Hoe bedoel je die precies? Wat ik weet is dat de wielen door aan het stuur te trekken, naar binnen gaan waardoor de voorkant van de wielen dichter bij elkaar komen te staan. Dat is tegen de regels, er moet een afstand worden gehandhaafd tijdens de race.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
De afstand tussen de wielen veranderd toch niet op het punt dichtbij het breakpunt?
Je zegt P2, terwijl fp2 nog niet is begonnen.quote:
Draaipunt (auto correct).. Daar blijft de afstand in principe gelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die precies? Wat ik weet is dat de wielen door aan het stuur te trekken, naar binnen gaan waardoor de voorkant van de wielen dichter bij elkaar komen te staan. Dat is tegen de regels, er moet een afstand worden gehandhaafd tijdens de race.
Practice 2.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zegt P2, terwijl fp2 nog niet is begonnen.
14:55 begon de uitzendingquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zegt P2, terwijl fp2 nog niet is begonnen.
Het is al honderdmiljoenjaar FP1/2/3.quote:
Oke chica.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is al honderdmiljoenjaar FP1/2/3.
Deze is gratis voor de andere moet je praktisch betalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
free practisch..is er ook een verplichte practisch dan?
Die wordt dus veranderd, de wielen draaien wat naar binnen toe waardoor er geen gelijke afstand blijftquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Draaipunt (auto correct).. Daar blijft de afstand in principe gelijk.
Nee, maar wel een 'betaalde'.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
free practisch..is er ook een verplichte practisch dan?
Volgens mij is deze ook niet freequote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Deze is gratis voor de andere moet je praktisch betalen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:05 schreef shiz het volgende:
Het is meer free als in freedom, zoals Trump zou uitleggen.
En die houdt op als je een muur tegenkomt.
Dat staat dus zo dus niet in de regels. Dat is pas voor 2021 toegevoegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die precies? Wat ik weet is dat de wielen door aan het stuur te trekken, naar binnen gaan waardoor de voorkant van de wielen dichter bij elkaar komen te staan. Dat is tegen de regels, er moet een afstand worden gehandhaafd tijdens de race.
Ah, ga ik daar weer de mist mee in, ben ik in ieder geval op de hoogte voor volgend jaarquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat staat dus zo dus niet in de regels. Dat is pas voor 2021 toegevoegd.
Wat een hoop bullshit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:06 schreef theclansman het volgende:
net op de sky de uitleg van Binotto over vettel. heerlijk met excuses komen en er omheen lullen. eigenlijk kwam het allemaal door de corona dat het zo gelopen is![]()
![]()
hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |