
Haha mooi topic dit. Ik erger mezelf aan een stem van een nieuwslezer op radio 2, heel hees, alsof hij corona oid heeft. Weet alleen niet hoe hij heet, irritant.
Wat heeft dat met haar stem te maken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:01 schreef totebel het volgende:
, alles wat uit die vrouw komt is negatief, zuur en dom.
Niet selectief quoten he...dat staat er namelijk boven: nationaal luchtalarmquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:38 schreef static het volgende:
[..]
Wat heeft dat met haar stem te maken?
Onzin. Je hebt het over wat ze verkondigd, dat heeft vrij weinig met haar stem te maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:04 schreef totebel het volgende:
[..]
Niet selectief quoten he...dat staat er namelijk boven: nationaal luchtalarm
Maar nu je t vraagt; een stem als een paar nagels die over een schoolbord krassen en vooral geschikt om op de markt "verse vis!!!" Te roepen...alleen qua karakter niet genoeg klasse om viswijf te zijn
echt? ik vind het hem een hele prettige stem hebbenquote:
Jij VINDT het onzin...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:10 schreef static het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt het over wat ze verkondigd, dat heeft vrij weinig met haar stem te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |