Wel de bedoeling, gaat nooit gebeuren natuurlijkquote:
Fietsen de jongens van poppel mee?quote:
Ik denk het wel, alleen speld zou de eerste stap in dat wereldje zijn, maar zo vatte ik het op.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, was hij niet al actief voordat De Speld bestond?
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Giovanca "Gecondoleerd met je levende moeder" Ostiana
Ik heb even gegoogled, Lubach zat ook bij Bureau Renkema volgens zijn Wikipedia. Verder inderdaad ook Speld, maar dat dan weer buiten zijn Wikepedia om. Het is een beetje dezelfde type humor als alles wat deze gasten doen. Tex zit ook bij Klikbeet.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alleen speld zou de eerste stap in dat wereldje zijn, maar zo vatte ik het op.
Bureau Renkema toch? (en Recensiekoning. Vier sterren.)quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, was hij niet al actief voordat De Speld bestond?
Toen Lubach samen met Janine Abbring dit liedje maakte, bestond De Speld ook nog niet:quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, Lubach zat ook bij Bureau Renkema volgens zijn Wikipedia. Verder inderdaad ook Speld, maar dat dan weer buiten zijn Wikepedia om. Het is een beetje dezelfde type humor als alles wat deze gasten doen. Tex zit ook bij Klikbeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |