En jortquote:Op maandag 6 juli 2020 21:55 schreef Keukendrol het volgende:
Iedereen weet wie het is.
Behalve ik dan
GJ "zure bonbon" Knoopsquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:09 schreef Keukendrol het volgende:
Hey, Lucille als presentatrice
Desondanks liep het debat volgens plan.
Zou ze dit ook weer hebben gedaan?quote:Op maandag 6 juli 2020 22:09 schreef Keukendrol het volgende:
Hey, Lucille als presentatrice
Desondanks liep het debat volgens plan.
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zou ze dit ook weer hebben gedaan? [ afbeelding ]
Omzigt heeft al gezegd dat Hoekstra zijn plek in het kabinet overneemt als hij wint.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Hugo zou een betere Minister President zijn
Ook primaquote:Op maandag 6 juli 2020 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omzigt heeft al gezegd dat Hoekstra zijn plek in het kabinet overneemt als hij wint.
Dan ga ik daar ook in mee als het klopt wat je zegtquote:Op maandag 6 juli 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel beter dan Hugo. Vandaar team Omzigt.
Zie je ze hebben het er nu ook overquote:Op maandag 6 juli 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ga ik daar ook in mee als het klopt wat je zegt
RensGodquote:Op maandag 6 juli 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie je ze hebben het er nu ook over
Zaterdag The Dark Knight in de bios gezien. Briljante muziek.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet Hans Zimmer op 2 zetten (of eigenlijk op 1, waar hij gewoon hoort)
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:01:59Spectaculaire beelden van zeven zeecontainers in het Brabantse Wouwse Plantage die door criminelen als gevangenis en martelkamer gebruikt zouden worden. Binnen trof de politie onder andere tangen om vingers mee af te knippen aan. @mickvanwely praat ons vanavond bij. #BEAU https://t.co/VapHXTRAXN reageer retweet
Enige boeiende. Rest allemaal kut.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BeauRTL twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 19:01:59Spectaculaire beelden van zeven zeecontainers in het Brabantse Wouwse Plantage die door criminelen als gevangenis en martelkamer gebruikt zouden worden. Binnen trof de politie onder andere tangen om vingers mee af te knippen aan. @:mickvanwely praat ons vanavond bij. #BEAU https://t.co/VapHXTRAXN reageer retweet
Hans Frank.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben nu echt wel benieuwd wie die advocaat is
Anker en Ankerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben nu echt wel benieuwd wie die advocaat is
Zo nu en dan als blikken konden dodenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Maken jullie ook wel eens een vergismoord?
Notes genoeg hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Maken jullie ook wel eens een vergismoord?
Jammer dat hij meedoet aan dit 'We bellen gewoon aan zonder afspraak en niemand ziet dat er al een cameraman in de achtertuin is' toneelstukje.quote:
Ik als hovenier zijnde ben het hier mee eensquote:
Eens, maar wel goed dat hij door De Jonge is vervangen. Hij was alles behalve een crisismanager.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat hij meedoet aan dit 'We bellen gewoon aan zonder afspraak en niemand ziet dat er al een cameraman in de achtertuin is' toneelstukje.
als zijndequote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als hovenier zijnde ben het hier mee eens
Dat wel inderdaad, we zijn er wel op voorruit gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, maar wel goed dat hij door De Jonge is vervangen. Hij was alles behalve een crisismanager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |