Gipspoot mag niet nat worden, is „open wond“quote:
Wat heb je nu weer kapotgemaakt?quote:
Maar eens zien, er is ook nog het Gildehauser Venn in de buurt, en vast nog wel meer leuksquote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon rondjes op die heuvel lopen dan. Maar lekker man, en nog het hele weekend voorpret
Altijd goed als je een ander de schuld kan gevenquote:
Hm ja is ook lastig helpen zo van afstand. Alle .exe's geprobeerd die in de mappen voorkomen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want door die melding kan je verder niks in het programma doen, alleen oke klikken en ddan sluit het programma af
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
En die gaat HK vast wel even voor je terugzetten.
[KSC #11578] emmer koffiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een haakje teveel uit de TT gesloopt.
opnieuw instaleren al gedaan ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm ja is ook lastig helpen zo van afstand. Alle .exe's geprobeerd die in de mappen voorkomen?
Heb je al geprobeerd helemaal te deīnstalleren en weer opnieuw installen?
Is al gemaaktquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[KSC #11578] emmer koffie
kzie niks?
je kan wel in de iieeee teeeee gaan werkuhhhh jognuhquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jawel TT... hup kom maar even mee naar de folterkelderquote:
eerst maar s;lapen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
je kan wel in de iieeee teeeee gaan werkuhhhh jognuh
Dat hoor ik tegen mensen te zeggenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef crv het volgende:
[..]
Jawel TT... hup kom maar even mee naar de folterkelder
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerst maar s;lapen.
ben een natte vaatdoek
wat, je zocht serieus met de search van windows? dat ding dat al sinds windows 7 kapotter is dan de enkel van @crv? in het kwadraatquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht vind wat
heb iets,
wat raar is dat de search in windows het niet kan vinden
Das wel heel erg kapotquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat, je zocht serieus met de search van windows? dat ding dat al sinds windows 7 kapotter is dan de enkel van @:crv? in het kwadraat
ja, hier kan hij echt nooit vinden wat ik nodig heb.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy had jij last van verwelkingsziekte?
Ohja zou nog foto van mijn bruggie voor je maken,quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy had jij last van verwelkingsziekte?
en ik wilde nog even wegquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het is echt kutweer jongens, van die regen waarvan je denkt ach het is maar een miezertje maar waar je dus binnen no time doorweekt van bent,
wilde net buiten wat gaan doen. gaat 't regenenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het is echt kutweer jongens, van die regen waarvan je denkt ach het is maar een miezertje maar waar je dus binnen no time doorweekt van bent,
daarom zit ik binnen en niet op de fietsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ben alleen even naar wat winkels aan de andere kant van mijn straat geweest, maar echt blugh. Misschien wordt het zo weer droog?quote:
Ja dat was me inmiddels ook opgevallen jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
half 2 zou het droog moeten zijn volgens buienradarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:06 schreef Karzai het volgende:
2 uur is het droog, ga ik een rondje lopen
ik eet lang niet elke dag brood ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
Versch brood, wel lekker maar teveel moeite voor mij alleen.
En ik eet niet zoveel brood, met een heel brood doe ik een week
Mja, en vanaf 5 uur houdt het niet meer op met regenen. Nooit heel veel, maar urenlang motregen is ook kut. Maar even de lange broek aan voor een wandeltje straks. Want boven de 18 graden wordt het ook niet. Het lijkt wel eind maart of zoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
half 2 zou het droog moeten zijn volgens buienradar
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
Versch brood, wel lekker maar teveel moeite voor mij alleen.
En ik eet niet zoveel brood, met een heel brood doe ik een week
heeft hier enkel donderdag wat geregend .. nu alweer warm en zonnigquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
het is droog.
Heb maar een paar druppeltjes gevoeld tijdens mij rondje
zonnig is het niet echt, maar wel warm genoeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
heeft hier enkel donderdag wat geregend .. nu alweer warm en zonnig
nooit te Früh voor een Kölschquote:
Ik geef meestal de voorkeur aan Weizenbier.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zulk lekker bier. Eigenlijk gewoon mijn favoriet.
Ook lekker. Benediktiner schenken ze hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geef meestal de voorkeur aan Weizenbier.
Die heb ik nog 2 liggen voor ergens deze weekquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker. Benediktiner schenken ze hier.
niks mis meequote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker. Benediktiner schenken ze hier.
Neus gebroken door de chirurg zodat hij weer fatsoenlijk door z'n neus kan ademen. Dus 2 weken geen datesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
15 km gelopen. Na de lunch nog 5.
Wat is er met Gergely eigenlijk?
Gwergwely klinkt wel als snurken voor gevorderden trouwensquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neus gebroken door de chirurg zodat hij weer fatsoenlijk door z'n neus kan ademen. Dus 2 weken geen dates
Nou dat deed ie ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gwergwely klinkt wel als snurken voor gevorderden trouwens
Klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neus gebroken door de chirurg zodat hij weer fatsoenlijk door z'n neus kan ademen. Dus 2 weken geen dates
Nee, is zo gegroeid.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijkWas z’n neus al eens eerder gebroken en niet goed gezet?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg het al benauwd bij de gedachte. Als ik een verstopte neus heb door een verkoudheid word ik al gek
Wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs ooit moeten afkicken van een neussprayverslaving na een zware verkoudheid.
boks.. heb altijd neusspray binnen handbereikquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg het al benauwd bij de gedachte. Als ik een verstopte neus heb door een verkoudheid word ik al gek
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Wist niet eens dat je daar verslaafd aan kon raken.
#verslavingstopicquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.. heb altijd neusspray binnen handbereik
Als je het te lang gebruikt raken je slijmvliezen geīrriteerd en heb je die spray steeds opnieuw nodig om je neus open te houden terwijl de verkoudheid al lang voorbij is. Het is niet zo dat ik tripte op neussprayquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Wist niet eens dat je daar verslaafd aan kon raken.
Proostquote:
Ah op die manierquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het te lang gebruikt raken je slijmvliezen geīrriteerd en heb je die spray steeds opnieuw nodig om je neus open te houden terwijl de verkoudheid al lang voorbij is. Het is niet zo dat ik tripte op neusspray
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.. heb altijd neusspray binnen handbereik
ik heb altijd wel games in handbereikquote:
Ik labello, kan echt niet zonderquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik heb altijd wel games in handbereik![]()
Lekker rellen daarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:09 schreef mschol het volgende:
oh en nu opweg naar Utrecht omdat fuck it ik wil er even uit.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je dadenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, mag ik dan de lego store plunderen? scheelt weer 400 euro uitgeven
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, mag ik dan de lego store plunderen? scheelt weer 400 euro uitgeven
Voor verfijnd moet je ook niet naar Duitslandquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Dat was niet verfijnd, maar wel veel en vooral ook lekker
Ik hoef niet zo heel nodig verfijnd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor verfijnd moet je ook niet naar Duitsland![]()
Nee ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo heel nodig verfijnd.
Ik ook, ben niet zo van het verfijnde etenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoorEen dikke schnitzel met een sausje en wat friet en ik vind het al gauw mooi
Ik heb het weleens gedaan. De ene keer likte ik zowat m'n bord af zo lekker en de andere keer zat ik met tegenzin een stuk rog op te eten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:39 schreef Karzai het volgende:
ik zou best wel een keer in een sterren restaurant willen eten
Maar ben ook geen moeilijke eter, schnitzel patat prima
Je broek in je sokken stoppen scheelt al stukken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff smal bospaadje. Weer besprongen door teken
Je had ook besprongen kunnen worden door een eenzame boswachter.....quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff smal bospaadje. Weer besprongen door teken
Waarom zijn die er?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:55 schreef mschol het volgende:
genoeg politie hier om geen 1,5m afstand te kunnen houden #Utrecht
de vraag is wat hij erger vindtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had ook besprongen kunnen worden door een eenzame boswachter.....
Ow, zou best kunnen. Ik vollg het nieuws niet meer echt de laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had ik iets gelezen over een verboden demonstratie
ja geloof weer van die anti maatregelen mensenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had ik iets gelezen over een verboden demonstratie
Ik stel voor dat we die gewoon meteen platschieten.quote:Duizend voetbalhooligans verwacht bij verboden protest Utrecht
1000 teringquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die gewoon meteen platschieten.
Als je een beetje efficiënt schiet zijn ze zo weg gemaaid.quote:
die hooligans komen toch niet om te demonstrerenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
Maar zou ze gewoon laten komen al die protesten verbieden is olie op het vuur
Die moeten ook hun lolletje hebben nu het niet meer in stadia mag. Gewoon even lekker elkaar in elkaar laten slaan en ze dan niet meer accepteren in het ziekenhuis ivm corona. Leren ze het vanzelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hooligans komen toch niet om te demonstreren
maakt niet uit ze komen alleen om te rellen, maar houdt ze maar eens tegenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hooligans komen toch niet om te demonstreren
Dat had rare blikken opgeleverdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je broek in je sokken stoppen scheelt al stukken.
Wat een uienweer idd. Wat ga je doenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
als het nou stopt met regenen kan ik naar buiten
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had rare blikken opgeleverdIk heb een korte broek aan
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had ook besprongen kunnen worden door een eenzame boswachter.....
Ben je nog steeds aan de wandel?quote:
Ja dan zou het een beetje gek zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had rare blikken opgeleverdIk heb een korte broek aan
Heb jij zulke kleine voeten?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Net weer even met mijn voetjes in ijskoud water gepoedeld. Nu aan de koffie in het hotel
Mannen met kleine voetjes compenseren dat met andere extra groten matenquote:
Vind het altijd een beetje raar als volwassen mensen het over hun voetjes hebben. Zelfs bij kinderen noem ik het voeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen met kleine voetjes compenseren dat met andere extra groten maten
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen met kleine voetjes compenseren dat met andere extra groten maten
hoe ist met de kikkers?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het altijd een beetje raar als volwassen mensen het over hun voetjes hebben. Zelfs bij kinderen noem ik het voeten.
Maar als je echt kleine voetjes hebt moet je ze toch gewoon zo noemenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het altijd een beetje raar als volwassen mensen het over hun voetjes hebben. Zelfs bij kinderen noem ik het voeten.
Die zie ik nog regelmatig. Hoef voorlopig de bak niet schoon te maken gelukkig.quote:
Hangt denk ik van de definitie van klein af.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als je echt kleine voetjes hebt moet je ze toch gewoon zo noemen
In dat geval heb ik gewoon kleine voetjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die zie ik nog regelmatig. Hoef voorlopig de bak niet schoon te maken gelukkig.
[..]
Hangt denk ik van de definitie van klein af.
Yep maar heb nu nog maar heel weinig tijd voor die tuin, te weinig.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
Zijn de kindjes blij met je tuin insecten?
Lekkah!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Even aan de vitamientjes denken
Hast Du schnell gemacht!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Bayern soneinen 100km von Regen Harry.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar heb nu nog maar heel weinig tijd voor die tuin, te weinig.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb je op de fiets toch niet nodig :pquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Kutweer om te fietsen en ik heb geen mondkapje
Nee maar omdat kutweer dan eventueel OVquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb je op de fiets toch niet nodig :p
K heb weer een verkeerd gevangen
Het is idd schijtweerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee maar omdat kutweer dan eventueel OV
Een verkeerd gevangen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb je op de fiets toch niet nodig :p
K heb weer een verkeerd gevangen
Vind ze echt naar omdat je ze amper hoort, heb er echt al een paar keer bijna onder gelegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Die elektrische deel scooters is wel succes in den haag. 2e merk erbij wat je veel ziet
kutapparaten, je hoort ze niet aankomen, maken vaak hele capriolen op fietspaden..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Die elektrische deel scooters is wel succes in den haag. 2e merk erbij wat je veel ziet
Wat voor pakjes was je aan het rondbrengen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zeker niet, morgen weer een dag.
Is toch heerlijk geen herrie, gewoon uit je doppen kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
kutapparaten, je hoort ze niet aankomen, maken vaak hele capriolen op fietspaden..
verbieden die onzin, of verplicht een echt motorgeluid erin zetten
Ja ze zijn sneaky hequote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ze echt naar omdat je ze amper hoort, heb er echt al een paar keer bijna onder gelegen.
Koffiepakketjes voor gemeente medewerkers. Laatste 3 dagen uhm 194 pakketjes afgeleverd bij mensen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor pakjes was je aan het rondbrengen?
Ow netjesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koffiepakketjes voor gemeente medewerkers. Laatste 3 dagen uhm 194 pakketjes afgeleverd bij mensen.
nee, levensgevaarlijk voor fietsers. zeker als er weer een vanachteren uit het niets je maar even afsnijdtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is toch heerlijk geen herrie, gewoon uit je doppen kijken
Haha als het goed is klopt het precies.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow netjes![]()
Als je er een paar over hebt mag je die bij mij komen afleveren
Gewoon een paar pakjes achterover drukken. Als je dat niet doet kun je nooit carričre maken in de politiekquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha als het goed is klopt het precies.
Ik heb net weer een rondje gelopen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
als het nou stopt met regenen kan ik naar buiten
ja dat is asociaal verkeersgedrag, wat wel bovenmatig voorkomt bij scooterrijders moet ik toegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, levensgevaarlijk voor fietsers. zeker als er weer een vanachteren uit het niets je maar even afsnijdt
Als het echt kan, had het wel op groen gestaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:04 schreef mschol het volgende:
ik rij te netjes als fietser (als ik mijzelf met de rest vergelijk), ookal rijdt ik vaak genoeg door rood (alleen als het echt, echt kan zeg maar)
helaas zijn stoplichten niet zo slim om op groen te springen als er geen verkeer (meer) op de kruising staat, dus dan kan het echt welquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het echt kan, had het wel op groen gestaan.
Wil ik ook wel, maar anders slaap ik vannacht niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
Kruip denk ik zo lekker nog even mijn bed in, beetje lezen, beetje tukken.
Is wel een stoplicht (bij de kinderboerderij) wat voor fietsers bijna altijd op groen staat. Soms kom ik aanrijden en springt hij op rood maar voor ik kan stoppen staat hij alweer op groen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas zijn stoplichten niet zo slim om op groen te springen als er geen verkeer (meer) op de kruising staat, dus dan kan het echt wel
ook vakantie?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
Kruip denk ik zo lekker nog even mijn bed in, beetje lezen, beetje tukken.
die schuinoversteken bij kampefoelistraat? die weet idd nauwelijks wat hij wilquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is wel een stoplicht (bij de kinderboerderij) wat voor fietsers bijna altijd op groen staat. Soms kom ik aanrijden en springt hij op rood maar voor ik kan stoppen staat hij alweer op groen.
is goed pik, doe rustig aan groeten aan je vrouwtje en de kleinequote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ga voldaan naar huis na een aantal afspraken.
Kleine is logeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
is goed pik, doe rustig aan groeten aan je vrouwtje en de kleine
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die schuinoversteken bij kampefoelistraat? die weet idd nauwelijks wat hij wil
Knaken binnengehaald?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geleenstraat geweest?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook lekker, vooral als je helemaal niks hoeftquote:
Heb best veel gedaan eigenlijk. Boodschappen bij verschillende winkels, gehaktballetjes gemaakt, kledingkast uit gemest, kelderkast deels opgeruimd, was gedraaid. Afgewassen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook lekker, vooral als je helemaal niks hoeft
Oeh gehaktballetjesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb best veel gedaan eigenlijk. Boodschappen bij verschillende winkels, gehaktballetjes gemaakt, kledingkast uit gemest, kelderkast deels opgeruimd, was gedraaid. Afgewassen.
Fijn dat de zaken weer aantrekkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen ook nog even middagje.
Hoop dat ik morgen ook zo'n dag heb, vandaag was ik luiquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb best veel gedaan eigenlijk. Boodschappen bij verschillende winkels, gehaktballetjes gemaakt, kledingkast uit gemest, kelderkast deels opgeruimd, was gedraaid. Afgewassen.
Ja hetzij nog met enige beperkingen maar er is al best veel weer mogelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat de zaken weer aantrekken
Anderhalvemeterhaagsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hetzij nog met enige beperkingen maar er is al best veel weer mogelijk.
Ondertussen sta ik te wachten op de rampstadrail. In de wind en regenquote:
Weer hard gebikkeld vandaag?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker! Heb je je maand vakantie al gehad?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maandje vakantie dus moet dit weekend even door.
Yesja. Juniquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Heb je je maand vakantie al gehad?
Aight. Waar ben je heen geweest?quote:
Ja ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik zit erinquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik te wachten op de rampstadrail. In de wind en regen
quote:Man aangehouden in Utrecht
Inmiddels heeft de politie een man aangehouden bij station Utrecht Centraal. "Er is zojuist iemand gearresteerd en in een busje afgevoerd", zegt verslaggever Marc Hamer. "Hij had een pak aan. Het zou zomaar iemand van de organisatie kunnen zijn geweest."
Daarom lees ik nauwelijks nog nieuwsquote:
Hoe laat eet je vandaag?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfde tijd als gisterquote:
Ik ga nog maar een blokje omlopen straks, heb nog geen 1000 stappen gehad vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een ouwelullenslaapje doen trouwens.
Wow dat is gewoon knapquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een blokje omlopen straks, heb nog geen 1000 stappen gehad vandaag
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, daar ben je te oud voor
kloptquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat er alleen groene linkse hippies en Aziatische studenten in Wageningen woonden.
Valt mee hoor. Mijn broer heeft er een paar jaar gewoond. En hij is geen groen linkse Hippie..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat er alleen groene linkse hippies en Aziatische studenten in Wageningen woonden.
ben met de cognac begonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Heb je die fles jenever al op Karzai?:p
Nee, qua regen is er nauwelijks iets gevallen in EHV. Alleen was het best druk, dus was ik pas net na vieren thuis. (Omdat ik best vermoeid was en dorst had, ben ik eerst even de AH binnen gelopen)quote:
Ja mijn broer ook maar toch.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Mijn broer heeft er een paar jaar gewoond. En hij is geen groen linkse Hippie..
Nu lekker chill thuisquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, qua regen is er nauwelijks iets gevallen in EHV. Alleen was het best druk, dus was ik pas net na vieren thuis. (Omdat ik best vermoeid was en dorst had, ben ik eerst even de AH binnen gelopen)
Betere werkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:00 schreef Karzai het volgende:
maar zo worstjes bakken en friet in de oven
Creamy Bacon, die bestel ik eigenlijk altijd wel...quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Creamy Bacon, die bestel ik eigenlijk altijd wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |