Dat valt wel op ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij het ook niet hebben. Tung die geeft ze allemaal les en Coronel moet ook steeds laten blijken dat hij er ook verstand van heeft.
Dit merkte je heel erg ja in die drie minuten die ik heb gekeken. Die vent heeft ook zo'n weerzinwekkend ego.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij het ook niet hebben. Tung die geeft ze allemaal les en Coronel moet ook steeds laten blijken dat hij er ook verstand van heeft.
Ben jij Ho Pin???quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:52 schreef StephanL het volgende:
Ho pin Tung is een goeie gast met veel kennis al zeg ik zelf
Ik zit nu de herhaling te kijken en Ho Pin Tung geeft echt supergoede uitleg over die banden en dan zitten Robbert en Tom em weer belachelijk te maken. Jammer is dat steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zie hier en op Twitter wekelijks dezelfde klachten over Mol Plooij de Coronels (met name Tom) en Rob, weinig positieve opmerkingen...... vraag me toch af waarom daar nog niet is ingegrepen. Erger me ook mateloosquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit nu de herhaling te kijken en Ho Pin Tung geeft echt supergoede uitleg over die banden en dan zitten Robbert en Tom em weer belachelijk te maken. Jammer is dat steeds.
Omdat je erbij typte “al zeg ik (het) zelf”quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee meer Ho ping.
Ik begrijp hem niet volgens mij. Vertel.
Haha neequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je erbij typte “al zeg ik (het) zelf”
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha neewas het maar zo’n feest. Lekker veel racen. Vind wel dat Ho Pin veel kennis heeft en het allemaal duidelijk uitlegt voor iedereen.
Is gewoon de regie die in z’n oor zit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom heeft Doornbos eigenlijk gehoorbescherming in? Lijkt me niet dat daar zoveel herrie is, toch?
Nee, van Gameren heeft wel zo'n oortje in, die bij Doornbos zijn anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon de regie die in z’n oor zit.
Beitske spinde in de Audi Squote:
Robert: “Laat ze die sensoren van die banden afhalen”quote:
In het interview met Max roept Olav ook dat hij dat al 1,5 jaar zegt ovrr afschaffen party mode..... Max negeerde dat mooi......quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:03 schreef opreis het volgende:
Olaf doet alsof hij meegeholpen heeft met het bannen van de party mode
Gary Anderson ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:03 schreef opreis het volgende:
Olaf doet alsof hij meegeholpen heeft met het bannen van de party mode
https://the-race.com/form(...)odes-is-good-for-f1/quote:Between the British Grand Prix and the 70th Anniversary Grand Prix that followed at Silverstone, I suggested – along with a few other points – that it would be a good idea to ban engine-mapping changes from the first time the cars leave the pitlane for qualifying.
I’m happy to see that someone from the FIA has taken a keen interest in reading articles on The Race website! Given it’s a new website I thought it might take them a bit longer, but keep reading and some other interesting ideas might just pop up…
Dat klopt ook, vorig jaar heeft hij nog geroepen in het F1 caféquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:44 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
In het interview met Max roept Olav ook dat hij dat al 1,5 jaar zegt ovrr afschaffen party mode..... Max negeerde dat mooi......
Dat zal ook wel maar volgens mij roept de halve wereld dat al jaren, niet alleen meneer Molquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat klopt ook, vorig jaar heeft hij nog geroepen in het F1 café
Laat Olav even lekker zijn gelijk halen, laat gaan johquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:59 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dat zal ook wel maar volgens mij roept de halve wereld dat al jaren, niet alleen meneer Mol
Hoezo bemoeit een darter zich met de F1?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gary Anderson ook
[..]
https://the-race.com/form(...)odes-is-good-for-f1/
Er zijn meer mensen die Gary Anderson heten. In dit geval gaat het om de ontwerper van de Jordan 191, één van de mooiste F1 wagens ooit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo bemoeit een darter zich met de F1?
Kreeg hetzelfde reactie op Facebook (Waarom Er meer factoren zijn waarom Albon in de kwalificatie een stuk langzamer is dan Max ) (Ik kwam met reactie dat zo,n Auto met veel rake een stuk lastiger is om af te stellen , en dat Albon/Gasly een zeer onervaren race engineer hadden...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die Gary Anderson heten. In dit geval gaat het om de ontwerper van de Jordan 191, één van de mooiste F1 wagens ooit.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gary_Anderson_(motorsport)
Iets met buitenlands voetbal, waar op dat moment meer kijkers voor zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef MakkieR het volgende:
Waarom heeft Ziggo het formule 1 cafe nooit op zondag avond om 22.30 uur geprogrammeerd als de race is geweest. Ik vind die show altijd zo knullig een beetje praten over de race van vorige week of twee weken terug en de vrijdag training terwijl het altijd over zondag gaat. Heeft dat met uitzendrechten te maken ofzo? Hoe dan ook het cafe op zondag was toch veel beter geweest of zijn jullie het daar niet mee eens.
Vrijdagavond is een logischer tijdstip voor een café. Qua nabeschouwing vind ik het op de zondag wel wat matig inderdaad, soms kunnen bepaalde over zaken later dingen bekend worden dus ik snap je punt wel. Dat proberen ze in samenwerking met het AD op te lossen door op maandag “crashen in de keuken” uit te zenden met een treurige act van Rob en Robert in een restaurant van Herman den Blijker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef MakkieR het volgende:
Waarom heeft Ziggo het formule 1 cafe nooit op zondag avond om 22.30 uur geprogrammeerd als de race is geweest. Ik vind die show altijd zo knullig een beetje praten over de race van vorige week of twee weken terug en de vrijdag training terwijl het altijd over zondag gaat. Heeft dat met uitzendrechten te maken ofzo? Hoe dan ook het cafe op zondag was toch veel beter geweest of zijn jullie het daar niet mee eens.
Eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar wij nabeschouwen gewoon op FOK!, wat ook wel prima is.
Dan had ik het café nog liever op maandag gehad. Een dag na de race, waar je volop kunt napraten over alle details, de latere beslissingen van strafpunten, boetes en tijdstraffen, alle interviews van na de race. Vrijdag vind altijd zo'n onnozele dag waarop niks te melden is. De afgelopen race is oud nieuws, niets over te melden en over de uitslag van de nieuwe race weten we eigenlijk nog niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrijdagavond is een logischer tijdstip voor een café. Qua nabeschouwing vind ik het op de zondag wel wat matig inderdaad, soms kunnen bepaalde over zaken later dingen bekend worden dus ik snap je punt wel. Dat proberen ze in samenwerking met het AD op te lossen door op maandag “crashen in de keuken” uit te zenden met een treurige act van Rob en Robert in een restaurant van Herman den Blijker.
Het F1 café is er ook gewoon om bijzaken te bespreken en daar is het uitstekend voor, niet alleen om races te analyseren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan had ik het café nog liever op maandag gehad. Een dag na de race, waar je volop kunt napraten over alle details, de latere beslissingen van strafpunten, boetes en tijdstraffen, alle interviews van na de race. Vrijdag vind altijd zo'n onnozele dag waarop niks te melden is. De afgelopen race is oud nieuws, niets over te melden en over de uitslag van de nieuwe race weten we eigenlijk nog niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |