Werkt bij mij prima in de browser, heb de app op dat moment niet open.quote:
Ik heb ook precies hetzelfde. Vanochtend ging het nog primaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan mij. Krijg helemaal niks geopend op de app.
Je ziet er zelf down uitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:16 schreef shiz het volgende:
Live timing e.d. ook wel, maar https://f1tv.formula1.com ziet er down uit.
Down to have a good time.quote:
HAM is naar buitenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:23 schreef _UserName_ het volgende:
Is er iets mis met de renaults? Heb ze nog niet gezien. Hamilton ook nog niet gezien, zijn ze de wielen aan het recht zetten?
Beter dan teabaggenquote:
Zag het net ja, ik kijk op stream dus zal wel 1-2 minuutjes achter lopenquote:
BBCquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:25 schreef Sjemmert het volgende:
Blijven die Mercedes het hele seizoen Zwart eigenlijk ?
"Some" ...twitter:F1Help twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 15:14:06We are aware of some fans experiencing intermittent issues with #F1 TV. Our engineers are working hard to resolve the issue and we will have further updates shortly. reageer retweet
Is er iets mis met zwart dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:25 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel beter..contrast is groterquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:25 schreef Sjemmert het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:25 schreef Sjemmert het volgende:
Edit: nu dustwitter:thomasmaheronf1 twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 15:25:20Renault say both drivers are about to join the action, having missed the first half hour of this session. #F1 #AustrianGP reageer retweet
P11, bijna goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:25 schreef shiz het volgende:
HAMburglar jat vast P1
-- not quite yet [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |