Gipspoot mag niet nat worden, is „open wond“quote:
Wat heb je nu weer kapotgemaakt?quote:
Maar eens zien, er is ook nog het Gildehauser Venn in de buurt, en vast nog wel meer leuksquote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon rondjes op die heuvel lopen dan. Maar lekker man, en nog het hele weekend voorpret
Altijd goed als je een ander de schuld kan gevenquote:
Hm ja is ook lastig helpen zo van afstand. Alle .exe's geprobeerd die in de mappen voorkomen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want door die melding kan je verder niks in het programma doen, alleen oke klikken en ddan sluit het programma af
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
En die gaat HK vast wel even voor je terugzetten.
[KSC #11578] emmer koffiequote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een haakje teveel uit de TT gesloopt.
opnieuw instaleren al gedaan ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm ja is ook lastig helpen zo van afstand. Alle .exe's geprobeerd die in de mappen voorkomen?
Heb je al geprobeerd helemaal te deïnstalleren en weer opnieuw installen?
Is al gemaaktquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[KSC #11578] emmer koffie
kzie niks?
je kan wel in de iieeee teeeee gaan werkuhhhh jognuhquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jawel TT... hup kom maar even mee naar de folterkelderquote:
eerst maar s;lapen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
je kan wel in de iieeee teeeee gaan werkuhhhh jognuh
Dat hoor ik tegen mensen te zeggenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef crv het volgende:
[..]
Jawel TT... hup kom maar even mee naar de folterkelder
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerst maar s;lapen.
ben een natte vaatdoek
wat, je zocht serieus met de search van windows? dat ding dat al sinds windows 7 kapotter is dan de enkel van @crv? in het kwadraatquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
oh wacht vind wat
heb iets,
wat raar is dat de search in windows het niet kan vinden
Das wel heel erg kapotquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat, je zocht serieus met de search van windows? dat ding dat al sinds windows 7 kapotter is dan de enkel van @:crv? in het kwadraat
ja, hier kan hij echt nooit vinden wat ik nodig heb.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy had jij last van verwelkingsziekte?
Ohja zou nog foto van mijn bruggie voor je maken,quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy had jij last van verwelkingsziekte?
en ik wilde nog even wegquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het is echt kutweer jongens, van die regen waarvan je denkt ach het is maar een miezertje maar waar je dus binnen no time doorweekt van bent,
wilde net buiten wat gaan doen. gaat 't regenenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Het is echt kutweer jongens, van die regen waarvan je denkt ach het is maar een miezertje maar waar je dus binnen no time doorweekt van bent,
daarom zit ik binnen en niet op de fietsquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ben alleen even naar wat winkels aan de andere kant van mijn straat geweest, maar echt blugh. Misschien wordt het zo weer droog?quote:
Ja dat was me inmiddels ook opgevallen jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
half 2 zou het droog moeten zijn volgens buienradarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:06 schreef Karzai het volgende:
2 uur is het droog, ga ik een rondje lopen
ik eet lang niet elke dag brood ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
Versch brood, wel lekker maar teveel moeite voor mij alleen.
En ik eet niet zoveel brood, met een heel brood doe ik een week
Mja, en vanaf 5 uur houdt het niet meer op met regenen. Nooit heel veel, maar urenlang motregen is ook kut. Maar even de lange broek aan voor een wandeltje straks. Want boven de 18 graden wordt het ook niet. Het lijkt wel eind maart of zoquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
half 2 zou het droog moeten zijn volgens buienradar
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
Versch brood, wel lekker maar teveel moeite voor mij alleen.
En ik eet niet zoveel brood, met een heel brood doe ik een week
heeft hier enkel donderdag wat geregend .. nu alweer warm en zonnigquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
het is droog.
Heb maar een paar druppeltjes gevoeld tijdens mij rondje
zonnig is het niet echt, maar wel warm genoeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
heeft hier enkel donderdag wat geregend .. nu alweer warm en zonnig
nooit te Früh voor een Kölschquote:
Ik geef meestal de voorkeur aan Weizenbier.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zulk lekker bier. Eigenlijk gewoon mijn favoriet.
Ook lekker. Benediktiner schenken ze hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geef meestal de voorkeur aan Weizenbier.
Die heb ik nog 2 liggen voor ergens deze weekquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker. Benediktiner schenken ze hier.
niks mis meequote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker. Benediktiner schenken ze hier.
Neus gebroken door de chirurg zodat hij weer fatsoenlijk door z'n neus kan ademen. Dus 2 weken geen datesquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
15 km gelopen. Na de lunch nog 5.
Wat is er met Gergely eigenlijk?
Gwergwely klinkt wel als snurken voor gevorderden trouwensquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neus gebroken door de chirurg zodat hij weer fatsoenlijk door z'n neus kan ademen. Dus 2 weken geen dates
Nou dat deed ie ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gwergwely klinkt wel als snurken voor gevorderden trouwens
Klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neus gebroken door de chirurg zodat hij weer fatsoenlijk door z'n neus kan ademen. Dus 2 weken geen dates
Nee, is zo gegroeid.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijkWas z’n neus al eens eerder gebroken en niet goed gezet?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg het al benauwd bij de gedachte. Als ik een verstopte neus heb door een verkoudheid word ik al gek
Wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs ooit moeten afkicken van een neussprayverslaving na een zware verkoudheid.
boks.. heb altijd neusspray binnen handbereikquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg het al benauwd bij de gedachte. Als ik een verstopte neus heb door een verkoudheid word ik al gek
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Wist niet eens dat je daar verslaafd aan kon raken.
#verslavingstopicquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.. heb altijd neusspray binnen handbereik
Als je het te lang gebruikt raken je slijmvliezen geïrriteerd en heb je die spray steeds opnieuw nodig om je neus open te houden terwijl de verkoudheid al lang voorbij is. Het is niet zo dat ik tripte op neussprayquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Wist niet eens dat je daar verslaafd aan kon raken.
Proostquote:
Ah op die manierquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het te lang gebruikt raken je slijmvliezen geïrriteerd en heb je die spray steeds opnieuw nodig om je neus open te houden terwijl de verkoudheid al lang voorbij is. Het is niet zo dat ik tripte op neusspray
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.. heb altijd neusspray binnen handbereik
ik heb altijd wel games in handbereikquote:
Ik labello, kan echt niet zonderquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik heb altijd wel games in handbereik![]()
Lekker rellen daarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:09 schreef mschol het volgende:
oh en nu opweg naar Utrecht omdat fuck it ik wil er even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |