Tenzij hij naar Pakistan is en daar stiekem een dikke gaat maken met Abid! Anders wens ik hem een fijne vakantie ja . @ToTquote:Op zondag 5 juli 2020 11:53 schreef engine het volgende:
@:fernweh gunt @:ToT vast ook een fijne vakantie
Ben nu vooral onzin aan het posten en wat dingen, ik kom hier wel weer terug in een tijdje, maar ben een beetje melancholisch. Seizoensdepressie of zo... *kijkt naar buiten*quote:
Volgens mij heeft @ToT een beetje een afkeer jegens Abidquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tenzij hij naar Pakistan is en daar stiekem een dikke gaat maken met Abid! Anders wens ik hem een fijne vakantie ja . @:ToT
[..]
Ben nu vooral onzin aan het posten en wat dingen, ik kom hier wel weer terug in een tijdje, maar ben een beetje melancholisch. Seizoensdepressie of zo... *kijkt naar buiten*
Hoi Paulquote:
Vanmiddag samen F1 kijken?quote:
Ik ken dat, sterkte! En je kan altijd met ons delen hoe en watquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef Fernweh het volgende:
Ben nu vooral onzin aan het posten en wat dingen, ik kom hier wel weer terug in een tijdje, maar ben een beetje melancholisch. Seizoensdepressie of zo... *kijkt naar buiten*
Wat?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Is dat je geluid als je geniet van het plezier?
Over geluiden maken als je gegeten wordt of zelf eet (volgens mij het vorige topic of daarvoor).quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Over geluiden maken als je gegeten wordt of zelf eet (volgens mij het vorige topic of daarvoor).
Ik heb roti gegetenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, dit is jouw geluid![]()
Hoe gaat het verder? Heb je al gegeten (voedsel)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |