Misschien wel niet. Softs moeten vaak wel eerder stoppen. Maar als je zelf niet stopt met je mediums dan loop je het risico op een undercut. Al hebben vorig jaar wel gezien dat Max inhalen op deze baan met betere banden ook prima vindt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Max zijn bandenvoordeel gaat benutten morgen.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:39 schreef endrome het volgende:
Max zn Pole lap werd afgenomen ja, en ook nog eens een grido straf. Zijn 1 na snelste ronde was in Mexico namelijk ook nog goed voor p1.
Kijk net ff op de replay, doet Hamiltons onboard het als enige niet.quote:
EPSTEINEDquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk net ff op de replay, doet Hamiltons onboard het als enige niet.
Gezichtsbedrogquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk net ff op de replay, doet Hamiltons onboard het als enige niet.
quote:
Dan maar via Bottas' onboard.quote:
Andere camerahoek Bottasquote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Dan maar via Bottas' onboard.
[ afbeelding ]
arme Lewis toch. Slap excuusquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb trouwens wel de audio tussen Lewis en Bono, Lewis zei dat hij geen gele vlag kon zien door het stof
Zou dat op zichzelf al geen reden zijn om het gas los te laten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb trouwens wel de audio tussen Lewis en Bono, Lewis zei dat hij geen gele vlag kon zien door het stof
Dat werd wel als argument in Mexico aangedragen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou dat op zichzelf al geen reden zijn om het gas los te laten?
Das het eerste wat ik dacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze hem niet straffen zetten ze een gevaarlijk precedent. Die gele vlaggen zijn er voor de veiligheid en daar moet je niet mee fucken. Als je daar onderuit kan komen met als reden "ik zag het niet" dan gaan er meer die gele vlaggen negeren.quote:
Zolang het niet letterlijk zo in de reglementen staat zie ik de FIA er toe in staat hem er met een vermaning af te laten komen...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ze hem niet straffen zetten ze een gevaarlijk precedent. Die gele vlaggen zijn er voor de veiligheid en daar moet je niet mee fucken. Als je daar onderuit kan komen met als reden "ik zag het niet" dan gaan er meer die gele vlaggen negeren.
Dan hadden ze dat vorig jaar ook bij Verstappen moeten doenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Zolang het niet letterlijk zo in de reglementen staat zie ik de FIA er toe in staat hem er met een vermaning af te laten komen...
Het is weliswaar maar 1 Q, maar het verschil op zo’n kort baantje vind ik echt zorgwekkend.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het te voorbarig op basis van 1 kwalificatie, morgen even kijken hoe de verhoudingen in racepace zijn maar dat Mercedes weer favoriet voor de titel is lijkt me geen openbaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |