Ik wil wel eens weten wat Sainz nu denkt. Die kan toch niet echt happy zijn met de situatie.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wees blij dat hij niet hij Ferrari zit.
quote:Op zondag 5 juli 2020 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
Normaal zou ik mij er over stil houden, maar dat gedrag van Hamilton loopt echt de spuigaten uit:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)taking-knee-12021486
zwijgen is ermee instemmen ...
quote:It is thought about a quarter of the grid are uneasy about taking a knee, a sign of support for the Black Lives Matter movement.
Goedzo! Hopelijk laat dat kwart zich niet ringeloren door Lewis en de restquote:However, it is thought at least a quarter of the grid are uneasy about doing it due to the political outlook of the Black Lives Matter movement.
There is also said to be a feeling of disappointment among some drivers that Hamilton called out those who had chosen not to post an anti-racism message on social media.
gaat veel te verquote:Op zondag 5 juli 2020 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
Normaal zou ik mij er over stil houden, maar dat gedrag van Hamilton loopt echt de spuigaten uit:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)taking-knee-12021486
zwijgen is medeplichtig zijn ...
Precies. Gaat te ver en heeft geen enkele plaats in de F1.quote:
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:54 schreef _UserName_ het volgende:
Politiek geneuzel hoort sowieso niet thuis in sport. Dan hoor ik liever voor de dertigduizendste keer de uitleg over hoe DRS werkt en wat track limits inhouden.
niet helemaal eens en prima dat ze een statement maken maar dat "wie niet met me is is tegen me" van Hamilton kan nietquote:Op zondag 5 juli 2020 10:54 schreef _UserName_ het volgende:
Politiek geneuzel hoort sowieso niet thuis in sport. Dan hoor ik liever voor de dertigduizendste keer de uitleg over hoe DRS werkt en wat track limits inhouden.
Van niemand. Of ja, van Pfrts, nadat ik in 2012 ergens dat wachtwoord kwijt ben geraakt.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies.
Van wie ben jij een kloon overigens?
Een statement heb ik op zich niet zo'n moeite mee maar het ligt er zo dik op met name door Lewis, dat vind ik jammer. We hebben zo lang moeten wachten en lijkt het alsof dat BLM gedoe de hoogste prioriteit heeft. Zal met voetbal niet anders zijn, vrees ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet helemaal eens en prima dat ze een statement maken maar dat "wie niet met me is is tegen me" van Hamilton kan niet
Persoonlijk vind ik dat Toto maar even een statement moet maken tegenover Lewis, zoals hij dat ook deed tegenover Red Bull, om vooral de eerste race niet te laten overschaduwen door een protest tegen DAS, want het racen was op dit moment belangrijker. Nou dan hoepel maar op naar je socials met je BLM gelul.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een statement heb ik op zich niet zo'n moeite mee maar het ligt er zo dik op met name door Lewis, dat vind ik jammer. We hebben zo lang moeten wachten en lijkt het alsof dat BLM gedoe de hoogste prioriteit heeft. Zal met voetbal niet anders zijn, vrees ik.
laat het maar in z'n kop gaan zitten, krijgen we een leuke racequote:Op zondag 5 juli 2020 10:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een statement heb ik op zich niet zo'n moeite mee maar het ligt er zo dik op met name door Lewis, dat vind ik jammer. We hebben zo lang moeten wachten en lijkt het alsof dat BLM gedoe de hoogste prioriteit heeft. Zal met voetbal niet anders zijn, vrees ik.
En dat kun je ook voor zijn door gewoon je mening uit te spreken dat je tegen racisme bent maar er niets voor voelt om te gaan knielen.quote:
Wat dat betreft ben ik blij dat er geen publiek is, dan hoeven we geen BLM speech te verwachten als Hamilton wint.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Toto maar even een statement moet maken tegenover Lewis, zoals hij dat ook deed tegenover Red Bull, om vooral de eerste race niet te laten overschaduwen door een protest tegen DAS, want het racen was op dit moment belangrijker. Nou dan hoepel maar op naar je socials met je BLM gelul.
Dat gaan we sowieso al wel na zo'n lange tijd. Ben benieuwd naar met name de start hoe Max wegkomt op andere banden, of Bottas aan de leiding blijft en hoe snel de wagens achter Max zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat het maar in z'n kop gaan zitten, krijgen we een leuke race
Dat hebben de coureurs ook gedaanquote:Op zondag 5 juli 2020 10:59 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat kun je ook voor zijn door gewoon je mening uit te spreken dat je tegen racisme bent maar er niets voor voelt om te gaan knielen.
Dat maakt je niet ineens een vieze gore racist, al vindt Lewis dat van wel. Maargoed, wat had je anders van die jankerd verwacht
hij zal wel gaan speachen alleen dat best audience moet hij er even uitknippenquote:Op zondag 5 juli 2020 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat er geen publiek is, dan hoeven we geen BLM speech te verwachten als Hamilton wint.
Die gaat ie toch wel geven hoor. En knielen op de finishstreep. Mooie afrikaanse vlag erbij en het feest is compleet waarna Buxton ook even laat zien hoeveel hij deugt door die over het paard getilde pannenkoek (ik zal maar geen fopneger meer zeggen) tig veren in zijn reet te steken over wat voor een fantastische boodschap hij heeft aan de wereld.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat er geen publiek is, dan hoeven we geen BLM speech te verwachten als Hamilton wint.
die Buxton is ook wel een slijmbal geworden sinds hij voor F1 werktquote:Op zondag 5 juli 2020 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die gaat ie toch wel geven hoor. En knielen op de finishstreep. Mooie afrikaanse vlag erbij en het feest is compleet waarna Buxton ook even laat zien hoeveel hij deugt door die over het paard getilde pannenkoek (ik zal maar geen fopneger meer zeggen) tig veren in zijn reet te steken over wat voor een fantastische boodschap hij heeft aan de wereld.
Ik hoop altijd stiekem dat Max overgaat naar Mercedes en dat dan blijkt dat hij inderdaad veel beter is dan de rest. Dat ie elk rondje bijna een seconde sneller is en door de boardradio roept 'So this is why Hamilton won so many races, he was cheating by driving in a Mercedes!'quote:Op zondag 5 juli 2020 09:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als HAmilton na dit seizoen als werelkampioen stopt en Max overstapt naar Mercedes en dan door Bottas verslagen wordt is nog veel terleurstellender.
En het is gewoon een mogelijk scenario.
Maar zelfs dan.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok, dat stond er ook pas amper een uur op
I stand corrected
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hebben de coureurs ook gedaan
https://www.espn.co.uk/f1(...)-austrian-grand-prix
Succes daarmee. Als er 1 of 2 blijven staan dan worden ze afgemaakt door de media in plaats van dat het over het racen gaat.quote:Ricciardo said no driver would be singled out or criticised based on what they decide to do because all 20 are unified in the wider anti-racism message.
"We heard all of them, we heard everyone's opinion," he said. "We're not going to try and put anyone in jeopardy, and we'll do what we feel comfortable with. No one is going to be judged or criticised if they don't stand there in a certain way or take a knee. The intention is for us to support it, and we'll probably show that as a unit and then if a few of us choose to do something extra then that will be the case."
Vettel en Russell willen maar wat graag in die auto plaatsnemenquote:Op zondag 5 juli 2020 11:04 schreef shiz het volgende:
[..]
Maar zelfs dan.
Zeg Hamilton: Ja, 22 miljoen. Take it or leave it.
Wat gaat hij doen dan? Leaven? Waarheen dan?
Hij is net als Max: voor het WK strijden. Hij weet dat Mercedes de beste auto is. Dus tenzij denkt dat hij met alles wereldkampioen kan worden omdat het aan de bestuurder ligt en niet de auto, moet 'ie vooral ff naar Williams.
Ik bedoel. Bij Mercedes worden ze met de beste auto ook wel kampioen met een andere coureur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |