Blijkbaar mag het ook gewoon niet meer..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen Honda-updates meer dit seizoen:
https://racingnews365.nl/(...)r-verstappen-in-2020
dat was ook de reden dat ze verbaasd waren/zijn over de Mercedesquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het ook gewoon niet meer..
Ja, als je een hashtag van een coureur tweet dan komt dat daar opquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft men nu in Oostenrijk ledschermen oid geplaatst op de tribune in de laatste bocht?zie iedere keer andere opschrift op die tribune. Net MV33 daarna een regenboog.
twitter:F1 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 10:41:51Show your support for your favourite driver 🙌
Tweet using their hashtag to light up the last-corner grandstand
#AustrianGP 🇦🇹 #F1 https://t.co/486iZiWrir reageer retweet
Blijkbaar niet, ze zeggen nu ook dat er geen plaats is voor Vettel volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef shiz het volgende:
Ja, maar Fernando en Kimi doen het ook alleen maar omdat ze niks beters te doen hebben. Voordat ze een beetje in de tuin gaan lopen harken, doen ze liever een F1 auto rijden, kan ik inkomen, maar ja, dan moet je het rijden eigenlijk als een hobby zien en niet als een wedstrijd waarin je kampioen wil worden. Denk echter niet dat Seb het type is dat nog mee wil doen als 'ie niet om de titel kan strijden... maar schijnbaar trekt 'ie overal aan de bel om toch maar in F1 te blijven, dus who knows.
-- Maar STR en PER nemen toch geld mee. Waarom zou VET dan interessant zijn?
Er komt waarschijnlijk een Ferrari junior (Schumacher of Shwartzman) naast Kimi (als die nog doorgaat) in de Alfa.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:26 schreef shiz het volgende:
Rick zei het idd.
Zijn idee is idd het haast enige denkbare... Naast Kimi bij Alfa? Of Grossjean moeten ze bij Haas wegmikken ofzo. Maar ik denk gewoon exit. Mooie F1 carrière, nu wat anders in de autosport gaan doen.
Misschien, misschien niet. Zijn contract loopt dit jaar af.quote:
Kijk anders deze eens (mocht je hem nog niet gezien hebben), leuk trouwens voor iedereen om terug te kijken want damn wat reed ie goed in z'n rookiejaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:52 schreef bianconeri het volgende:
Zo hilarisch hoe mensen denken dat opa Alonso wel even weer terug gaat komen in de F1 haha.
Dat gaat nog mooi worden volgend jaar.
Iemand die al 10-15 jaar niets meer heeft kunnen tonen in de F1 die zou nu ineens na een periode van afwezigheid op zijn leeftijd ineens nog wat moeten kunnen? Yeah sure.
Die gaat geen tussenjaar nemen. Het is geen Alonso of Kyviat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:44 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Vettel niet zo nodig door hoeft als Kimi en als er geen plek is, er gewoon een jaartje tussenuit gaat. Kan best dat er in 2022 wel een goed stoeltje beschikbaar is.
Al zou Max en Vettel samen bij RB ook wel mooi zijn.
En waarom niet? Kvyat had weinig te kiezen hè.. en Alonso zat eigenlijk in dezelfde situatie als Vettel nu, die wilde vast nog wel door, maar er was bij de topteams geen plek meer..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:55 schreef needakill het volgende:
[..]
Die gaat geen tussenjaar nemen. Het is geen Alonso of Kyviat.
Dan mogen Leclerc en Bottas wel oppassenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:49 schreef Starflyer het volgende:
Uit de bubbel breken in Hongarije kan een gevangenisstraf of hoge boete opleveren volgens de Hongaarse autoriteiten.
https://m.gpupdate.net/nl(...)bubbel-in-hongarije/
Er waren er meer die buiten hun bubbel kwamen afgelopen week.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan mogen Leclerc en Bottas wel oppassen
Bottas kwam niet buiten zijn bubbel begreep ik. Wel buiten Oostenrijk (Monaco met zijn vriendin en personal trainer).quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er waren er meer die buiten hun bubbel kwamen afgelopen week.
Ik hoorde Kvyat en Chase Carey. Maar in het artikel wordt gesproken over verschillende teamleden.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bottas kwam niet buiten zijn bubbel begreep ik. Wel buiten Oostenrijk (Monaco met zijn vriendin en personal trainer).
Leclerc kwam duidelijk wel buiten zijn bubbel.
Maar wie nog meer dan?
Thanks!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik hoorde Kvyat en Chase Carey. Maar in het artikel wordt gesproken over verschillende teamleden.
Ja heel leuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kijk anders deze eens (mocht je hem nog niet gezien hebben), leuk trouwens voor iedereen om terug te kijken want damn wat reed ie goed in z'n rookiejaar.
Naast Kimi? Ipv Kimi mag ik toch hopen. Man oh man die kerel laat ook elke keer weer zien dat hij gewoon klaar is voor zijn pensioen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:26 schreef shiz het volgende:
Rick zei het idd.
Zijn idee is idd het haast enige denkbare... Naast Kimi bij Alfa? Of Grossjean moeten ze bij Haas wegmikken ofzo. Maar ik denk gewoon exit. Mooie F1 carrière, nu wat anders in de autosport gaan doen.
Lees nu dit. Wellicht 3x GP v Oostenrijk: https://www.gpblog.com/nl(...)rijk-te-houden-.htmlquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:49 schreef Starflyer het volgende:
Uit de bubbel breken in Hongarije kan een gevangenisstraf of hoge boete opleveren volgens de Hongaarse autoriteiten.
https://m.gpupdate.net/nl(...)bubbel-in-hongarije/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |