Hoe veroorzaak je etnisch profileren inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:49 schreef shiz het volgende:
'Police' eyewear. Hoe durft Hamilton na die police brutality.
Het heeft hier 2 minuten gewerkt net. Nu weer niks.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:50 schreef AMDB het volgende:
Iemand hier die F1 TV werkend heeft? Krijg geen video hier.
Hier werkt ie sinds een minuut of 5 weer, na 35/40 minuten downtime.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:50 schreef AMDB het volgende:
Nu doet ie het weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:50 schreef AMDB het volgende:
Werkt prima hierquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:50 schreef AMDB het volgende:
Thanks doet het weer iddquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:47 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
15:44u was het toen F1tv eindelijk begon te werken...
Ik zit al een tijdje te twijfelen om Ziggo op te zeggen om over te gaan naar glas + F1 TV maar dit soort berichten zijn niet echt bemoedigend.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het heeft hier 2 minuten gewerkt net. Nu weer niks.
Haha, zo het gaat altijd bij de hype voor het seizoen begint.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Iedere keer weer mensen die op basis van de VT conclusies trekken
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat heeft ook maar 2 ā 3 minuten geduurd.
Hebben ze toch ook niet nodig met hun 1000pkquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:53 schreef Starflyer het volgende:
Er komen geen motor upgrades voor Renault dit jaar.
https://www.autosport.com(...)ne-upgrades-for-2020
Ben echt zo blij dat RBR daar weg is.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:53 schreef Starflyer het volgende:
Er komen geen motor upgrades voor Renault dit jaar.
https://www.autosport.com(...)ne-upgrades-for-2020
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook niet nodig met hun 1000pk
Ziggo zit sinds de fusie met Vodafone ook op glasvezel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te twijfelen om Ziggo op te zeggen om over te gaan naar glas + F1 TV maar dit soort berichten zijn niet echt bemoedigend.
Die motor staat nu wel voor Verstappenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat RBR daar weg is.
En voor Albon.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die motor staat nu wel voor Verstappen
Gaat me meer om die gierige prijsverhogingen van ze.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziggo zit sinds de fusie met Vodafone ook op glasvezel.
Max wint een GP: zegt niksquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha, zo het gaat altijd bij de hype voor het seizoen begint.
Als het bij de testdagen in Spanje niet goed gaat:>> Dit zegt niks, we kunnen pas bij de vrije trainingen tijdens de eerste race wat zeggen.
Eerste rije trainingen vallen tegen: >>Dit zegt niks, we kunnen pas bij de kwalificatie wat zeggen
Ik krijg nu alleen dit scherm en kom daar ook niet uit...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat heeft ook maar 2 ā 3 minuten geduurd.
Max spint: niks aan de hand, hij is de grens op aan het zoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Max wint een GP: zegt niks
Zo kan het ook.
Laten we nou eerst maar eens racen.
Wat is dit?quote:
Ik heb het opgegeven en heb RTL Duitsland opgezet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik krijg nu alleen dit scherm en kom daar ook niet uit...
Het enige wat ik wil is even wat onboards bekijken
[ afbeelding ]
Welke drama's heb je het precies over?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Newone82 het volgende:
Verstappen er af. Wat een drama die eerste 2 vrije trainingen voor Red Bull/Max.
Ik moest ook even zoeken, schijnt een Meme te zijn en vertaling te zijn uit het spaans voor spin.quote:
valt wel mee, er gaan er meer mensen af. Dit soort date is enorm belangrijk. Albon gaf ook al aan dat er iets was waardoor er midden in de bocht de auto rechtdoor wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |