Het is geen willekeur. Het is handje klap.quote:Op zondag 5 juli 2020 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Duidelijk geel en die bullshit van ik zag het niet heeft er in het verleden ook niet toe gedaan.
Jammer die complete willekeur telkens.
Bron?quote:Op zondag 5 juli 2020 10:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens in onderhandeling. Zowel Hamilton als Toto hebben dit al ontkend.
Je hebt gelijk. En dat is eigenlijk nog veel erger.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is geen willekeur. Het is handje klap.
ik denk het niet omdat enkelen al uitgesproken hebben het niet te doen, vandaar deze mededeling, ik weet alleen nog niet wie.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De gene die het niet doet, krijgt natuurlijk de volle laag. Zo werkt de linkse wereld deze dagen. Dus ze zullen het allemaal wel doen.
Ah oke dat wist ik niet. We gaan het zien.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet omdat enkelen al uitgesproken hebben het niet te doen, vandaar deze mededeling, ik weet alleen nog niet wie.
je hebt wat moeite met hem hč?quote:Op zondag 5 juli 2020 10:20 schreef vosss het volgende:
Zou mooi zijn als ze dat over het paard getilde figuur eens op zijn plek zetten.
Het is een complot!quote:Op zondag 5 juli 2020 10:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is geen willekeur. Het is handje klap.
Ik heb geen moeite met die knaker an sich en ik heb geen moeite met zijn kleur of afkomst. Ik heb moeite met de FIA die veel en vaak in zijn voordeel handelt en ik heb moeite met zijn gejank overal.quote:
Toto:quote:
Ow ok, dat stond er ook pas amper een uur opquote:Op zondag 5 juli 2020 10:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toto:
https://www.motorsport.co(...)llars-wolff/4825673/
Hamilton:
https://www.racefans.net/(...)demands-are-made-up/
Laten we nu eerst de race maar eens af wachten. Die kwalificatie trim zit er niet op in de race he. Max heeft al eerder races van het snellere Mercedes gewonnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had me zo verheugd op dit nieuwe seizoen. Maar op basis van wat er tot nu toe is laten zien ben ik bang dat het wederom een saai seizoen gaat worden. In dat geval hoop ik in ieder geval dat Bottas die kneus van z'n kampioenschap kan onthouden.
Bij zo'n team rijdt hij al, ook al zijn ze niet de favoriet. Goddank rijdt hij niet bij een megadominant team, dan zou echt elke niet-zege vanuit zijn oogpunt een teleurstelling zijn en is alles dus óf normaal óf teleurstellend, maar nooit bijzonder.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Laten we nu eerst de race maar eens af wachten. Die kwalificatie trim zit er niet op in de race he. Max heeft al eerder races van het snellere Mercedes gewonnen.
En anders.. Max geen WK, maar fluitend 3e. Ik kan er niet wakker van liggen. Toen Max in de TR stapte konden we alleen nog maar dromen dat er ooit een NL coureur een GP zou winnen. Laat staan dat we er 1 zouden hebben die als 1 van de besten van het veld word gezien en de podiumplaatsen aan elkaar rijgt. Niet alleen dat maar hij laat ook steeds huzarenstukjes zien die je gewoon niet bij de andere coureurs ziet.
Zelfs al word hij nooit WK, hij gaat echt wel de geschiedenisboeken in als 1 van de besten.
Ik had ervoor getekend, toen Max begon. Succes went en we willen allemaal meer maar hij heeft nog zeeen van tijd. Vergeet niet hoe oud Max is... Die WK kans komt echt nog wel een keer.
Met zoveel talent is het een kwestie van tijd voordat een team met een potientiele WK auto je oppakt.
/roze bril mode uit.
Daar zittie toch al?quote:Op zondag 5 juli 2020 10:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Met zoveel talent is het een kwestie van tijd voordat een team met een potientiele WK auto je oppakt.
Hij zit in een competetieve auto. Niet inde WK auto. Dat is nog altijd de Mercedes. Rb komt net te kortquote:
Jij had het over in potentie. De Red Bull is in potentie een titel-waardige auto, alleen zijn ze niet de favoriet.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij zit in een competetieve auto. Niet inde WK auto. Dat is nog altijd de Mercedes. Rb komt net te kort
Die van Toto wel. Van Hamilton las ik gisteren al.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok, dat stond er ook pas amper een uur op
I stand corrected
Ligt eraan. Ik denk namelijk niet dat de RB van dit moment een auto is waar je WK mee kan worden. Je kan er races mee winnen dat wel. Maar de Mercedes is op de meeste banen het sterkere concept.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij had het over in potentie. De Red Bull is in potentie een titel-waardige auto, alleen zijn ze niet de favoriet.
Daarom is Mercedes de favoriet.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik denk namelijk niet dat de RB van dit moment een auto is waar je WK mee kan worden. Je kan er races mee winnen dat wel. Maar de Mercedes is op de meeste banen het sterkere concept.
Wees blij dat hij niet hij Ferrari zit.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij zit in een competetieve auto. Niet inde WK auto. Dat is nog altijd de Mercedes. Rb komt net te kort
Ja, ongeacht de prestaties van Ferrariquote:Op zondag 5 juli 2020 10:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wees blij dat hij niet hij Ferrari zit.
https://news.sky.com/stor(...)taking-knee-12021486quote:Lewis Hamilton has told his Formula One rivals that "silence is complicit" in racism after it emerged drivers are divided over whether to take a knee before Sunday's Austrian Grand Prix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |