Kan zijn maar volgens mij trok de auto over de curb naar links na correctie en toen de vangrail in.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
net op de plek waar een paar tellen geleden de Racing point er wat olie uit gooide?
Wordt een gezellig seizoenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu al zin in mensen die zin hebben in mensen die zin hebben in het gebash op Latifi door mensen die de F2 niet gezien hebben
Al duurde het daar ook wel een aantal jaar. Zoveel tijd heb je niet in de F1 of je moet net zoals Stroll een rijke vader heb...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:25 schreef heywoodu het volgende:
Nu al zin in het gebash op Latifi door mensen die de F2 niet gezien hebben en dus niet hebben gezien dat hij - ook al is hij wellicht geen megatalent - best een prima pot kan rijden
Snap ik, maar er wordt soms een beetje gedaan alsof zijn voornaam Mahaveer is, zeg maarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Al duurde het daar ook wel een aantal jaar. Zoveel tijd heb je niet in de F1 of je moet net zoals Stroll een rijke vader heb...
Oh, wacht
Of ze denkt we hebben een waardige opvolger voor strollquote:
Ja ja nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef Newone82 het volgende:
Einde van het seizoen dus pas DAS systeem bij Red Bull.
https://www.gptoday.net/n(...)-ook-das-ontwikkelen
Daar heb ik het toch niet over? Ik wil weten hoe het werkt. En niet raden, ben oprecht geinteresseerd in de tech er van. Dus echt de techniek, niet wat het doet, maar hoe ze het voor elkaar hebben gekregen. Misschien volgend jaar als het niet meer mag en Mercedes er toch niks meer mee te verliezen heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
FIA: het is legaal omdat wij hun advies hebben gegeven en mercedes het zo heeft uitgevoerd.
en daar zul je het mee moeten doen.
Die auto is nooit klaar geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed. op naar de garage. hij moet voor 15:00 uur alweer klaar zijn.
en liefst beetje goedkoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lord Raghunathan mis ik dit jaar wel in de F2, ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snap ik, maar er wordt soms een beetje gedaan alsof zijn voornaam Mahaveer is, zeg maar
Anything can fix by ducttapequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |