SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee maar ik merk door de jaren heen dat ik wel een afkeer heb jegens zilvervisjes.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die angst heb ik niet. Maak m'n slaapkamer wel eens schoon enzo
Is dit een angst die jij hebt?
Ah ja die afkeer heb ik ook wel. Vaak ook niet zoveel aan te doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee maar ik merk door de jaren heen dat ik wel een afkeer heb jegens zilvervisjes.
Bij het opruimen een paar oude dozen ook weggegooid. Bij het openen van elke doos wel twee of drie zilvervisjes. Variėrend in grootte.
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
Een keer had ik een oude laptoptas open gedaan en prompt zag ik een zilvervisje į la formaat kakkerlak (bij wijze van) daar liggen.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:15 schreef engine het volgende:
Maar kom ook ook wel in landen waar veel kakkerlakken zijn. Wel eens wakker geworden dat er z'n ding van een paar centimeter over m'n borst liep![]()
![]()
Haga, ik zag dat je de beker hebt verloren na strafschoppen. Jammer man. In ieder geval heb je wel het kampioenschap behaald.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga, ik zag dat je de beker hebt verloren na strafschoppen. Jammer man. In ieder geval heb je wel het kampioenschap behaald.
Tegenwoordig altijd wel een fatsoenlijk hotel. Maarja na de studie veel in hostels geslapen... Is vaak een bendequote:Op zondag 5 juli 2020 11:17 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet nog goed dat als ik in het buitenland was en op de kamer aankwam ik altijd gelijk checkte of er geen diertjes daar rondzwierven of toevallig een kakkerlak ergens...man man man
Jij eerst.quote:
Daarom altijd stijf overeind blijven staan!quote:
Fier 😎quote:Op zondag 5 juli 2020 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom altijd stijf overeind blijven staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |