quote:Op zondag 12 juli 2020 04:25 schreef TheGame het volgende:
Niet echt een verrassing, maar zijn ik en Nober de enige die nog wakker zijn? Dat is wel schandalig voor deze card
Haha, bekende naam iddquote:Op zondag 12 juli 2020 04:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]nu doe je net of ik nooit live kijk
Moet eerlijk bekennen dat ik jou dan weer niet eerder gezien hebquote:Op zondag 12 juli 2020 04:57 schreef TheGame het volgende:
[..]
Haha, bekende naam iddMaar had het hier drukker verwacht.
Haha, denk dat ik toch al bijna 10 jaar actief ben hier. Iig zeker bij de grote PPV’s, dus minimaal 2-3x per jaarquote:Op zondag 12 juli 2020 05:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik jou dan weer niet eerder gezien heb
haha oke. DIe heb ik gemist danquote:Op zondag 12 juli 2020 05:23 schreef TheGame het volgende:
[..]
Haha, denk dat ik toch al bijna 10 jaar actief ben hier. Iig zeker bij de grote PPV’s, dus minimaal 2-3x per jaar
Even goede vrienden 🙂 Maar wie heb je voor dit en de komende 2 gevechten?quote:Op zondag 12 juli 2020 05:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha oke. DIe heb ik gemist danMaar dat maakt natuurlijk ook niet uit
Ik hoop vooral dat masvidal niet wintquote:Op zondag 12 juli 2020 05:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Even goede vrienden 🙂 Maar wie heb je voor dit en de komende 2 gevechten?
Haha, waarom niet? Toch goed voor de sport en iemand die geen saaie gevechten heeftquote:Op zondag 12 juli 2020 05:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat masvidal niet wint
omdat ik hem super irritant vind. Maar ik was ongeveer de enige hier. dus ben benieuwd. Hoop vooral op een goed gevecht,quote:Op zondag 12 juli 2020 05:53 schreef TheGame het volgende:
[..]
Haha, waarom niet? Toch goed voor de sport en iemand die geen saaie gevechten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |