Ja voetbal kijken zonder fans was alleen gaar vanwege het geluid wat je mist. Dat valt nu met toegevoegd geluid al mee ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:06 schreef _UserName_ het volgende:
Er zijn geen fans bij, maar dat mis ik maar weinig, moet ik zeggen
Wij missen het niet. De kas wat minder.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:06 schreef _UserName_ het volgende:
Er zijn geen fans bij, maar dat mis ik maar weinig, moet ik zeggen
Waar heb je het over?quote:
Voetbal heb ik nog niet echt gekeken. Mede omdat zonder publiek er geen sfeer is en met de belachelijke regels lijkt het net een oefenwedstrijd. Bij F1 mis je het een stuk minder, wat jij zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja voetbal kijken zonder fans was alleen gaar vanwege het geluid wat je mist. Dat valt nu met toegevoegd geluid al mee ook.
Maar F1 mis ik het als kijker echt niet zo. Het is leuker als het een heel evenement is en de boel oranje kleurt maar zowel voetbal als F1 stoor ik me juist aan het in beeld brengen van Fans als er actie op de baan is.
Verder hoorde je soms wel als kijker wat gejuich als Max bv mooie actie deed maar de coureurs horen er weinig van denk ik.
Auto's en een circuit, meer niet nodig.
Even de juiste videoband erin stoppenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waar kijk jij?
(of wanneer kijk jij?)
Ik zat nog op Ziggo Racingquote:
Boeiend. Red Bull heeft MAXquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:12 schreef Newone82 het volgende:
Geen DAS de komende weken dus bij Red Bull
Niet echt handig om op racing kanaal een oude training uit te zenden nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik zat nog op Ziggo Racing
Inmiddels overgeschakeld naar Ziggo Sport
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Even de juiste videoband erin stoppen![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik zat nog op Ziggo Racing
Inmiddels overgeschakeld naar Ziggo Sport
Replayquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:14 schreef Sjemmert het volgende:
Die McLaren voorvleugel staat weer mooi te klapperen of was dat een replay van gister ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |