Sinds afgelopen zaterdag, maandag is de stopdagquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang slik je nu al dan? en ben je ook al gestopt?
ahquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sinds afgelopen zaterdag, maandag is de stopdag
don't hassle the Hoffquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The Hoff stond al op z'n klokje te kijken... duurde lang
ja heb echt veel minder trek in sigaretten maar merk dat de gewoonte van het roken er wel stug inzit. Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
hoeveel rook je nu (nog)? is dat minder dan normaal?
The Hoff is altijd bij de tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The Hoff stond al op z'n klokje te kijken... duurde lang
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meer
@doorslotpostpost: zo heten de piercings die ik had nou eenmaal.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:doorslotpostpost: zo heten de piercings die ik had nou eenmaal.
heb je ook een prinses ijsdraakje bedacht?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
@:doorslotpostpost: zo heten de piercings die ik had nou eenmaal.
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, we hebben het er van de week even over gehad. Iedereen had wel een ander bezwaardus no-no voorlopig
Klinkt goed balliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb echt veel minder trek in sigaretten maar merk dat de gewoonte van het roken er wel stug inzit. Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meer
Whehehequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.
Typte ze vlak voordat ze las dat ze in een gesloten topic aan het typen was.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb echt veel minder trek in sigaretten maar merk dat de gewoonte van het roken er wel stug inzit. Die sigaretten die ik dan ook rook doen mij vrijwel niks meer
Volgens mij zijn er weinig dingen nog niet bedacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je ook een prinses ijsdraakje bedacht?
Ben je aan het afkicken?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat spul heb ik nog niet geprobeerd bij het stoppen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slik nu bijna een week dat champix als hulp om maandag te stoppen
jawel. smurriebrein en slaap nauwelijksquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat spul heb ik nog niet geprobeerd bij het stoppen.
Geen bijwerkingen?
Hmmmmquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. smurriebrein en slaap nauwelijks
heb je al via zorgverzekering gedaan? Ze vergoeden nu 1 stoppoging per kwartaalquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef moemoe het volgende:
Wel een stoppen met roken “support groep” plus talloze pogingen met pleisters.
met een maximum van?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al via zorgverzekering gedaan? Ze vergoeden nu 1 stoppoging per kwartaal
Tot een maximum van...?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:29 schreef moemoe het volgende:
Wel een stoppen met roken “support groep” plus talloze pogingen met pleisters.
weird.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen maximum als je het samen met een coach doet
oh nee bedoel 1 per kwartaalquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weird.
lijkt me niet de bedoeling dat ze 20 stoppogingen gaan financieren
Als het zo simpel was, had niemand moeite om te stoppen natuurlijk.quote:
quote:
Via de zorgverzekering inderdaad, maar elke stoppoging kost gemiddeld 5 kilo aan gewichtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snap ik..quote:
Waarom zijn de pleisters niet gelukt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:32 schreef moemoe het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Via de zorgverzekering inderdaad, maar elke stoppoging kost gemiddeld 5 kilo aan gewicht.
Dus de volgende keer dat ik stop wil ik wel dat het echt de laatste keer is. Ik blijf niet diëten.
Oh zoquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja snap ik..
maar ik bedoel dat ze wss niet 20 kwartalen lang 1 stoppoging per kwartaal gaan vergoeden.
nee nare. Zit er nu nog mee in mijn maag en we hadden het laatst ng over mensen die overdreven reageren op dromenquote:
Is allemaal psychisch. Iedereen kan op dit moment gewoon alle aanwezige sigaretten in de vuilnisbak flikkeren. En geen nieuwe meer kopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, had niemand moeite om te stoppen natuurlijk.
Troep dat spul maar ja roken is ook kut.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nare. Zit er nu nog mee in mijn maag en we hadden het laatst ng over mensen die overdreven reageren op dromen
Jij bent dom.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is allemaal psychisch. Iedereen kan op dit moment gewoon alle aanwezige sigaretten in de vuilnisbak flikkeren. En geen nieuwe meer kopen.
nou ja uit onderzoek blijkt dat een rook verslaving echt een hardnekkige verslaving is om van af te komenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is allemaal psychisch. Iedereen kan op dit moment gewoon alle aanwezige sigaretten in de vuilnisbak flikkeren. En geen nieuwe meer kopen.
das ook niet waar want een niet roker kan zich denk ik niet echt voorstellen hoe lastig het is :pquote:
Vertel dat tegen al die mensen die cold turkey gestopt zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja uit onderzoek blijkt dat een rook verslaving echt een hardnekkige verslaving is om van af te komen
ja zo denk ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Troep dat spul maar ja roken is ook kut.
waarvan de meeste weer terug vallenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Vertel dat tegen al die mensen die cold turkey gestopt zijn.
ja zelfs soms nog na vele jaren.quote:
Ik heb best wat theorie over het roken en alles daaromheen ontvangen bij mijn groepstrainingen erover.quote:
heb je allan car al geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb best wat theorie over het roken en alles daaromheen ontvangen bij mijn groepstrainingen erover.
Wat mij het meest hielp was dit filmpje:
Daarin wordt heel duidelijk uitgelegd hoe verslaving werkt in de hersenen.
Totale onzin, dat is een gebrek aan ruggengraatquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Chocoladeverslaving is ook niet te onderschatten
En de luiheidsverslaving.
Voor het eerst dat er eens geen onzin uit je vingers komtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin, dat is een gebrek aan ruggengraat
Stap 1 (14 mg voor 6/8 weken) lukt wel, stap 2 (7 mg voor 2 weken) is een lange tijd niet gelukt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zijn de pleisters niet gelukt?
is er dan niet nog een stap met 3,5g ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stap 1 (14 mg voor 6/8 weken) lukt wel, stap 2 (7 mg voor 2 weken) is een lange tijd niet gelukt.
Met behulp van die stoppen met roken groep lukte dat uiteindelijk wel.
Alleen de laatste stap zonder nicotinepleisters, daar kom ik dus niet “doorheen”.
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is zelf gestorven aan longkanker door het roken toch?
Ja die slingert alle kanten opquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin, dat is een gebrek aan ruggengraat
ah zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stap 1 (14 mg voor 6/8 weken) lukt wel, stap 2 (7 mg voor 2 weken) is een lange tijd niet gelukt.
Met behulp van die stoppen met roken groep lukte dat uiteindelijk wel.
Alleen de laatste stap zonder nicotinepleisters, daar kom ik dus niet “doorheen”.
Kinderachtig boek is dat, alsof het voor mensen met een IQ onder de 80 is geschreven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
Maar zijn boek is wel goed. Heb het 1 keer gelezen en ben toen 5 dagen gestopt
NOu ja wel duidelijk toch :pquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderachtig boek is dat, alsof het voor mensen met een IQ onder de 80 is geschreven.
Jawel, zou wel kunnen. Dan knip je de pleisters door de helft zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is er dan niet nog een stap met 3,5g ofzo?
en waarom kwam je aan? Ging je meer eten?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, zou wel kunnen. Dan knip je de pleisters door de helft zeg maar.
Maybe next time!
Er zit een stopper in jou.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
Maar zijn boek is wel goed. Heb het 1 keer gelezen en ben toen 5 dagen gestopt
Ik hoor er ook wel goede verhalen over.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo.
Die champix faked met dopamine dat je nicotine binnen krijgt in tegenstelling tot het afbouwen met nicotine middelen
ja google er maar naar. Er is nog ene user , ditty en die had het over een homeopatisch vergelijkbaar middel maar ben ff de naam kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoor er ook wel goede verhalen over.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou dit vast. Bewustwording is stap 1. Of 2, maar zit ergens in het begin.![]()
Roken versnelt je stofwisseling, dus als je stopt gaat dat weer naar het “normale” niveau.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waarom kwam je aan? Ging je meer eten?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou dit vast. Bewustwording is stap 1. Of 2, maar zit ergens in het begin.![]()
Zwembandjesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Roken versnelt je stofwisseling, dus als je stopt gaat dat weer naar het “normale” niveau.
.
Sinds de menthol sigaretten uit de schappen zijn gehaald vind ik het eigenlijk ook niet meer aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is wel de bedoeling. Roken is maar kansloos
menthol was al niet te doen johquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sinds de menthol sigaretten uit de schappen zijn gehaald vind ik het eigenlijk ook niet meer aantrekkelijk.
Wat ik nu rook is zo vies.
Misschien moet ik dan maar eens beginnen met roken.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Roken versnelt je stofwisseling, dus als je stopt gaat dat weer naar het “normale” niveau.
.
Ja, daarom is het ook zo moeilijk. Dat psychische aspect.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
vapers zijn zowat nog gayer dan gewone rokersquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
menthol was al niet te doen joh![]()
Je kan het dampen proberen?
maar wel allemaal smaakjes :pquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vapers zijn zowat nog gayer dan gewone rokers
En los daarvan zijn de effecten van langdurig vapen ook niet echt bekend nog.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vapers zijn zowat nog gayer dan gewone rokers
Tsja, bij dát als opties.quote:
Dat was het uitgangspunt, ik ben absoluut geen fan van ananas op pizza, maar ik had nooit verwacht dat ananas daadwerkelijke concurrentie van aardbei of banaan zou hebbenquote:
quote:
Ew, bedoel je niet een pannenkoekquote:
neequote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ew, bedoel je niet een pannenkoek?
Banaan nutella pannenkoek.quote:
Doe je kiel en klompen aanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
K ga even kijken bij de boeren op het malieveld
RUN FARMERS RUN!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
K ga even kijken bij de boeren op het malieveld
Misschien loopt er wel een gerbilboer of een hamsterkweker tussen met de looks van een surferboy.quote:
Oeh dat zou toch mooi zijn hequote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien loopt er wel een gerbilboer of een hamsterkweker tussen met de looks van een surferboy.
Was ook inieminiequote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks van meegekregen eigenlijk
Hopelijk nog geen waar mijn hoofd er af gaatquote:
Nee nog niet :pquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk nog geen waar mijn hoofd er af gaat
Ik hoef dus nog niet de schuilkelder inquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi uitzich vanuit mijn kamer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelijk wandelen? Heb je al een curryworst op?
Leuk. Veel plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ik ga zo eerst het stadje verkennen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi uitzicht vanuit mijn kamer![]()
[ afbeelding ]
Ruimte en betaalbare vrijstaande huizenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland, ik zou er best kunnen en willen wonen.
Ja dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruimte en betaalbare vrijstaande huizen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hardnekkig gerucht maar klopt niet
Ik alleen in Keulen, een van de grotere eilanden der verlichting wereldwijd, de rest is me te oubollig en conservatief.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruimte en betaalbare vrijstaande huizen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hardnekkig gerucht maar klopt niet
Joeh, furie nichtje zegt dat het na een week stukken beter gaat en dat ze eigenlijk tot nu toe zonder al teveel moeite is gestopt met roken.quote:
Dat klinkt positief :pquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joeh, furie nichtje zegt dat het na een week stukken beter gaat en dat ze eigenlijk tot nu toe zonder al teveel moeite is gestopt met roken.
Wat voor baat hebben anderen bij jouw toestemming eigenlijk?quote:
Bordje met werkzoekenden gevraagd is voldoende.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
fuck moet de brug overdag ook al opgehaald worden
Je kan ook op een andere tijd rijdenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:16 schreef Koen66 het volgende:
fuck moet de brug overdag ook al opgehaald worden
Lag te couchsnurkenquote:
Everybody is equal but some are more equal than othersquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben voor het gelijkheidsbeginsel.
Owquote:
ik was 16:15 aan het zoekenquote:
Blanken zijn nog wel steeds voorlopers in de huidige maatschappij, Daan kun je feitelijk ook niet omheen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben voor het gelijkheidsbeginsel.
ja, maar het is zo confronterend.quote:
we moeten het maar gewoon accepteren. Zeker nu een user genaamd Wollah het zegtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar het is zo confronterend.
Mijn psychiater zegt ook altijd dat ik ziek in mn hoofd ben.
kijk maar uit, straks is het iemand met een kleurtje, krijgen we dat gezeik weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
ik zou iets kunnen zeggen maar doe dat voor een keers eens een keertje niet
ik lees dat woord altijd met een verkeerde klemtoon maar da's geheid in deze tijd ook foutquote:
Zeg ik dat ik daar toestemming voor moet geven?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor baat hebben anderen bij jouw toestemming eigenlijk?
Iedereen is hier toch welkom. Hoe achterlijk ze ook zijnquote:
Ga weg dan. Doeeeiquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:25 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hier alles een beetje doorlees. Die gesprekken gaan echt nergens over. Ga wat nuttigs doen, debieltje
jij hebt geen macht hierquote:
Schande!quote:
*stuurt petitie rond om Ama FA te makenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schande!
Kun je dat niet laten uitbreiden?
Oh nee alsjeblieft niet zeg hahaha.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*stuurt petitie rond om Ama FA te maken
serieus? Nomzzzquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig verse bij de Jumbo, aanrader.
Is @Budapestenaar: uit de kast gekomen ?quote:
ik zag gisteren een reclame dat ze nu ook dubbele quarterpounders met bacon hebbenquote:
Die wijken zijn er zat in EHV, maar daar was ik dus vandaag nietquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/l/zwembandjes/N/20107/
quote:
Rondje malieveld?quote:
het was een mooie tekstquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:40 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Net een hele lap tekst op mijn mobiel voor jan lul geschreven, kost me best veel moeite
🍻quote:
hoezo verdwijnt je post als andere posts worden aangepast?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:40 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Net een hele lap tekst op mijn mobiel voor jan lul geschreven, kost me best veel moeite
Nu worden we dubbel genaaidquote:
De post niet maar mijn reactie (text) op die trol wel blijkbaar. Jij brnt blauw dus leg maar uitquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
hoezo verdwijnt je post als andere posts worden aangepast?
Wat is je punt ?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
[ [url=https://mediaproxy.salon.com/width/1200/height/1200/https://media.salon.com/2013/07/riot_police2.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik wil ookquote:
nopesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rondje malieveld?
Zijn er nog trekkers bij het binnenhof?
weekjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil ook![]()
Nog maar ff paar weekjes wachten....
quote:
Poot ligt open, althans is ook weer dichtgenaaid maar heb nog wat problemen na de operatie (dik en zo) en alcohol schijnt slecht voor herstel te zijnquote:
Ajoh, beetje schijt hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:46 schreef crv het volgende:
[..]
Poot ligt open, althans is ook weer dichtgenaaid maar heb nog wat problemen na de operatie (dik en zo) en alcohol schijnt slecht voor herstel te zijn
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste vergadering zit er op. Nu nog een gezellige activiteit samen. Van half 4 tot 5 uur.
Normaal heb ik dat maar wil mijn poot niet verliezen....quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ajoh, beetje schijt hebben.
Maar beterschap!
Geen enkel flauw idee. Iedereen werkt thuis. Dus het zal hooguit een bietje geemen zijn of zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:48 schreef crv het volgende:
[..]Wat gaan jullie doen ?
Biggen beuken, kwallen naaien, ouwe taarten verzorgen ?
Keuzes, been of bierquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:49 schreef crv het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat maar wil mijn poot niet verliezen....
Weinig keuze denk ikquote:
altijd keuzes in het leven, het hele leven is een keuzequote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goede keus, want zonder been = bijstand
Bijstand = meer bier
ow, iedereen is welkom, mits men gewoon normaal doetquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch welkom. Hoe achterlijk ze ook zijn
Behalve MCH dan, er zijn grenzen.
maar misschien klopt het wel zoals de bezoeker net zei en zijn we hier allemaal gestoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, iedereen is welkom, mits men gewoon normaal doet
serieus bestaat dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:54 schreef Leonos het volgende:
Oh en naar de LIDL om LIDL schoenen te halen
Geen halve literquote:
Inb4 de schunnige commentarenquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Kölsch komt in kleine glaasjes
oh echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poolse serveerster was aan het flirten
Ja, ze grapte: “Zo, nu weet ik alles van je, zelfs je nummer.”quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |