Zaterdag The Dark Knight in de bios gezien. Briljante muziek.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet Hans Zimmer op 2 zetten (of eigenlijk op 1, waar hij gewoon hoort)
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:01:59Spectaculaire beelden van zeven zeecontainers in het Brabantse Wouwse Plantage die door criminelen als gevangenis en martelkamer gebruikt zouden worden. Binnen trof de politie onder andere tangen om vingers mee af te knippen aan. @mickvanwely praat ons vanavond bij. #BEAU https://t.co/VapHXTRAXN reageer retweet
Enige boeiende. Rest allemaal kut.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:01:59Spectaculaire beelden van zeven zeecontainers in het Brabantse Wouwse Plantage die door criminelen als gevangenis en martelkamer gebruikt zouden worden. Binnen trof de politie onder andere tangen om vingers mee af te knippen aan. @:mickvanwely praat ons vanavond bij. #BEAU https://t.co/VapHXTRAXN reageer retweet
Hans Frank.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben nu echt wel benieuwd wie die advocaat is
Anker en Ankerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben nu echt wel benieuwd wie die advocaat is
Zo nu en dan als blikken konden dodenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Maken jullie ook wel eens een vergismoord?
Notes genoeg hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Maken jullie ook wel eens een vergismoord?
Jammer dat hij meedoet aan dit 'We bellen gewoon aan zonder afspraak en niemand ziet dat er al een cameraman in de achtertuin is' toneelstukje.quote:
Ik als hovenier zijnde ben het hier mee eensquote:
Eens, maar wel goed dat hij door De Jonge is vervangen. Hij was alles behalve een crisismanager.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat hij meedoet aan dit 'We bellen gewoon aan zonder afspraak en niemand ziet dat er al een cameraman in de achtertuin is' toneelstukje.
als zijndequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als hovenier zijnde ben het hier mee eens
Dat wel inderdaad, we zijn er wel op voorruit gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, maar wel goed dat hij door De Jonge is vervangen. Hij was alles behalve een crisismanager.
Hier zeker een paar kilo aangekomen. Door dat thuiswerken beweeg je minder en snaai je meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben geen grammetje aangekomen, maar ook niet afgevallen
min 3 kilo spier, plus 3 kilo vet?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben geen grammetje aangekomen, maar ook niet afgevallen
Er is in mijn werk niets veranderd, scheelt ook een hoopquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zeker een paar kilo aangekomen. Door dat thuiswerken beweeg je minder en snaai je meer.
Voor een hovenier gaat thuiswerken idd niet op.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is in mijn werk niets veranderd, scheelt ook een hoop
Eerder andersom maat 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻quote:
Denk niet dat de baas blij zal zijn als ik mijn eigen tuin ga doen neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een hovenier gaat thuiswerken idd niet op.
Dat interesseert hem geen reet, dat mag de minister van financiën oplossen en dat er toevallig Corona crisis is interesseert hem ook geen reetquote:Op woensdag 8 juli 2020 21:50 schreef superniger het volgende:
En wie gaat dat allemaal betalen meneer Jetten?
Zal wel voor een fulltimebaan gelden. En het zijn vaak parttime banen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
4470 per maand voor het basisonderwijs
Whut?
Volgende week geen Beau? Wat komt er voor in de plaats?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje matige gasten deze week. Morgen de laatste.
Geen talkshow iig. Jimek pas 17 augustus terug.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Volgende week geen Beau? Wat komt er voor in de plaats?
Oh primaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen talkshow iig. Jimek pas 17 augustus terug.
Prima gastenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Peter Plasman, Richard de Mos, Helene Hendriks, Jack van Gelder, Dennis van de Ven, Jeroen van Koningsbrugge, Jan Dirk van der Burg
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet wel het slechtste nummer ooit van Joling zijn
Blij toe... langzamerhand is Eva gewoon vervelend, drammerig, partijdig, verwaand, nep, etc. en vooral BIDEN met haar blauwe pakje op verkiezingsavond...quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:47 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is Eerdmans verboden in deze show
Vanavond is hij er weerquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:47 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is Eerdmans verboden in deze show
Die man is zo ongenadig hard gezonken sinds ik 'm bij 9/11 door de straten van New York zag lopen...quote:
die verdiend wel even 80k in 2 weekjes Nederland alle media aflopen. Zijn tijd om te cashen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Michiel Vos ook. En dat is dan ‘journalist’. Lekker objectief.
Moet je wel een schep meenemen..quote:Op maandag 9 november 2020 22:42 schreef Stefanovich het volgende:
Haagse sjonnie uitnodigen....goed idee
nee simpele zielquote:Op maandag 9 november 2020 22:43 schreef Merkie het volgende:
Toch heeft hij wel gelijk dat het onzin is om dit over de rug van corona af te schaffen. Beetje schijnheilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |