Ja 2 vingers en iets licht omhoog buigen en daar een beetje drukken, evt een duim in dat andere gat.quote:
Ja maar daar wordt het als verkleinwoord voor een sloppenwijk in gebruiktquote:Op zondag 5 juli 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat wel in het woordenboek.![]()
https://www.vandale.nl/gr(...)/slopje#.XwIdscpcKhA
heet dat ook 'slopje'quote:Op zondag 5 juli 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja 2 vingers en iets licht omhoog buigen en daar een beetje drukken, evt een duim in dat andere gat.
Ja, een armoedige steeg, bij ons idd gewoon een steeg/brandgang. Apart welquote:Op zondag 5 juli 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt het als verkleinwoord voor een sloppenwijk in gebruiktHier is 'slopje' gewoon niks anders dan de brandgang die achter de huizen loopt
staat ie al opquote:Op zondag 5 juli 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah we nu ook een antiekwinkel in het dorp. @:ettovanbelgie
Moet alleen nog op plattegrond erbij.
Ja daarom was ik ook zo verbaasd toen ik dat een keer moest uitleggen, moest ik nog flink nadenken om op het woord brandgang te komenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een armoedige steeg, bij ons idd gewoon een steeg/brandgang. Apart wel
Nee, een antiquariaat is een winkel voor oude boekenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Of is dat geen antiekwinkel haha, dacht Etto kennende is het vast antiek.
Heeft die ook antiek papiergeld?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Ah we hebben nu ook een antiekwinkel in het dorp. @:ettovanbelgie
Moet alleen nog op plattegrond erbij.
Maar Etto heeft 2 dingen in 1 toch.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een antiquariaat is een winkel voor oude voeken
En een rariteitennisquote:Op zondag 5 juli 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een antiquariaat is een winkel voor oude vboeken
Antiek, boeken, curiosa... Etto heeft het allemaalquote:Op zondag 5 juli 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Of is dat geen antiekwinkel haha, dacht Etto kennende is het vast antiek.
Behalve sex-appealquote:Op zondag 5 juli 2020 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Antiek, boeken, curiosa... Etto heeft het allemaal
Dit is waar.quote:
Je hebt ook een bitterbal die in een mens kan veranderen als je er driftig op wrijft?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is waar.
Zo heb ik thans een elfje in een kooitje die in een parkiet kan veranderen! Helaas is ze nu even vergeten terug te veranderen.
Kopen?????
Vast wel, ergens in de rommelkamer.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt ook een bitterbal die in een mens kan veranderen als je er driftig op wrijft?
Ja hu maar. Eentje is wel zatquote:Op zondag 5 juli 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt ook een bitterbal die in een mens kan veranderen als je er driftig op wrijft?
quote:Op zondag 5 juli 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ama en Etto sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
First comes love
Then comes marriage
Then comes an abrupt tragic miscarriage
Etto leaves Ama, and takes the tree
D-I-V-O-R-C-E
wat luguber...quote:Op zondag 5 juli 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ama en Etto sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
First comes love
Then comes marriage
Then comes an abrupt tragic miscarriage
Etto leaves Ama, and takes the tree
D-I-V-O-R-C-E
Nu klinkt het alsof wij een relatie hebben.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat luguber...
overigens zijn we heel gelukkig en komen er sowieso GEEN kiddo's hier...
Dat hebben jullie wel gemeen ja: geen kinderwensquote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof wij een relatie hebben.
Proficiatquote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof wij een relatie hebben.
Dit is dom gelul.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ich-zorgen~a078e351/
Maar goed dat ik net een pak wc-papier heb gekocht dan
Ik vind Etto heel aardig maar ben niet verliefd op hem hoor.quote:
Ik weet niet hoor... tweede golf?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is dom gelul.
26000 tests en iets van 200 besmettingen is helemaal prima.
Paniekvoetbal zoals alleen Italianen dat kunnen
Nee dat leg ik net uitquote:Op zondag 5 juli 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... tweede golf?
welnee, super leuk woord.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Verliefd is sowieso eigenlijk een stom woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Geil is beter hè?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Verliefd is sowieso eigenlijk een stom woord.
Oké Ab!quote:Op zondag 5 juli 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is dom gelul.
26000 tests en iets van 200 besmettingen is helemaal prima.
Paniekvoetbal zoals alleen Italianen dat kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |