Heb der in de vriezer gelegd, met die hitte bederft ze andersquote:Op maandag 6 juli 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende: @:bitterbal ligt nog te pitten zeker
Lolquote:Op maandag 6 juli 2020 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
Heb der in de vriezer gelegd, met die hitte bederft ze anders
Ik vindt het ook nog niet bestquote:
IJsdrankjequote:
Wie fauten fint mag se hauwequote:
Buddiequote:
Hoe issie nou?quote:
quote:
Goed! Nog een weekje derpen op het werk en dan lekker twee weekjes vrij.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe issie nou?
Heb jij nog leuke knutseldingen lopen, eigenlijk?
9 weken, as usualquote:Op maandag 6 juli 2020 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent nu niet zo lang weg geweest, of wel?
kleautvioolquote:
Bossquote:
Oh ja, koffie. Goeie.quote:
Leefde die nog joh.quote:
quote:
Soundtrackmeneer.quote:
quote:
Bekende filmcomponist. Vooral zijn soundtracks van westerns worden geroemd enzoquote:
Ik was ook nog enigszins verbaasd hoor. Maar hij was "pas" 81quote:
Ze staat nog niet bij de achterdeur met een mes te zwaaien in ieder gevalquote:
91quote:Op maandag 6 juli 2020 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was ook nog enigszins verbaasd hoor. Maar hij was "pas" 81
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
Heb der in de vriezer gelegd, met die hitte bederft ze anders
Ietsje ouder dus.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was ook nog enigszins verbaasd hoor. Maar hij was "pas" 81
Oké Dougie.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Alle singles hier zijn verlieft op bitterbal.
Beetje met zijn stokkie zwaaien kon die nog welquote:Op maandag 6 juli 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ietsje ouder dus.Al was ik verbaasder om te lezen dat 'ie in 2017 nog optrad.
Dat lijkt me stiekem nog best intensief.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
Beetje met zijn stokkie zwaaien kon die nog wel
ALLEEN DIE WIND.quote:
quote:
Ja, die wind is wel hardnekkigquote:Op maandag 6 juli 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ALLEEN DIE WIND.
Verder niet echt klachten over het weer hoor, hitte hoeft voor mij ook niet zo. Alleen die wind.
Wat maakt dat godverdomme nou uit!quote:
tampon met suiker nodig, zuurtje?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakt dat godverdomme nou uit!
Mijl knopen bakboord stuurboord, links rechts, het is allemaal zo om te zetten.
Ja, prima zomertemperaturen toch? Wil wel met korte mouwen rond kunnen lopen hoor.quote:
Wat ga je vandaag doen, hitsige Harry?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakt dat godverdomme nou uit!
Mijl knopen bakboord stuurboord, links rechts, het is allemaal zo om te zetten.
Oeh, na vandaag wordt het iets rustiger qua wind.quote:
Beterquote:Op maandag 6 juli 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, na vandaag wordt het iets rustiger qua wind.Vandaag nog windkracht 5, de rest van de week staat op max. 4.
Het weer voor m'n eerste weekje vrij ziet er ook echt ideaal uit, graadje of 19/20, droog en weinig wind.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeterDan kan ik weer ramen open doen zonder dat het halve huis wegwaait
Toch nog hersenen!quote:Op maandag 6 juli 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt al de hele week alsof er zombies op m'n rolluik staan te beuken 's nachts
Dat lijkt niet alleen maar zo.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt al de hele week alsof er zombies op m'n rolluik staan te beuken 's nachts
Temperaturen waren niet zichtbaarquote:Op maandag 6 juli 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, prima zomertemperaturen toch? Wil wel met korte mouwen rond kunnen lopen hoor.
Het regent vanochtend en vanmiddag weer droog, dus eerst boodschappen, bier en zulks, vanmiddag naar een stad een paar mille kapotslaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen, hitsige Harry?
Meh, vandaag dus nog niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:55 schreef crv het volgende:
[..]
Temperaturen waren niet zichtbaar
[ afbeelding ]
Ideaal vakantieweer, dat had ik in Duitsland ook. Ga je nog ergens heen?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het weer voor m'n eerste weekje vrij ziet er ook echt ideaal uit, graadje of 19/20, droog en weinig wind.
Een paar mille kapotslaan?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het regent vanochtend en vanmiddag weer droog, dus eerst boodschappen, bier en zulks, vanmiddag naar een stad een paar mille kapotslaan.
Nee, beetje thuis derpen vooral. Rustig wat klusjes oppakken die blijven liggen, nog wat aan m'n tuin doen, beetje wandelen/hardlopen enzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ideaal vakqntieweer, dat had ik in Duitsland ook. Ga je nog ergens heen?
Nee denk het niet, heb meestal niet midden in de nacht trek in hersenenquote:
Lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, beetje thuis derpen vooral. Rustig wat klusjes oppakken die blijven liggen, nog wat aan m'n tuin doen, beetje wandelen/hardlopen enzo.
En Animal Crossing, uiteraard.
alleen als lunch, Hannibal?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk het niet, heb meestal niet midden in de nacht trek in hersenen
Ook niet echt eigenlijk, liever gewoon het vlees met smaak en normale structuur.quote:
Ik weet ook nog niet of en wanneer Joop vrij heeft, dus weggaan was sowieso niet praktisch.quote:
zit jij in de fok AC discord groep?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, beetje thuis derpen vooral. Rustig wat klusjes oppakken die blijven liggen, nog wat aan m'n tuin doen, beetje wandelen/hardlopen enzo.
En Animal Crossing, uiteraard.
'vlug nu ze nog een lauw is'quote:Op maandag 6 juli 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zat er nog wel een vrouwtje tussen dat niet te verrot was.
Heb je een zombiefetish, zo'n vrouw die alleen maar kreunt en wild met de ledematen zwaait maar waar geen zinnig gesprek mee te voeren is?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zat er nog wel een vrouwtje tussen dat niet te verrot was.
Ja, ik ben alleen niet heel actief.quote:
zit iets meer leven in dan in zo'n real dollquote:Op maandag 6 juli 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een zombiefetish, zo'n vrouw die alleen maar kreunt en wild met de ledematen zwaait maar waar geen zinnig gesprek mee te voeren is?
Warme hete zomer voorspelt....quote:Op maandag 6 juli 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, vandaag dus nog niet.![]()
Lekker vooruitzicht wel met je poot zo.
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een zombiefetish, zo'n vrouw die alleen maar kreunt en wild met de ledematen zwaait maar waar geen zinnig gesprek mee te voeren is?
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen niet heel actief.Ook gewoon onder IJsdraakje daar, volgens mij zijn we zelfs al Switchmatties.
Dan zijn we matties.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht je nooit gezien te hebben vandaar, maar als je daar ooit je friendcode geplaatst hebt, sta je op mijn matties lijstje
*gooit voor de zekerheid een Fiatje 500 erachteraan.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Gooit wijwater en knoflook naar crv
Wild zwaaien en geen zinnig gesprek mee te voeren, check.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wild zwaaien en geen zinnig gesprek mee te voeren, check.
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit voor de zekerheid een Fiatje 500 erachteraan.
Da's toch heul niet Frans.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een gare Renault.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Eenden gooien vind ik wel zonde
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Gooit wijwater en knoflook naar crv
dat gaat lekker passenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang ze op de bbq landen is het primaquote:Op maandag 6 juli 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Eenden gooien vind ik wel zonde
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit de Eiffeltoren richting crv.
even doorsparenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een tof huis!![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/217028591709999/posts/3258665734212921/
Jammer dat ik een ‘paar’ ton tekort kom
hm nadeel van dat soort huizen is dat ze meestal met issues komenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een tof huis!![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/217028591709999/posts/3258665734212921/
Jammer dat ik een ‘paar’ ton tekort kom
Ja, zo’n huis moet je ook alleen maar kopen als je genoeg geld hebt voor onderhoud.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm nadeel van dat soort huizen is dat ze meestal met issues komen
Rijk oud vrouwtje verwennenquote:
En als je zin hebt in het onderhoud en alle andere bende van de voorgaande bewoners en met een beetje pech gare oplossingen van buren.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo’n huis moet je ook alleen maar kopen als je genoeg geld hebt voor onderhoud.
Kijk, ziet er al beter uit dan toen ik hem kocht maar nog steeds wel wat ielig maar daar wordt hard aan gewerktquote:Op maandag 6 juli 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit de Eiffeltoren richting crv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn druiven.![]()
Voor hetzelfde geld heb je hier een vrijdtaand met zwembadquote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo’n huis moet je ook alleen maar kopen als je genoeg geld hebt voor onderhoud.
iddquote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je zin hebt in het onderhoud en alle andere bende van de voorgaande bewoners en met een beetje pech gare oplossingen van buren.
Da's een end rijden naar m'n werk yo.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:23 schreef crv het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heb je hier een vrijdtaand met zwembad
https://www.leboncoin.fr/ventes_immobilieres/1799320817.htm/
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk, ziet er al beter uit dan toen ik hem kocht maar nog steeds wel wat ielig maar daar wordt hard aan gewerkt
[ afbeelding ]
En mijn rommelborders voor IJssdraakjeBloiet je brug alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn druiven.
[ afbeelding ]![]()
Bij ons nog in de knopThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
Kijk, ziet er al beter uit dan toen ik hem kocht maar nog steeds wel wat ielig maar daar wordt hard aan gewerkt
[ afbeelding ]
En mijn rommelborders voor IJssdraakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn druiven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ander werk zoekenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een end rijden naar m'n werk yo.
Nah, ik blijf wel zitten waar ik zit. Toch geen geld voor.quote:
Jezus, wat een beunhazen zijn daar bezig geweest.. zie oa die afvoer van de afzuigkapquote:Op maandag 6 juli 2020 10:23 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En mijn rommelborders voor IJssdraakjeOooh wow, ik zie dat de Datura aan het bekomen is jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn druiven.
[ afbeelding ]![]()
Vroeger noemden ze beide soorten Datura maar dat is een beetje achterhaald. Datura heeft staande kelken.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh wow, ik zie dat de Datura aan het bekomen is ja
Huh, hoe heet deze dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze beide soorten Datura maar dat is een beetje achterhaald. Datura heeft staande kelken.
Ik weet, ken het huisquote:Op maandag 6 juli 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jezus, wat een beunhazen zijn daar bezig geweest.. zie oa die afvoer van de afzuigkap
Wit/creme, zelfde als jijquote:Op maandag 6 juli 2020 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar vooral nog veel knoppen hoor. Wat voor kleur Bruggie heb je en ruikt hij sterk?
Brrr, dat is echt mijn smaak niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:23 schreef crv het volgende:
[..]
Lekker! Ik moet er nog drie en dan ben ik één weekje vrijquote:Op maandag 6 juli 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Nog een weekje derpen op het werk en dan lekker twee weekjes vrij.
Mja, je moet er net zin in hebben he?quote:Niet echt knutseldingen op het moment, m'n hoofd zit er te vol voor ofzo.Wel eindelijk m'n bijdrage voor https://www.theworldmakers.org/socialdistancingfabric-nl/ af, dus die gaat vandaag op de post.
Mijne ook nietquote:Op maandag 6 juli 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrr, dat is echt mijn smaak niet.
Nquote:Op maandag 6 juli 2020 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar vooral nog veel knoppen hoor. Wat voor kleur Bruggie heb je en ruikt hij sterk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de hortensias doen het dit jaar weer top, ondanks de hagelschade van afgelopen jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja, ik was ook echt compleet uit m'n knutselritme. Daarom leek dat projectje me wel grappig, want niet té enorm en met een redelijke deadline.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker! Ik moet er nog drie en dan ben ik één weekje vrij
[..]
Mja, je moet er net zin in hebben he?
En ik ga zo even kijken
Een groot deel moet ooit de vaste grond in.....quote:
Ja wilde net zeggen, waarom alles in potten?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:48 schreef crv het volgende:
[..]
Een groot deel moet ooit de vaste grond in.....
Geinig projectquote:Op maandag 6 juli 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was ook echt compleet uit m'n knutselritme. Daarom leek dat projectje me wel grappig, want niet té enorm en met een redelijke deadline.In ieder geval weer een beetje zitten steken afgelopen week.
Is nog weide en moet nog gedaan worden maar kunnen pas verder als pergolagezeik voorbij isquote:Op maandag 6 juli 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, waarom alles in potten?
Daarachter heb je toch ook een lap grond?
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
N
Dit is hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de hortensias doen het dit jaar weer top, ondanks de hagelschade van afgelopen jaarJe hortensia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow!
Sowieso al die potten en kleuren, heerlijk. Maar je Bruggie oogt wat hongerig en dorstig.![]()
Boks.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Bijzonder altijd hoe van die domme dingen die 5 minuten kosten.. altijd 6 maanden 'op de plank' blijven liggen
Moest nog even een lasdoos plaatsen en 2 draden doorlussen in die lasdoos. maar kan m'n tandenborstel weer opladen
er staan hier ook al 6 maanden 2 potten verf naast m'n vaatwasserquote:
Van uitstel komt afstel hequote:Op maandag 6 juli 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Bijzonder altijd hoe van die domme dingen die 5 minuten kosten.. altijd 6 maanden 'op de plank' blijven liggen
Moest nog even een lasdoos plaatsen en 2 draden doorlussen in die lasdoos. maar kan m'n tandenborstel weer opladen
Ja, normaal zou ik zo'n ontwerp ook niet uitzoeken, maar andere manier van borduren die ik al een tijdje wat wilde uitproberen en met de gedachte erbij was een "waarom ook niet".quote:Op maandag 6 juli 2020 10:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Geinig project
Niet echt mijn smaak, maar de gedachte is leuk
Ik heb pas van een vriendin van mijn tante een berg garen gekregen (wol, katoen, bandjesgaren, fluffy spul, heel leuk!) met daarbij ook een punch pen, dus daar ben ik een beetje mee aan het experimenteren
6 maanden maarquote:Op maandag 6 juli 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet vooral opruimen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er staan hier ook al 6 maanden 2 potten verf naast m'n vaatwassermoet 1 latje boven het raam daar nog eens lakken
en wat ook nog moet is 3 voetventielen en 3 radiator kranen vervangen
Krijgt elke dag plens waterquote:Op maandag 6 juli 2020 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hortensia'sWow!
Sowieso al die potten en kleuren, heerlijk. Maar je Bruggie oogt wat hongerig en dorstig.
Ik stel de schutting uit tot volgend jaar.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
Oja, moet de schutting ook nog repareren..
Ahaquote:Op maandag 6 juli 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nah dat niet.. meestal raak ik dan in zo'n bui dat ik 't in 1x allemaal aan pak.
nja er hangt 1 plank op half 7.. beplanten is niet aan de orde hier.. Voornamelijk damage control omtrent mierenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stel de schutting uit tot volgend jaar.Sowieso deze zomer vooral damage control wat het onkruid betreft, kijk rond september wel weer naar beplanten enzo.
![]()
Alleen nog even een vervanging voor m'n dooie lupine, die vond het echt niet leuk in die hoek.
Zonde! Je had zo'n mooie grote!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stel de schutting uit tot volgend jaar.Sowieso deze zomer vooral damage control wat het onkruid betreft, kijk rond september wel weer naar beplanten enzo.
![]()
Alleen nog even een vervanging voor m'n dooie lupine, die vond het echt niet leuk in die hoek.
SMIJT ZE HET BALKON AFquote:Op maandag 6 juli 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
K LEEF NOG JONGENS! MAAR WIL TOCH WEL ROKEN JA EN ZE LIGGEN ZO DICHTBIJ HE
Mieren tieren hier ook welig ja.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja er hangt 1 plank op half 7.. beplanten is niet aan de orde hier.. Voornamelijk damage control omtrent mieren
veelvraten zijn vette beestenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En voeding? Zijn echte veelvraten he?
Ha, precies...quote:Op maandag 6 juli 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, normaal zou ik zo'n ontwerp ook niet uitzoeken, maar andere manier van borduren die ik al een tijdje wat wilde uitproberen en met de gedachte erbij was een "waarom ook niet".
Dat punchen klinkt ook lollig ja.
mja probleem is dat m'n aanbouw nogal gammel is, maar geen budget om die tegen de vlakte te gooien en opnieuw neer te zetten.. Maar daar zitten ze ook deels achter de gevel bekleding.. :/ druk bezig met gifjes enzoquote:Op maandag 6 juli 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mieren tieren hier ook welig ja.Schutting is vooral een kwestie van een verse laag beits oid, hij valt nog niet uit elkaar gelukkig.
Ik denk dat ik 'm in een pot stop, kijken of 'ie nog wat wil doen aan de andere kant.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zonde! Je had zo'n mooie grote!Ik had een baby. Dat het de slakken lekker gesmaakt heeft.
Ze zitten "gelukkig" vooral onder de klinkers die er toch nog uit moeten ooit, maar ik wil ze gewoon weg hebben voor alles helemaal verzakt. En ze zitten op m'n braam.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja probleem is dat m'n aanbouw nogal gammel is, maar geen budget om die tegen de vlakte te gooien en opnieuw neer te zetten.. Maar daar zitten ze ook deels achter de gevel bekleding.. :/ druk bezig met gifjes enzo
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
K LEEF NOG JONGENS! MAAR WIL TOCH WEL ROKEN JA EN ZE LIGGEN ZO DICHTBIJ HE
Dat beeldquote:
Yep net als de hortensiasquote:Op maandag 6 juli 2020 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En voeding? Zijn echte veelvraten he?
Zelfde eigenaar, dus mag hetquote:Op maandag 6 juli 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wieger.
Had wat Snelle Jelle’s meegenomen voor tijdens het wandelen, maar niet gegeten. Dus nu maar als ontbijt.
Word er giftig vanquote:
Waaroom neem je er niet 1 dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou er best graag 1 willen
zelfs kleine haagsje niet?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vinden ze thuis niet oke
Op je bord zeker?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou er best graag 1 willen
wie is hier nou de man in huisquote:Op maandag 6 juli 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stem van mijn vriendin telt wel extra zwaar mee.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam een keer met een kat thuis.......
Een kat of een kater?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ik kwam een keer met een kat thuis.......
Hahaha ik zag een kitten in het asiel. Dus ik was na mijn werk daarheen gereden. En nam hem meequote:
maar wel gehouden?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ik zag een kitten in het asiel. Dus ik was na mijn werk daarheen gereden. En nam hem mee
Vond ze niet zo leuk in eerste instantie
Aawquote:Op maandag 6 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja 9 jaar geleden was een kitten
Kreeg vandeweek weer post van ze. Nieuwe kittens. Maar ze zei al; je waagt het niet.quote:
Ja dat gaat specifiek over kittens. een konijn is weer iets andersquote:Op maandag 6 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kreeg vandeweek weer post van ze. Nieuwe kittens. Maar ze zei al; je waagt het niet.
Maar die kat heb je nog steeds?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kreeg vandeweek weer post van ze. Nieuwe kittens. Maar ze zei al; je waagt het niet.
Foto's van je kittenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ik zag een kitten in het asiel. Dus ik was na mijn werk daarheen gereden. En nam hem mee
Aaaaawquote:Op maandag 6 juli 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is echt mijn kat ook. Slaapt met me alles. Hahahaha
Vroeger was mijn moeder ook helemaal tegen katten, tot we een keer op een feestje waren waar net kittens waren geboren en toen mocht het ineens welquote:Op maandag 6 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ohquote:Op maandag 6 juli 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja 9 jaar geleden was een kitten
haags_katiertjequote:Op maandag 6 juli 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was mijn moeder ook helemaal tegen katten, tot we een keer op een feestje waren waar net kittens waren geboren en toen mocht het ineens wel
Foto's van je katquote:Op maandag 6 juli 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis inmiddels niet echt een kitten meer...
Bahquote:Op maandag 6 juli 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Jezus wat een drukke dag op het werk vandaag
Sterktequote:Op maandag 6 juli 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Hier ookquote:Op maandag 6 juli 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Wat ga je opknappen?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb contact opgenomen met de gemeente om e.e.a. te gaan opknappen in de wijk. Ik dacht die bellen of mailen nooit maar heb binnen 48 uur al antwoord.
Speeltuin, afvalbakken die kapot zijn en waar niks aan gedaan wordt. Een fietspad waar het asfalt/stenen ruk zijn.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:45 schreef Muck het volgende:
Mijn jongste katje was dit weekend ziek
Ik kwam gisteren thuis en toen lag er op 8 plekken een plasje kattenkots, sommige met haarballen erin.
Ze weigerde te eten en hing als een lappenpopje in mijn armen een beetje voor zich uit te murmelen![]()
Ik stond al op het punt om naar de dierenarts te sjezen, toen ik nog een kleine ingeving kreeg: Een beetje tonijn opwarmen met wat bouillon.
Als een kat dát niet meer wil, is het foute boel (of is ie kieskeurig, omdat kat).
Er ging een kwart blikje in en dat bleef er ook wel in. Toen heeft ze een paar uur bovenop me liggen slapen, knorren en kroelen, nog wat hapjes gegeten
Vanochtend viel ze weer als een bootwerker aan op haar brokken en paté, dus wat ze nou had...?![]()
Wel altijd schrikken
k las apenlandquote:Op maandag 6 juli 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Hier is 90% van de meldingen op maandagochtend: 'ik kan niet inloggen!'quote:Op maandag 6 juli 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het drukste nu achter de rug.
Maandagochtend
Doen!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
mja moet die sigaretten maar weg gooien denk ik![]()
Jaquote:Op maandag 6 juli 2020 11:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is 90% van de meldingen op maandagochtend: 'ik kan niet inloggen!'
Achgos.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:45 schreef Muck het volgende:
Mijn jongste katje was dit weekend ziek
Ik kwam gisteren thuis en toen lag er op 8 plekken een plasje kattenkots, sommige met haarballen erin.
Ze weigerde te eten en hing als een lappenpopje in mijn armen een beetje voor zich uit te murmelen![]()
Ik stond al op het punt om naar de dierenarts te sjezen, toen ik nog een kleine ingeving kreeg: Een beetje tonijn opwarmen met wat bouillon.
Als een kat dát niet meer wil, is het foute boel (of is ie kieskeurig, omdat kat).
Er ging een kwart blikje in en dat bleef er ook wel in. Toen heeft ze een paar uur bovenop me liggen slapen, knorren en kroelen, nog wat hapjes gegeten
Vanochtend viel ze weer als een bootwerker aan op haar brokken en paté, dus wat ze nou had...?![]()
Wel altijd schrikken
Doen!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon laten zwemmen.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Jaquote:
Da's nietquote:Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
heb de filters er af gescheurd.
Doei sigaretten
Goed zo,balquote:Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Doei sigaretten
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Doei sigaretten
Waarom had je die nog?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Verrassend oke!quote:
oh wat mooiquote:Op maandag 6 juli 2020 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Verrassend oke!
Ik merk als het net inwerkt wel dat het even heftig is. Dan heb ik een zwaar gevoel in mijn armen en af en toe voel ik mijn hartslag wat omhoog gaan, maar het is maar heel even en niet zo erg.
De voordelen zijn echt goed merkbaar! Minder snel afgeleid, minder geīrriteerd, minder warrig....
Alleen als het uitwerkt, krijg ik wel echt een dip. Het is nu dus de kunst om de balans te gaan zoeken.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:55 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, werkt niet
Linkje dan: https://imgur.com/dWHau2w
[ afbeelding ]
Oh, werkt niet
Oh, dat klinkt best goed al!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Verrassend oke!
Ik merk als het net inwerkt wel dat het even heftig is. Dan heb ik een zwaar gevoel in mijn armen en af en toe voel ik mijn hartslag wat omhoog gaan, maar het is maar heel even en niet zo erg.
De voordelen zijn echt goed merkbaar! Minder snel afgeleid, minder geīrriteerd, minder warrig....
Alleen als het uitwerkt, krijg ik wel echt een dip. Het is nu dus de kunst om de balans te gaan zoeken.
smek smek smek smek smek smek water smek smek water.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:55 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, werkt niet
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek smek smek smek water smek smek water.
[ afbeelding ]
Oh, werkt niet
das pasquote:Op maandag 6 juli 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaartje ben je weer wat meer blij en vrolijk
Wat voor mest gebruik jij?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm vaag dat hij dan toch wat gelig is.
Yessssss en als je me nu de keuze laat tussen een sigaret of tien hamsters doodbijten dan is hetquote:Op maandag 6 juli 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das pas
jij bent vandaag ook gestopt toch?
niet de hamstersquote:Op maandag 6 juli 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yessssss en als je me nu de keuze laat tussen een sigaret of tien hamsters doodbijten dan is hethamsters.
Cavia's zit meer vlees aanquote:
quote:
Beter dan hamsters I guess.quote:
Echt he.quote:
Nou. Kerel met een burn-out. Baan kwijt. Na zes maanden einde uitkering. Kun je in je auto gaan wonen op een parkeerplaats.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he.En dan te bedenken dat iets sufs als ziek worden je zķ makkelijk op straat kan slingeren daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |